Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Wel, die was ik ook al tegengekomen, maar dat is volgens mij toch geen echte zippo-aansteker, maar een replica?
Als ik echt nergens een originele opel-zippo vind bestel’k er mij ook zo eentje ;)
doe mij maar een long-nose Mack truck met paintbrush en chrome king:
Ook welkom hier ! :thumb
foto’s plaatsen kun je via verschillende websites, hier vind je how-to’s ==> viewforum.php?f=162
dus nu maar vlug wat :kewlpics
iemand een idee of deze ooit echt gemaakt zijn? Heb deze foto op een japanse site gevonden, die niet meer bestaat…
al alle mogelijke sites afgezocht, maar dat was nogal teleurstellend moet’k zeggen ! :thumbdown
Zie zojuist dat je avatar is aangepast naar die knappe foto van de Irmschers ! :thumb
Zat gisteren nog te denken dat’t wel een héél mooie avatar zou zijn, maar heb toch maar niks gezegd :D@evertfisherman wrote:
Zou je een paar foto’s van binnen en van buiten kunnen maken?
king:Problemen met uitlezen?
ja hoor, ga dat morgen doen ;) had vandaag de camera al mee, maar was vergeten dat de batterij leeg was dusja :ass
over die problemen, check ff m’n problemen-topic :( => viewtopic.php?f=6&t=160690
@wim-v6 wrote:
Mocht je zelf voor de kosten moeten opdraaien, meestal als de ABS unit zelf kapot zou zijn is het in geval van een Kelsey Hayes pomp meestal het relais wat kapot is, daarvan is ook een HOW-TO hoe deze te repareren…
Scheelt ongeveer 900 euro op de complete reparatiekosten.
Willem
Dat is nu wel interessant voor te weten, in het geval dat het toch niet onder de volledige garantie valt zou ik dit wel eerst eens durven proberen…
Scheelt hem dan toch ook 300€ :vertag
Alleen, hoe weet ik of de vec een Kelsey Hayes pomp heeft?@Klopper wrote:
De 900,- hoeft hij gelukkig niet zelf te betalen, aangezien het nog steeds garantie is. Vind het wel hufterig dat ze hun verplichtingen zo onder het tapijt willen gooien…
Garantie-periode ‘uitzitten’ en wegwezen daar…
Heb je nog geluk dat ze het lampje van de olie er niet uit hebben gedraait, bij zo’n probleem ben je verder van huis :P
Wel, de dealer waar ik vandaag geweest ben zei ook dat het mogelijk is om mijn garantie te laten overzetten naar daar, denk dit ik dat wel zou durven doen…
En ik vind het ook ongelofelijk achterbaks dat ze het zo oplossen, uiteindelijk heb ik nog relatief veel geld betaald voor een wagen die perfect gecontroleerd moest zijn.
Mijn schoonzus en -tante zijn daar ook klant, maar denk dat ze ook wel zullen overstappen als ‘k hun dit vertel…
Toch weer 2 klanten kwijt :agent@sw_reijnders wrote:
oei oei
fraaie garage smitje!!
enig idee hoeveel km de teller is terug gedraaid?de teller is niet teruggedraaid, sorry als dit verkeerd uit m’n post kwam ;)
in het onderhoudsboekje staat er bij elke beurt de kilometerstand, en die komen niet overeen met de kilometerstanden waarop de beurten zijn uitgevoerd (bij de andere dealer)
ook staat in het boekje dat de onderhoudsbeurten zijn uitgevoerd bij dealer A (waar ik de wagen kocht), maar ze in feite zijn uitgevoerd bij dealer B (waar de wagen nieuw aangekocht is).maar ik heb dankzij dealer B de officiele onderhoudshistorie op papier dusja :D
Zojuist bij de dealer hier in de buurt geweest, of die even wou kijken of er nog een lampje in het dashboard zat (zag het zelf niet zitten om te beginnen demonteren..).
Lampje is eruit gehaald, en bij het uitlezen werd snel duidelijk dat het probleem bij de ABS-unit ligt.
Nieuwprijs 957€ zonder montage :vertag
Omdak ik nu in de 2e helft van mijn G2 garantie zou dit op ‘maar’ 350€ franchise komen..Maaaar… ik heb dit probleem al aangekaart bij de garage waar ‘k hem gekocht had, tijdens mijn 1e 6maand volledige garantie !
