Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
gaan afhalen van een groot onderhoud + nieuwe remblokken bij de VOD… ik vind hem opeens iets minder vriendelijk :vertag
Is het mogelijk om niveauregelende schokdempers te vervangen voor een schroefset, of om hier lagere veren op te zetten ?
Ik zou namelijk graag de Vec een paar centimeters laten zakken ;)@Kano wrote:
“Welke vijf van de volgende kenmerken zijn volgens u belangrijk voor automerken in het algemeen?”
“Verassend”
Auto-crematie? :swear :jerry
Hahaha :lol:
Ik ga zondag ook op pad om een mooie foto te (proberen) maken, al een mooie locatie gevonden king: !
@Family man wrote:
Marijn, ik denk zoiets…
Gutentag (EVT NAAM),
Ich möchte ihren Lenkrad jezt sofort kaufen, aber Ich will am liebsten kein Angebot machen aber von Sie hören was
ihre Preisvorstellung ist vor das Lenkrad inklusive Versandkkosten zum Holland?
Gerne höre ich von Sie, so dass ich dass Geld gleich auf ihren Konnto uberweisen kan!
Ich brauch dann ihre Bankkonnto nummer, Iban und Bic code!Shön viele dank für alles, ein Opel fan!
Mit freundlichen Grusse,
JOUW NAAM HIER
?Dat ziet er inderdaad redelijk goed uit, ik ben tot mijn 6j opgevoed in het duits en kan dit zonder problemen lezen en verstaan.
Dus dat zou voor de verkoper ook zonder problemen moeten lukken :thumbon topic : ik ga deze keer ook eens kijken om mee te doen met de Vec, heb al elke contest gevolgd dusja :) !
en over RISL z’n situatie, persoonlijk vind ik ook wel dat het voor members, die geen Opel (meer) hebben,
mogelijk moet zijn om mee te doen met een andere Opel (mits het een foto is die ze zelf gemaakt hebben), of eventueel met hun huidige wagen.4 november 2012 om 18:45 In reactie op: hoe verwijder je de dakrails van een vectra b station #17865637Je kunt ook je dak laten wrappen :jerry
Heb hier ook al voor gekeken, of om ze in het zilver te spuiten… dat laatste speelt nog altijd wel in mijn gedachten hoor ;)Een speciaal kleurtje voor een C :shock:
http://www.opel-cuc.be/tweedehands-wagen-beschrijving?carID=2448&branchID=460
yep, inderdaad.
ik heb hem zelf ook eerst uitgekuist met behulp van de how-to van hier op’t forum.
er kwam wel een hoop vuiligheid uit, maar deed het erna nog altijd niet beter.de lmm kun je ook simpel testen door het stekkertje er even af te halen, en een kort stukje mee te rijden.
Hij zal dan zeker niet fantastisch rijden, maar als het schokken minder is dan anders zou het daaraan kunnen liggenedit : deze how-to van Wim dus :) http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=129&t=157254
gewoon bij de dealer, kun je kiezen of je een lakstift of een spuitbus wilt :) !
de LMM is de luchtmassameter, zit op de buis van je luchtfilter naar je gasklephuis.
is een stukje buis van ong 10cm met een stekkertje op ;-).dit dus :
Ik heb hetzelfde probleem gehad, uitgelezen en er het gasklephuis kwam eruit.
Ik heb op de sloop voor 110€ een goed gasklephuis en een LMM gekocht, alle2 vervangen en de foutmelding laten resetten, en probleem was opgelost king:
Maar, ik weet dus niet welke van de 2 eigelijk het probleem gaf :hmmzps : is ook bij een Z18XE dusja, kzou eens naar je gasklephuis kijken :)
Hier in België is het momenteel weer even ademhalen aan de pomp, als je een beetje uitkijkt vind je een liter euro95 voor 1.483€
Weer een pak aangenamer dan 1.813 dat hij een paar weken geleden stond :vertag[youtube:2v0oz877]http://www.youtube.com/watch?v=yX51lGv_rr8[/youtube:2v0oz877]
27 oktober 2012 om 08:27 In reactie op: Automatische hoogteregeling Xenon Signum in Vectra C #17958648@jraaf wrote:
Als ik ’t goed begrijp heb je een complete koplampreinigings set, automatische niveau regeling van een originele c1 met xenon en kabelboom gekocht maar je vec heeft standaard halogeen h7 koplampen waar je een aftermarket xenon set wilt inbouwen.
Waarom heb je xenon lampen (compleet) er niet bij genomen? Nu maak je ’t volgensmij onnodig moeilijk. Ik weet niet hoe verschillend de motoren van de niveau regeling zijn maar denk dat ze wel wezelijk verschillen.
