Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@wim-v6 wrote:
Mocht je een blazertje op de Spoeedster gezet hebben, moet er ook een terugslagklepje op de vacuum van de carteventilatie, anders druk je juist lucht het Carter in, en krijg je ook een spetterede carterventilatie..
Tussen kleppendeksel en catchtank neem ik aan?
@Landrobert wrote:
Nu ik dit lees denk ik dat ik dit forum maar opzeg. De mentaliteit van deze discussie bevalt me niet en ik ben pas 10 min lid.
Is ook best knap om dit topic er binnen 10 min uit te plukken, want zo’n afgunstig stuk onzin als dit topic ben ik hier al een tijdje niet tegengekomen.
Maar mocht je het echt beu zijn, op speedsterclub.nl zitten enkele eigenaren die van een speedster naar een GT zijn overgestapt, en op driving-fun.com of gummen.org vindt je ook genoeg mensen die dol zijn op oude en nieuwe auto’s. (ook veel knutseltopics)En nog een prettig weeken Stefan :???:
http://www.dumpert.nl/embed/6541860/d200a432″ onclick=”window.open(this.href);return false;
@biancaatje wrote:
val lwe mee zegt ie dan nog whahahahahahahahah egt he die foto is 6x geqoute ofzo :jerry
Je weet anders verdomd vlug weer een stuk van de aandacht terug te snoepen. ;)
@wim-v6 wrote:
Ik heb ook eens de vacuum dunne bovenop het kleppendeksel van het kleppendeksel los gehaald, toen had ik dus 3 dagen nodig om het flesje vol te krijgen.
met de vacuum erop, was dat 2 a 3 maanden..Interessant. (getunde speedsters hebben ook veel last van vochtverlies door het kleppendeksel)
Dus een catchtank constructie vacuum houden via de aanzuiging zou beter moeten werken dan een catchtank met een open lucht aansluiting?@trashmetal wrote:
Meerendeel van de autobahnen zijn gewoon 130 hoor
waar ik gemiddeld 140 a 150 reed, paar keer 160Pas maar op in dit topic met zulke bekentenissen.
@trashmetal wrote:
5 maal bija zo’n staatsmongool achterin gehad terwijl de linkerbaan vrij was!!!!
Misschien kon je nog verder naar rechts dan?
De onbeperkte snelheid ligt op alle banen, niet alleen de linker.@Vinci wrote:
Krant… Niet alles staat op internet heh…
Jammer, want kranten brengen op een gekleurde manier het “nieuws” op de manier die het beste bij hun doelgroep past.
Ik ben meer voorstander van ongefilterde informatie. En die vindt je op de juiste plekken op het web.@trashmetal wrote:
Afgelopen 3 dagen over de autobahn aan het kachelen geweest met de corsa…
Daar is het toch geen snelheidsbeperking op sommige delen?
Is nu ook al asociaal dat de corsa ze niet bij kan benen?Het gaat mij niet om de kosten, maar om de link naar te hard rijden.
Er wordt hier redelijk braaf gereden.
Te gek doen wordt over het algemeen zwaar afgestraft, maar er is geen 100% pakkans nee.Maar om nu boetes te gaan nivelleren alleen omdat er een suv voor een poortje staat, en je eens ingehaald wordt door een blinkende leaserijder is wat te ver doorschieten naar mijn mening.
Wat Joop zegt. We zijn het in elk geval eens dat we het niet eens zijn. :thumbup
Als kostendekkend zo belangrijk voor je is, kun je ook buiten het autogebruik kijken.
Sigaretten 100 euro per pakje maken, ivm kosten kankerbestrijding.
Een hamburger van 30 euro om de kosten van obesitas te bestrijden.
De pil van drion verplichten na je 70e om de kosten van de vergrijzing te dekken.Ik heb serieus zitten googlelen naar een connectie tussen die (relatief weinig) dodelijke ongelukken die we hebben en snelheid.
Hij lijkt er niet te zijn, alleen aannames.
Niet afgebroken naar drugsgebruik, snelheid, onoplettendheid, slecht onderhoud en wat nog meer.
Het bekeurigssysteem in nederland is een goed geoliede machine, waar veel uit betaald kan worden.
Rijk of arm beslist zelf of ze er aan mee willen doen, enkel met de rechtervoet. Iedereen gelijk.Dus totaal niet onderbouwd door cijfers, hebben de rijken en de leaserijders het nu gevreten, terwijl de de cijfers kraakhelder laten zien dat de hoeveelheid ongelukken al jaren omlaag gaat.
Ok….. :hmmzIk kom met jouw business model en mijn zware rechtervoet inderdaad met een paar tientjes gedraaid, versus een paar honderd normaal.
En met mij, vele meer.
Ik betwijfel dat het dus gaat werken, want als die rijken normaal gaan rijden, stort het model in, maar zijn er echt geen minder slachtoffers.
Het zijn niet alleen landrovers die die fietsers van hun sokken rijden, dat komt in alle klassen voor.
Komen we weer uit bij die jaloeziebelasting.Nederland is al jaren een van de veiligste automobiellanden in europa.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Verkeersveiligheid” onclick=”window.open(this.href);return false;De dodelijke ongelukken zijn al jaren dalende. Alleen de fietsers blijven er een kolerezooi van maken.
http://statline.cbs.nl/StatWeb/publication/?VW=T&DM=SLNL&PA=71936NED&D1=a&D2=0&D3=a&D4=0,4,9,13-l&HD=120509-0917&HDR=T&STB=G1,G2,G3″ onclick=”window.open(this.href);return false;Snelheidsboetes koppelen aan inkomen is pure jalouziebelasting in dit land.
@Vinci wrote:
Dat zijn MEDISCHE KOSTEN, daar zit het meest kostbare, namelijk materiële schade en kosten hulpdiensten NIET BIJ IN!!!
http://www.verkeersnet.nl/8745/verkeersongevallen-kosten-125-miljard-euro-per-jaar/” onclick=”window.open(this.href);return false;Jouw link is een beetje een sensatieberekening.
Er zit bij wat mensen hadden kunnen verdienen als ze een natuurlijke dood hadden gehad.“Behalve de medische kosten van verzorging in een ziekenhuis of verpleeghuis wordt daarin ook het productieverlies meegenomen. Dat is de bijdrage in geld uitgedrukt die iemand had kunnen leveren wanneer hij of zij niet gewond was geraakt of voortijdig was overleden”
Wat mij betreft komen er gewoon baantjes vrij. Goed voor de werkgelegenheid.
@Vinci wrote:
Die kosten bedragen dus 12 miljard per jaar
Heb je een bronlinkje van die 12 miljard, want ik kom zo ver niet.
http://www.nationaalkompas.nl/gezondheid-en-ziekte/ziekten-en-aandoeningen/letsels-en-vergiftigingen/verkeersongevallen/verkeersongevallen-samengevat/” onclick=”window.open(this.href);return false;@RISL wrote:
Tja, ik kan Rick niet anders bereiken dan per mail of per pm.
Ik krijg hier weer een deja vu naar vorig jaar.
Prik gewoon een dag man.Het probleem met dit spelletje is dat google je exact kan vertellen wat elk plaatje is, op basis van pixelherkenning.

