Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Tof initiatief. :thumbup
Ga het zeker eens bekijken.Mooie calibra, houden zo. ;)
Ik geloof er ook niks van.
Ik zou het sterk vinden dat ze enkel door te chippen (dus zonder verdere mechanische aanpassingen) zulke pk winst uit een ongeblazen blok kunnen halen.Zit er in het midden van het bedieningspaneel van de ECC ook geen achter die kleine gleufjes ?
Ik verwacht eerlijk gezegd iets van een 1 op 10 of 1 op 11.
Regel van vier voor winterbanden
Max vier jaar oud, op alle vier de wielen en minimum 4 mm profiel.
Yepz,
Starter is aan het overlijden. Vervangen alvorens hij helemaal de geest geeft.
Welkom en veel succes met de omega. :thumbup
ABS unit overleden volgens mij.
Een omega heeft volgens mij nog geen canbus maar een vroege voorloper ervan.Auto en Off dacht ik.
Bij Auto en Eco krijg je een verandering van celcius naar fahrenheit in het display.Dat wil ik ook wel eens zien.
Een geblazen 2.5 V6.
Ik ben benieuwd.Je bedoelt zo’n nep ding dan ?
18 augustus 2012 om 10:20 In reactie op: Extreme wielvlucht en andere japanse tuningvormen #18057820:puke :puke :puke
Of hier…
http://forum.opelomegaportal.nl/viewtopic.php?f=7&t=257&hilit=kleurcodes” onclick=”window.open(this.href);return false;
Stelmotortjes van de kleppen van de verwarming waarschijnlijk.
Althans bij de omega is dit toch zo. Volstrekt normaal denk ik.Inderdaad, dat is de afvoer van de interieurfilterbak.
Kans is zeer klein tot onbestaande dat hier kv vandaan komt.Is alles nog in orde met het expantievatje en de tubes ernaartoe ?
Effe voorstellen en een eigen topic openen met je vraag ipv dat van een ander te kapen zou toch wel zo beleefd zijn.
Ik denk dat de V6 een opel blok is.
Of deze beter of slechter zijn dan de 2.2 zou ik niet kunnen zeggen maar ze zijn wel onderhevig aan olielekken allerhande.Het eerste wat in me opkomt bij de 2.2 is het gescheurde uitlaatspruitstuk dat regelmatig voorkomt.
En de omega met de 2.0 werd destijds hier in Belgie gebruikt door het leger om officieren mee te vervoeren. Daar ben ik er verschillende van tegengekomen op veilingen van het leger waarbij 3 ton echt geen uitzondering was.
Ben je al eens ergens anders gaan informeren mbt de blauwe rook ?
Je moet jammer genoeg zo maar niet alles klakkeloos aannemen wat door een garage word gezegd.@Opelkees wrote:
vandaag een aardige bon gekregen
agentje stond met zn lasergun strak achter t bebouwde kom bord.resultaat 79 waar je 50 mag a €288 eurootjes..
ik begin me werkelijk waar steeds meer te schamen voor t land waar we in wonen… :hmmz :hmmzZo, dat zijn aardige prijzen die ze bij jullie hanteren.
Ik ben een paar weken geleden nog geflitst aan 70 km/u in een zone 50 a rato van 60 euro.
Valt nog best mee dan.Dat is inderdaad “the place to be” voor de omega naar’t schijnt.
Mooi dat het opgelost is maar wat was het nu ?Dat zijn de pendelstangetjes. Die dienen eigenlijk om het “rollen” van de auto tegen te gaan. Dat is je verbinding met de stabilisatiestang zoals je zelf aanhaalt.
Als ze gaar zijn maken ze een typisch kloppend geluid zoals een versleten schokbreker, vooral op een niet zo effen wegdek.
Tis een beetje een kwaaltje bij een omega.Maar ik denk niet dat versleten pendelstangetjes er direkt voor gaan zorgen dat de auto begint te dweilen.
Misschien heeft iemand anders nog wat wijze raad voor je.
Anders kan je hier ook effe informeren. D’r zitten een berg expertise.
http://www.opelomegaportal.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;Originele sensoren gebruikt ? De omega is schijnbaar nogal gevoelig aan aftermarket sensoren.
Hoe is het met je banden gesteld ?
Toen mijn vorige set (michelin premacy dan nog) iets over de helft was had ik hier ook verschrikkelijk veel last van.
Bij mij was voor de rest ook alles vervangen.
Nieuwe sloffen erop rondom en hij was genezen.@red-bull wrote:
als je doel totale originele nieuwstaat is , waarom zet je dan deze meters erin??
Dat was ook het eerste wat ik me afvroeg. :hmmz
-
AuteurBerichten