Overigens heb je met een 2004 vec als je een aftermarket set xenon inbouwt geen automatische niveau regeling nodig voor de wet.
Groet jraaf
Bij jullie is dat inderdaad zo, maar in België moet elke wagen met xenon een werkende automatische hoogteregeling en wasinstallatie hebben… :thumbdown
En om een aftermarket setje te installere lijkt me toch ook een beetje onnodig moeilijk doen?
Met je originele halogeen-koplampen te gebruiken ben je dan weer niet in orde voor de keuring, je moet ook koplampen hebben die geschikt zijn voor xenon (lenslampen dus)En als ik me niet vergis, zijn de stelmotoren van halogeen en xenon ook anders bekabeld, 3 en 4 draads ofzo ? Maar dat weet ik niet 100%…
Gisteren een collega zijn saab 900 classic gaan slepen, bij de garage een CDX full option gezien, met leren interieur, zetelverwarming, xenon, navigatie, …
Wel zware motorschade, maar voor de rest zag hij er perfect uit !
Ik stond op punt hem te kopen, was het niet dat hij juist 2 uur daarvoor was verkocht, voor 450€ :cryEdit : de koplampen dan maar afgezegd, een te grote rompslomp… denk dat ik voor een setje angeleyes ga, en er een pilot-xenon ga inbouwen. en dan voor de keuring gewoon even vervangen door een halogeentje :)
Euhm jah, Smithy / Smithje is eigelijk gewoon hoe ik al een aantal jaren genoemd word door mijn vrienden…
Ze vonden het leuk om mijn achternaam te verkleinen, voor een mens van 1m85 en 120kg ;)@Seth wrote:
wiswas installatie geldt enkel voor voertuigen na 2007 :)
Is dat in ons belgenlandje ook zo? ik dacht alleen maar in nederland?
zojuist opgezocht in de wettekst…
7) vervangen van voorlicht (xenon)- voorwaarden:
e- of E-goedgekeurd
behoud originele kleur (uitstraling)
voldoen aan reglementaire eisen inzake plaatsing
reglementair verplichte lichten aanwezig
automatische lichthoogteregeling
koplampreinigingsinstallatieHmm.. ’s wel veel minder goed nieuws !
Morgen eens terugbellen, en vragen of hij de sensoren en bekabeling ook nog heeft liggen.
Anders weet ik zo nog niet of’k het wel ga doen, om dan elk jaar de koplampen te vervangen voor de keuring :shock:Hey wim, ik denk niet dat de kabels, stekkers en hoogteregeling erbij zit…
zojuist ook te weten gekomen dat in België automatische hoogteregeling en een wasinstallatie wel verplicht is, op alle auto’s met xenon.
Pilot biedt dit wel aan in een setje, maar of dit combineerbaar gaat zijn met de originele xenonlichten ???http://www.pilotxenon.com/?id=58&title=Automatische-hoogteregeling
Hmm.. komt meer bij kijken dan ik dacht :roll:
Het is een complete set, met ballasten bij.
De verkoper aan de telefoon gehad vandaag, alles zit erbij, is in goede staat en werkt volgens hem…
Ik ben ook van plan om ze uit te testen, best door een batterij mee te nemen veronderstel ik ?
Persoonlijk vind’k 220€ een goeie prijs, als’k vergelijk met wat ze nieuw koste :wtf
Zelfs een goedkoop setje angeleyes en een aftermarket xenonsetje kost direct een pakje meer7 oktober 2012 om 12:30 In reactie op: Vectra C GTC velgen op vectra b update: andere velgen #18001886Ik heb 17″ GTS velgen van onder een Vec C op mijn 1.8, juist dezelfde maat als jouw velgen denk’k, en die passen perfect, lopen nergens aan.
Mijn sw staat dan (jammer genoeg) wel niet verlaagd…
Setje originele xenon-lichten voor een nette prijs :D !
Volgend weekend ophalen, iemand een idee waar ik echt op moet letten ?5 oktober 2012 om 18:09 In reactie op: Belgische Snelheidsduivel rijdt 300 kilometer per uur #17889650hier is het volledige filmpje te zien :jerry
[youtube:1euwucsw]http://www.youtube.com/watch?v=jjxjRemMMcI[/youtube:1euwucsw]
Hij heeft ook verklaard dat hij de wagen juist had, en wou hem eens testen… wel te verstaan vind’k, met zo een wagen :D
ik heb hier Turtle Wax Fresh Shine staan, ruikt superlekker en weken nadien nog…
Maar is niet zo super spul, zit in een spuitbus en is héél silicone-achtig, en trekt ook meer stof aan na het gebruikt te hebben.
Dus deze maar beter niet gebruiken ;-) -
AuteurBerichten