en de nieuwe:

@PeterNoFear wrote:
Wauw, die ga ik bestellen :thumbup
en ook maar een pruik op het dak :afroVoor de mannen is er de carstache. http://www.carstache.com” onclick=”window.open(this.href);return false;

Zoveel is 17 euri nou toch ook weer niet als je het leuk vindt om het originele boekje te hebben?
Als iemand nog een opel modelletje zoekt.
http://www.marktplaats.nl/a/hobby-en-vrije-tijd/modelauto-s-1-43/m658279111-partij-opel-modellen-ixo-1-43-nieuw-in-displaykastjes.html” onclick=”window.open(this.href);return false;Heather locklear toen.

En nu.

@Unlimited Tuning wrote:
@SmileySpeedster: begrijp ik het goed en beweer je nu dat onze testbank niet klopt of iets dergelijks?
Een lichte auto als de speedster met veel pk’s en makkelijke wielslip is lastig te meten.
40nm kado krijgen is leuk, maar in mijn specifieke geval gaan dan de wenkbrauwen omhoog.
Dus anders geformuleerd: mijn koppelomrekening neem ik met een korrel zout.
Over jullie bank zeg ik niks.Hier kun je mooi inspiratie opdoen.
http://www.barryboys.co.uk/phpBB2/viewforum.php?f=1″ onclick=”window.open(this.href);return false;@wim-v6 wrote:
Ik weet dat de ene V6 de ander niet is, en de een heeft dan op de bank 5Nm meer als de ander, maar 30????
Grootste verschillen onderling zitten in het vermogen, een 190pk uit een standaard 2.5 is niet eens vreemd, maar 260Nm wel..Mijn speedster had ook ineens 330nm, versus 290 op de laatste maha dyno sessie, zonder wijzigingen.
De pk’s waren spot on, dus de koppel omrekening van deze bank neem ik met een korreltje zout. -
AuteurBerichten