Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Probeer eerst eens met de wielsensoren en de ABS kransen schoon te maken.
Je weet nooit met al die viezigheid nu op de weg.Tis in ieder geval de goedkoopste oplossing mocht het dat zijn.
Ik heb geen idee wat voor kit dat origineel is maar ik heb bij m’n vorige omega de lampen terug afgekit met fix-all ( wel met het gedacht dat ze nooit meer open moesten natuurlijk :wink: )
5 februari 2012 om 07:30 In reactie op: TT 2.0T 200PK ingeruild voor Astra J GTC 1.4T 140PK #17980748Zeer mooie automobiel :thumbup
@wim-v6 wrote:
Heeft ie dat, Ik weet van geen Astra of Vectra 2.2 diesel die dat heeft…
hadden ze dat maar, dan hadden ze geen last met de Terugloop van diesel door lekke retourslangen..
willem
Weet ik eigenlijk niet. Ik ging ervan uit van wel.
Nog een reden te meer om omega te rijden. ;)Pompje in de tank gaar ??
Jack to the rescue :thumbup
Wees welgekomen vanwege een landgenoot. :thumbup
Ik weet eigenlijk ni of zo’n pomp zelf te herstellen is.
Moest het niet het geval zijn staat er u nog een fikse rekening te wachten. :(Ik gok ergens rechtsachter onder de auto ter hoogte van de achteras.
Correct me if I’m wrong dudes.Edit: Even de zoekfunctie gebruiken en netjes voorstellen is ook niet mis natuurlijk…
Knappe omega. :thumbup
Veel succes ermee.Wie zegt dat het de schokbrekers zijn.
De stabilisatiestangetjes geven ook regelmatig de geest met het bekende kloppen tot gevolg.Verschillende kabels verlengen moet ook dacht ik maar het is inderdaad al gedaan.
Tis wel meer werk dan je denkt.16 december 2011 om 09:18 In reactie op: Morgen de astra inruilen op de vectra 2.2 DTI 2000 #17960302Bij mijn 2.2 (omega) is de pomp ook reeds vervangen. Al bij 135.000 km zelfs.
Motor is met een ketting. :worsEen originele of imitatie ?
Je hebt inderdaad al vanaf 25 euro een imitatie en als je wat pech hebt kan je hem binnen een half jaar
terug vervangen.De enige imitatie die ik enigszins vertrouw is lemforder.
Maar als de prijzen niet te belachelijk zijn ga ik toch voor origineel.Slechte massa ?? Veroorzaakt ook allerhande vreemde verschijnselen.
Probeer eens een verse massakabel tussen de batterij en de wagen en/of het blok en de wagen.Ik weet niet of je die bus apart kan krijgen.
Ik heb bij de mijne het volledige armpje vervangen.
Dat heb ik hier bij de dealer toch een 125 euro betaald. Best prijzig voor zo’n klein prul.Dat zou ik alvast eerst eens proberen.
Dat ziet er inderdaad nog een leuke uit maar ik denk dat hij op zoek is naar een benzine.
Jammer van de omega maar de storing is toch opgelost.
Is natuurlijk niet de goedkoopste oplossing geweest. ;)Inderdaad, truuk met de duif. :-D
4 december 2011 om 07:38 In reactie op: Corsa C stoeprand geraakt, trilt nu tijdens rijden #1795406470 euro voor te laten uitlijnen ? :shock:
Dat staat me met andere woorden dus nog te wachten :(
Yep, orginele zijn gewoon beter. :thumbup
2 december 2011 om 06:40 In reactie op: prombleem me diesel astra station voor gloeien werkt niet #17949246Heeft de astra geen indicatie indien er iets mis zou zijn met de gloeibougies ?
Bij m’n omega, en die is toch al van 2001, gaat het gloeispiraaltje na het starten even terug aan om
je te laten weten dat één of meerdere gloeibougies stuk zijn.Of zoals eerder gezegd.
-Hij gloeit niet omdat het niet nodig is.
-Het relais is stuk.Zoals postbusmanta reeds zei.
Laten vlakken is de beste optie.
Kost maar 30 of 40 euro en tis zo gebeurd. -
AuteurBerichten