Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Voor veel mensen die nu hun baan verliezen en nog een salaris van voor de crisis hadden is het even schrikken hoe de markt van nu eruit ziet.
Dan is ww voor een tijdje misschien niet eens zo verkeerd.Dat is het betere werk :thumbup
http://www.autoblog.nl/nieuws/opel-astra-opc-extreme-is-officieel-compromisloos-65285″ onclick=”window.open(this.href);return false;@Mr.F wrote:
staat bij het opelmuseum in tijnje
Dus wat oude meuk achter in je tuin donderen om daar weg te laten rotten heet tegenwoordig een museum runnen?
Ik zou voor de grap eens een compressie testje laten doen, want bij het olie tanken je benzinepeil na laten kijken is ook zo wat. :hmmz
De speedster die een tijdje als demo auto door de politie is gebruikt.
En waar je het model nog van kunt kopen.
Kim Holland heeft ook nog een tijdje een oranje gehad, die nog rondrijdt in de club.
15 februari 2014 om 16:43 In reactie op: Hill Climb Racing MOD voor android (grote update) #18217818De app start nu na het signen, maar crashed op het startdeel van de aangepaste auto.
Ik ga het plaatje nog eens opnieuw doen (zal wel een fout inzitten), maar hartelijk dank voor alle tips. :thumbup14 februari 2014 om 20:33 In reactie op: Hill Climb Racing MOD voor android (grote update) #18217816png aangepast met paint.net.
Resultaat zag er goed uit, maar ik doe iets fout met hercompileren naar apk lijkt het.
(de probeersels starten niet na succesvolle download en install.)Welke stappen gebruik jij?
14 februari 2014 om 16:43 In reactie op: Hill Climb Racing MOD voor android (grote update) #18217814@.B4R7. wrote:
Heb je hem ook geinstalleerd trouwens en kun je daarmee bevestigen dat hij bij jou ook werkt?:D
Alleen toen ik de apk eerst via de pc opnieuw geupload heb naar een prive pagina, waar een deeplink naar de apk wel is toegestaan.
(ik denk dat handmatig kopieren naar file op de telefoon en vanaf daar installeren makkelijker is)
Mijn telefoon lijkt die mijnbestand website niet zo leuk te vinden. (downloaden wel, installeren niet)
14 februari 2014 om 16:20 In reactie op: Hill Climb Racing MOD voor android (grote update) #18217813Een transparante png is wel een uitdaging ja :???:
Wat gebruik jij daarvoor?14 februari 2014 om 15:57 In reactie op: Hill Climb Racing MOD voor android (grote update) #18217811Ik kan er in ek geval wel om lachen :thumbup
Welk bestand moet je aanpassen als je er een andere auto in wilt plakken?(laat maar, apk geopend en de structuur is wel duidelijk.)
[youtube:2ojglg88]http://www.youtube.com/watch?v=LlhleUtd_hw[/youtube:2ojglg88]
Je hebt er niet per see en F40 voor nodig.
Met de speedster zou het ook moeten kunnen.(is wel een elise, maar hoogte is hetzelfde)
[youtube:1af6bd4s]http://www.youtube.com/watch?v=uLiZsb1dWqU[/youtube:1af6bd4s]Je zou een kleine catchtank tussen je kleppendekselslang en de aansluiting op de buis van het luchtfilter kunnen plaatsen om de olie op te vangen.
Dat de pcv (dat klepje tussen de tweede en derde cilinder) stukgaat heb ik nog niet van gehoord op de Z22SE.
Als dat kleine gaatje om de een of andere reden dicht zit, gaat je blok eventuele positieve druk wel via je kleppendekselontluchting duwen.Er zijn naast de pcv nog 2 opties die troep in je inlaat kunnen spugen.
1. Je kleppendeksel ontluchting. Haal de pijp tussen je luchtfilterkast en gasklep eens los, en kijk of daar ook olie inzit.
2. Je egr. (het stukje pijp wat onderin het grote gat van je foto zit). Dat zou echter alleen vettige roet mogen zijn, en geen olie.Is je blok getuned, waardoor je misschien meer overdruk in je kleppendeksel hebt gekregen?
Wat je ook zou kunnen doen voor je je 100 euri wegbrengt, is hem even losschroeven en schoonmaken van onder.
De egr stuurt bij koude start, slecht verbrande resten terug naar het inlaatspruitstuk. (om de euro norm 4 te halen)
Dat is echter gore troep, die het mechanische deel gewoon letterlijk verstopt na verloop van tijd.Hoe je de bestaande melding nu uit je computer krijgt weet ik niet.
Misschien woont er iemand bij je in de buurt met een obd reader die hem effe kan resetten.
(als de egr blijft storen, komt de melding vanzelf terug)Nieuwe kopen kan altijd nog.
Blijkbaar deelde Paul een garage met zijn vriend Roger Rodas.
http://www.telegraaf.nl/autovisie/blog/22133782/__tour_door_garage_paul_walker__.html” onclick=”window.open(this.href);return false;Vraag je je toch af wat er met die GT gebeurd is, als ze zoveel supercar ervaring hadden.
Die van mij ook, dus leg ik er van de winter een saab blok in.
Alleen de bak en richtingaanwijzers zijn dan nog van opel :mrgreen:Mijn opeltje doet 4.6
Maar dan wel vanuit stilstand gemeten met een performancebox, zoals het hoort. king:viewtopic.php?f=26&t=174193&start=100
Alleen maar ouwe auto’s en lelijke kerels. :thumbdown
Doe maar een leuke nieuwe foto van jou in je lievelingspyjama :thumb
Een link naar het sevenum topic (welk jaar eigenlijk?) zou toch wel helpen.
Google vindt in elk geval niks.@biancaatje wrote:
zijn al genoeg rond geweest op forums en facebook :jerry
Doe eens linken aub :wub
@biancaatje wrote:
ja wat denk jij nou dak in me pyjama hier op forum ga staan ?
Eigenlijk wel ja.
Zo verlegen ben je volgens mij toch niet.
De monteurs hebben groot gelijk.
Het is veel verstandiger er elke keer een nieuwe egr op te laten zetten, precies zoals de onderdeel vervangingslijst van opel dat voorschrijft bij storingen. :thumbup
Sterker nog, volgens mij kun je beter een nieuwe astra kopen om dit soort problemen voor te blijven.Opel verkoopt daar een afbindklep voor.
Bestelnummer en foto’s en handeling kun je hier vinden. (info over egr cheater negeren)
http://www.verboom.net/info/speedster/20070729/index_nl.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Vermoedelijk zal je je egr zelf willen laten zitten om de electronica niet te verstoren.
Je kunt dan de egr een kwart slag draaien en hem met 1 bout vastzetten, of er met 2 langere bouten en een moer ertussen hem terug op de afbindklep schroeven.
(in beide gevallen werkt dan het egr mechanisme nog aan de onderkant, maar het doet technisch niks meer) -
AuteurBerichten
