Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
De mijne,

@Rob-Epe wrote:

Duidelijk nog nooit een biertje getapt…
mmmm, hoeft ze ook ni te kunnen voor mij. ;)
Da ga precies nog vrij vlot voor nen 2 liter. ’t Is maar te hopen dat de pakkemannen u niet gezien hebben. ;)
Uw nummerplakverlichting, is dat led ??
Ik heb voor de mijne ook eens rondgekeken maar kon geen passende led vinden.
Mij lijkt het ook vrij fel of is da maar een gedacht ?Das rot.
Zonde van een mooie omega.Waarom geen kofferklep van de sloop ??
Je kan misschien ook effe informeren op het collega forum.
http://forum.opelomegaportal.nl/index.php” onclick=”window.open(this.href);return false;
Ramen sluiten en als ze dicht zijn de knop een paar tellen blijven vast houden .
En klaar is Remmy. :D@Fearless wrote:
Warmstoken met de brander, als die dan niet loskomt dan is er iets niet goed.
Niet noodzakelijk.
Die van mj linksachter zou om echt perfect te zijn ook ietsje moeten bijgeregeld worden.
De betreffende spoorstang hebben ze ook al rood gestookt en ze was met geen stokken los te krijgen.
Ze moet in principe ook gewoon vervangen worden.Ingevuld.
Merksplas BE
Effe bellen met de verzekeringsmaatschappij en informeren waarover het juist gaat.
Misschien heeft één of andere klojo jouw nummerplak opgegeven.Das inderdaad geluk hebben. :shock:
Dat zijn veel centen uitgespaard.Heb je de kleppendeksels zelf ook mee vervangen ?
Zo niet, zal hij blijven lekken vrees ik
Met dat inhouden kan ik je helaas niet helpenVeel succes met de nieuwe aanwinst. :thumb
Dat dacht ik toch ook.
Zelf al eens een fusee gedemonteerd ??
Bij de mijne is het bovenste gat van de fusee een slipgat en daardoor is de camber dus wel af te regelen.Ik zou toch denken dat dit bij alle omegas hetzelfde is. :hmmz
Slecht uitgelijnd. waarschijnlijk enkel het spoor afgeregeld en niet naar de camber gekeken.
Terug laten uitlijnen. :(Gewoon dezelfde pinnetjes als een andere radio. Ze staan alleen verder uit mekaar omdat het dubbel din formaat is.
Eerst wel effe de inbusjes eruit draaien.Dat valt me eigenlijk nog mee als je ziet hoeveel werk ermee gemoeid is.
Als dat het geval is wens ik je veel succes. Ik heb een tijd terug de kachelradiator vervangen en ’t is geen pretje.
Ook niks om bij de dealer te laten doen vrees ik. Je gaat je blauw betalen aan werkuren.Enkele sfeerbeelden.



Als je dat alles gesloopt hebt kan je bij de kachelradiator.


Maar als hij daadwerkelijk koelvloeistof verliest in de wagen moet dat te merken zijn.
Irritante geur en vettige ramen.Euuuuh nee. :P
Daar zal je mee langs de dealer moeten passeren vrees ik.
Ook hier welkom.
Ik heb u precies al eens ergens tegengekomen. :DIk was eerst hier aktief en heb me pas later aangemeld op’t belgisch forum omdat den omega hier toch wa beter vertegenwoordigd was.
Volgens de lokale gasinstallateur is het nut hiervan nog lang niet bewezen.
hahaha, die had ik nog niet gehoord.
Fantastisch. :D[rquote=1898333&tid=145091&author=Goossens Bjorn]Heineken, Grolsch en dergelijke troep is geen bier!! :P;);) Geef mij de echte Belgische pintjes maar!!!![/rquote]
So true

Sorry, grapje maar ik kon er niet aan weerstaan. :P
Jupileeeeeeeeeeer
-
AuteurBerichten