Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@corsaboy wrote:
per auto 1 kaart.
Je mag zoveel runs maken als mogelijk in de qualificatie rondes..
vervolgens in de shoot-out kun je uitgeschakeld wordenhelder; bedankt :thumbup
@corsaboy wrote:
keuring was heel officieel maar van 08:00 tot 10:00
Wij hebben de keuring op zaterdag open gehouden tot 12:30
en op zondag tot minimaal 10:45 want toen begon de wedstrijd.Bedankt :thumb
Bij de automaxx supersunday kan ik het nog eens proberen.
Hoe werkt het eigenlijk met het aantal sprintkaarten wat je aan moet schaffen, want als ik er niks van bak, lig ik er na de eerste poging al uit, maar als het wel wil vlotten heb ik er meer nodig neem ik aan?
Is dat 1 vooraf kopen, en meerdere ter plekke als je ze nodig hebt?Is al helder of er gesprint kan worden dat weekend?
Welk blok praten we hier eigenlijk over?
@astra cabriolet wrote:
Wat zou een nieuwe kettingset kosten bij een dealer incl. arbeidsloon?
De quote voor mijn speedster was iets van 750 incl materiaal.
@ iedereen; De speedsterclub link is puur ter lering en vermaak. Als dit niet je ding is, breng hem dan gewoon naar de dealer voor zoiets :thumb
Hier het opel field remedy document van de spanner:
http://www.speedsterclub.nl/bibliotheek/technische%20documentatie/tis/Technical%20Service%20Bulletin%20(Field%20Remedies)/Engine%20and%20Engine%20Aggregates/0001532-Engine%20-%20Broken%20Timing%20Chain.pdfDe verbeterde spanner heeft GM nummer 12608580
Hier een beschrijving van de wissel:
http://www.speedsterclub.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=4851″ onclick=”window.open(this.href);return false;Ik was te laat om nog mee te kunnen doen met het sprinten op zondag.
Kan iemand me vertellen tot hoe lang de keuring ongeveer openblijft na het starten van zo’n dag en tot wanneer je aan kunt komen kakken zonder dat het wedstrijddeel al bezig is?Is doorsparen voor een astra gsi niet handiger voor je?
http://www.mathijssentechnics.nl/?View=page&apid=190&mid=190&l=190″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Goeie humor daar :thumbup

De eerste versie van die spanner voor de z22se was er 1 met olie geleiding, waarvan de doorvoer wel eens verstopt raakte. (en ik me voor kan stellen bij koude olie nog niet goed werkt)
Zo ook bij mij, en de wagen klint dan inderdaad als een diesel.
Later stopt opel is in elk geval bij de speedster bij een nieuwe distributieketting de spanner van de Z20LET erin.Hier nog eens uitgebried te bekijken (mits z22se)
Deel 1
http://www.youtube.com/watch?v=Mo5ikDqc1bQ” onclick=”window.open(this.href);return false;Deel 2
http://www.youtube.com/watch?v=6c_BDMMoL_Q” onclick=”window.open(this.href);return false;Deel 3
http://www.youtube.com/watch?v=JCQOsgQyU1A” onclick=”window.open(this.href);return false;Deel 4
http://www.youtube.com/watch?v=9RBy7nVAMAo” onclick=”window.open(this.href);return false;Deel 5
http://www.youtube.com/watch?v=Gq6SndSTW6M” onclick=”window.open(this.href);return false;Deel 6
http://www.youtube.com/watch?v=sERI9L99kKM” onclick=”window.open(this.href);return false;Thuis is Nespesso Arpeggio (paars) voor capuchino, en Ristretto (zwart), voor als ik een douw nodig heb.
Die troep op de zaak alleen in uiterste nood.Je kaarten goed spelen zou ik zeggen.
De eerste film heeft goed opgebracht, en voor de authenticteit weer dezelfde manta gebruiken zou toch wel de voorkeur hebben voor Arnie.
Daar moet je toch wel 10 tot 15k uit kunnen peuteren.[rquote=1898236&tid=140523&author=DarkNL08]Hoe kom je dan aan zo’n kleine plaat?[/rquote]
Hij zat er bij mij al op, maar als je googled naar kentekenstickers kun je het vast wel vinden.
[rquote=1898233&tid=140523&author=modfreak]Hele mooie info, ik ben langzaam aan het kijken voor een speedster.:cool:
in eindhoven hebben ze import vx-en alleen zeggen ze dat het proefrondje maar 500 meter is :S[/rquote]Bij target halen ze vx’en binnen die niet altijd even zuiver zijn.
Als je er 1 op het oog hebt, kun je je het beste op het UK forum registreren, en navragen of iemand de auto, en de history kent. http://www.vx220.org.uk/forums/index.php
Als er namelijk iets met het chassis gebeurd is, is de auto gelijk duidenden euro’s minder waard.[rquote=1856971&tid=140523&author=Fearless]Dat kentekenplaatje (1e foto), is wel erg klein he? Mag dat wel?:hmmz[/rquote]
Nee, Officieel 90 euro bekeuring.
De meeste eigenaren komen er met een waarschuwing vanaf.
Probleem is dat je de kentekenplaat rechstreeks in de clam schroeft. Als de kentekenplaat de grond of een snelheidsdrempel raakt, kan de plaat er zo afgerukt worden, en zit je met flinke schade.
Dan is af en toe 90 euri aftikken goedkoper.
(Ik heb de auto al 2 jaar, en ben er nog niet voor aangehouden)[youtube]8_aWZ5_zxrg[/youtube]
Te hard op een 80 weg. 310 euro
forum pot 380 euro
KICK ASS :agent
[youtube]sJQi7yYhVVA[/youtube]
[rquote=1835742&tid=119681&author=Rooie Richie]Zowel de Speedster als de Elise, zijn toch wel auto’s, die ik graag zou willen hebben, maar helaas niet zou kunnen betalen…..[/rquote]
Als een import plaat je niet uitmaakt, kun je ze in belgie en duitsland al voor 12 duizend vinden. (dan ongeveer nog 1000 bpm erop voor een 2001’er)
Elises zijn een stuk duurder ja (linksgestuurd)Eigenlijk wel een (zomer) autotje voor erbij, en dan blijft het geen goedkoop speelgoed natuurlijk.
Je moet het kenteken in een facebook applicatie invullen:
http://apps.facebook.com/raaddenummerplaat
Uiteraard moet je lid zijn van facebook, en moet je bij het openen van de applicatie aangeven dat al je facebook gegevens gebruikt mogen worden.
Een vet potje datamining dus :hmmzDe laatste letter kun je momenteel nog niet invullen in de applicatie, dus de laatste letter zal wel bij Giel gegeven worden, morgenvroeg.

De manta is nu te winnen:
http://www.comedycentral.nl/news/new_kids_winactieDe videoclip:
-
AuteurBerichten