Op aanraden van de dealer hier in de buurt ga ik (weeral eens) contact opnemen met Opel België, mijn probleem voorleggen en kosteloze herstelling eisen.
leuke anekdote : mijn wagen blijkt aangekocht en onderhouden te zijn tot 2010 bij de dealer hier in de buurt, maar volgens het onderhoudsboekje bij de verkoper waar ‘k hem kocht. Ook kloppen de kilometerstanden van de beurten niet met het dossier, dus het onderhoudsboekje is ook vervalst :fy1
Hier in de gemeente bij de Opel-dealer geweest voor hem eens te laten uitlezen :thumbdown , en Irmscher-deurpinnetjes gemonteerd… :thumbup
hehe, wel nog grappig !
‘k heb vroeger op m’n scooter nog zo een soort mini-turbine gestoken tussen mijn openluchtfilter en de carbu, dat werkte dan weer wel…
maar ik denk ook dat je motormanagement dit niet zal pikken ? geen idee eigelijk…héél mooie velgen ! :thumb
‘k vind ze eigelijk mooier dan je vorige, maar dat is dan natuurlijk weer persoonlijke smaak ;)
hoop dat dit goed genoeg is? :D
geef mij maar een gepimpte Volvo-jeep, een XC90 ofzo
Geef mij maar een Vectra cabrio king:
@evertfisherman wrote:
Van die deurpinnen zou ik graag foto’s willen zien.
Heb ze hier nu wel liggen in de verpakking, kan’k wel een foto van uploaden..
maar het monteren zal ten vroegste woensdag zijn, anders dit weekend (drukbezet tijdens de week :( )Chrome irmscher-deurpinnetjes :wub
Roosendaal is zelfs voor mij nog te doen, als het daar zou gehouden worden kan’k het ook nog wel trekken :D
@evertfisherman wrote:
@Smithy wrote:
@evertfisherman wrote:
En wat is de oorzaak?
De lmm gaf inderdaad een slecht contact, deze is nog vervangen onder garantie (net zoals de abs-sensor) :thumb en de bougies zijn ook vervangen.
Weer meer vermogen in lage toeren, wat ben ik gelukkig om eindelijk weer met m’n Vec te rijden :worsondanks alles kan ik echt niet klagen over m’n dealer…
ik heb mss een wagen gekocht waar het een en ander aan scheelde, maar tot nu toe is alles perfect gerepareerd onder garantie.Het mag nu wel eens gaan ophouden :D !
En wat is je verbruik nu?
Wel, ik heb ondertussen nog geen tank leeggereden, maar heb op dit moment 452km met iets meer dan 40l gedaan, dus ongeveer 9l/100km.
Heb wel de bandenspanning ook verhoogd met 0,2bar, naar aanleiding van Willem’s raad in een ander topic ;)Niemand hier die zich geroepen voelt om een OPC-model van de Astra J Sportstourer te maken? Ben hier wel nieuwsgierig naar :thumb
idd, een vriend van mij ook met een golf mk2, was afgekeurd op x-aantal vlakken.
Via via heeft hij een garagist gevonden die voor 100€ naar de keuring wou gaan met garageplaten erop, en was er zonder problemen door…
Dat roept bij mij dan wel eens wat vraagtekens op :hmmz@kwuyts wrote:
Waarom is iedereen altijd tegen die autokeuring?
Oke, het gaat je nu spijtig genoeg geld kosten. Maar is het niet juist een positieve zaak dat de keuring streng is
en kwaliteitsattesten wil zien als je afwijkt van je attest van gelijkvormigheid?Ik zou écht graag hebben dat als ik de straat over steek, dat de wagen die er dan aankomt goed gekeurde remmen heeft hoor.
En dit is dan het eerste beste stomme voorbeeld dat ik kan verzinnen, maar het is altijd zo spijtig dat iedereen wel veilige wegen wil
en minder ongevallen. Maar wel bij iemand anders! Owee als ze er zelf aan moeten bijdragen..Ik ben het volledig met je eens, zelf vind ik de autokeuring ook helemaal niet slecht.
Alleen vind ik wel dat de keuring voor iedereen gelijk zou moeten zijn, maar dat is (hier in België) toch zeker niet altijd zo.vind ’t welk eens tof om te zien, maar zou het er persoonlijk niet voor over hebben..
Ook al vind ‘k mn z18xe nogal aan de trage kant :jerryHier in ons Belgenlandje zijn ze op de keuring inderdaad nogal pietluttig, en hangt het er nogal vanaf hoe goed ze gezind zijn…
Maar bij jou valt het al bij al nog mee vind ‘k, als je maar gewoon originele veren moet steken en laten uitlijnen…
bij ons is de standaard behandeling voor de keuring : originele velgen&veren, originele uitlaat. Is uiteindelijk maar een dagje werk, en geen gezaag op de keuring ;)en een paar originele veren vind je volgens mij zo op de sloop of tweedehands, en uitlijnen zou je ook niet meer dan 50€ mogen kosten in een bandencentrale (krijg je zowiezo een attest).
-
AuteurBerichten