Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@hanskadett, als je een foto van mijn auto gebruikt zorg dan wel even dat ie in ieder geval groot genoeg is dat mensen de voorruitstikker kunnen lezen.
Verder is de verbreding die daar op zit, van lexmaul en dus niet het irmscher model.
Lexmaul model:

Irmscher model:

en hier een keer onduidelijk met 15 inch wielen:

Zo na lang gekloot met sneeuw en die f*cking computer een paar foto’s




origineel gepost door sniksnak
hier een foto van mijn “nieuwe” City nadat ik mijn sedan verkocht heb, nu nog met zijn velgen voor de winter;)
@bear79: die city stond gewoon op marktplaats te koop in Friesland.Als ik jou was zou ik eens eerst die kleppendeksel met mayo eens schoonmaken, nieuwe bougies monteren, klepstoters checken en nieuwe olie met filter monteren en dan rijden.
Dat verhaal met die 2.0E motor trouwens in een dag omzetten van de een naar de andere auto wordt volgens mij een week als ik je berichten allemaal zo lees, want daar komt wel meer bij kijken als alleen dat motortje omlepelen. (geen zware kritiek hoor, maar gewoon ervaringsgewijs)
Denk bijvoorbeeld aan:
Brandstofleidingen
Pomp monteren
Electronische ontsteking monteren en aansluiten
Injectie aansluiten
en dan nog allerlei klungeldingen die net weer afknappen of pakkingen en keerringen die weer lek zijnGroeten Barry
En de schijven al binnen gekregen?
mooi project trouwens, zou iedereen moeten doen die voorwielaandrijvers ombouwen naar RWD!:)
Groeten Barry
Super! Dat filmpje bedoelde ik.
@Lambo volgens mij was het de bedoeling dat die ascona’s zo standaard mogelijk waren, beetje verlaagd, rolkooi, motor met nokkenasje en een sperdifferentieel om het betaalbaar en voor iedereen toegankelijk te maken.
Weet niet of er webers op mochten maar zitten op die van mij wel en op die ex van mijn kameraad zaten ze ook.
Heb trouwens de ex auto van Huisman uit Milsbeek. Was geloof ik van die steenfabriek, vandaar de grote tekst op de zijkant over “racing baksteen”:D (zag hem alleen niet in het filmpje) te traag zeker…..;)
En de kadett al verbreed? Heb nog wel een paar setjes liggen:D
En dat waren alle aero’s uit Nederland, had er meer verwacht.:swear
Wat voor band denk jij op 9×13 te trekken dan en daarna 4 cm te laten uitsteken?
En wat heeft dat voor nut dat het beter lijkt als een normale 8×13 et1 velg?:hmmz
Ben benieuwd
Zijn Ronal velgen in 8×13 et1, zijn alleen ooit ontzettend slecht gepoedercoat en daarom rij ik er ook de winterdag mee:(
mijn “dikke” kadett city met 8×13 Ronal kleeblatt velgen:angel

hier een foto van mijn “nieuwe” City nadat ik mijn sedan verkocht heb, nu nog met zijn velgen voor de winter;)

gewoon 260 mm schijven gebruiken met klauwen van astra kadett calibra GSI
zie foto van mijn kadett C, past met ATS, Smoor, BBS, HTN lichtmetalen velgen.
zijn aangepaste schijven, heb nog 2 stejes liggen voor de liefhebber;)

zo zag mijn rat eruit

Haaksbergen ligt in de buurt van Rijssen idd, maar alleen de banden waren te koop.
Auto komt denk ik niet te koop;).
Als winterauto is zo’n 4 deurs perfect, makkelijk instappen met een paar man meer;).
@Pipo auto lijkt goed met die 8j’s maar welke deb**l spuit zo’n ding mat zwart?
Dus de kleur is nog niet bekend:D?
Hier een foto van mijn ascona, staat tevens te koop op MP;)

Jow Guus, hoe ist? Wanneer heb ie em kloar dan? Is dat die ouwe van Rene?
Groeten Barryzijn 3 delige ATS velgen in 9,5 x 13
Dat klopt.
Wou niet echt lukken met dat natte weer met het groene barrel, volgend jaar maar weer’s proberen.
Eerste geworden in klasse 9, Kees?
origineel gepost door Hulkie
ziet er leuk uit? :Pik vind het er top uitzien.
Hoe je dat hebt gedaan met die stabi stang.
dat wil ik in de mijne ook nog een keer maken.
Dat is mooi en apart. en vooral functioneel en stevig.heb je nog een foto van de gehele auto?
ben ik zeer benieuwd naar. want ook rolkooi in natuurlijk?Stabilisator zit gewoon met 2 aan de de schokdemperpoot gelaste steunen gemonteerd en is binnen 2 minuten gedemonteerd dmv die 2 m10 bouten
Hier foto van de hele auto
9 november 2009 om 20:01 In reactie op: 2.0e met 2.2 kop en 45mm webers project vervolg (lekke koppa #17526809Grappig ik dacht het, mr turbo schrijft het.
Ben sowieso geen Risse fan, die denkt alleen aan geld verdienen;).
Hoezo geen toeren draaien met originel vliegwielen, gebruik zelf ook een origineel afgedraaide 8,5 inch wiel met 208 pk 2.4 met 300nm. En die draait ook tegen de 8500. Loopt bhet hele jaar al in de slalom en wordt ook nog wel eens fatsoenlijk op straat gebruikt:D.
Wel grappig die versterkte bouten van Risse heb ik 10 jaar geleden ook eens besteld maar die helpen geen zak bij een 2.4 want daar zit nog geen passing aan. dus ook geen P bout bij een 2.0.
9 november 2009 om 11:10 In reactie op: 2.0e met 2.2 kop en 45mm webers project vervolg (lekke koppa #17526806Rvs aan staal lassen met staaldraad scheurt sowieso, da’s nie slim;)
-
AuteurBerichten