Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
40000 euro ??
Die hoef ik gratis nog niet.Google misschien ??
Of onderstaande link…..
http://www.renrcartechnics.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Bij de mazda’s komt er schijnbaar diesel bij de motorolie waardoor de krukas schuim klopt in het te hoge niveau van de motorolie.
Schuim en hydraulische klepstoters gaan niet goed samen.In mijn geval is het de DTH
Nee, want dan begint hij telkens opnieuw dacht ik .
Draaien veel Mazda blokken mee in de soep.De 2.2 DTI storingsgevoelig ??
Ik rij al 80.000 km met een gechipte omega zonder ook maar één probleem.Enige nadeel is dat de inspuitpomp van de diesels vroeg of laat de geest geeft en die zijn vrij prijzig.
Tja , de omega is waard wat de gek ervoor wil geven vrees ik.
Het is geen goedkope auto in onderhoud en als je de pech hebt dat hij wat verwaarloosd is kost hij je handen vol geld.
Daar zit men niet op te wachten natuurlijk.Plak er gewoon een niet te lage prijs op dan kunnen ze nog altijd een beetje afdingen.
Baat het niet dan schaad het niet.@calibra-power wrote:
De mat zal niet zo duur zijn.
Vond ik toch tegenvallen. Het gaat in mijn geval wel over een omega maar toch …..
90 euro voor de rugmat
45 euro voor de mat in de zijdelingse steun. (x 2)
75 euro voor de zitting.
Als je alles vervangt ben je toch een eind weg.Ik heb toen mijn rugmat zelf vervangen. Is gemakkelijk te doen als je een beetje handig bent en niet te overhaast te werk gaat.
De kachel was ook mijn eerste idee.
Registreer je anders effe op http://www.opelomegaportal.nl.
Berry is daar de man van de reserveonderdelen.@remutr wrote:
Tja hier kan een Omega 2.2 niet tegenop.
Spreek voor jezelf. ;)
Als ex Alfa rijder durf ik voluit te zeggen dat er bij mij ABSOLUUT GEEN ITALIAAN MEER voor de deur komt te staan.
Toch veel succes gewenst met de nieuwe aanwinst.
En het is zover. :(
Van de week een by-pass klep vervangen ivm een waterlek en ineens eens naar de poelie gekeken.
Deze is lelijk aan het inscheuren en dus toe aan vervanging.
Gelijk een nieuwe besteld en gisteren eens geprobeerd.
Zoals te verwachten……..niet los te krijgen. :(
Poging moeten staken wegens tijdgebrek.
Ik ga volgende week eens langs bij een maat met meer gespecialiseerd gereedschap.Ah zo, had ik even over gelezen. ;)
Gaat ie dan niet constant meer brandstof inspuiten ?
Daarom zijn die ebay dingetjes uitgerust met een timer.Inderdaad, setjes zijn te vinden op ebay.
http://www.ebay.de/itm/Hot-Start-Starting-Fix-BMW-Vauxhall-Opel-Omega-M51-Diesel-Engine-/390352398314?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item5ae2d0e7ea” onclick=”window.open(this.href);return false;
Probleem zit meestal in de dieselpomp. Typisch kwaaltje.
Misschien vind je hier wat meer info.
In ieder geval veel meer omega rijders.http://www.opelomegaportal.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Wat een lekkere W126. :wors
Dat is een uitgemaakte zaak.
Het zal iets voor de dealer worden dan.
Bedankt voor de reakties. :thumbupIs er geen enkele manier om dit zelf te doen ?
Het gaat volgens mij ook niet over de bakolie zelf maar over olie die de koppeling schijnbaar bedient.
Als je bovenop de bak kijkt zie je een dop met een zelfde icoontje op als op het oliereservoir van de remmen.
Die olie zou naar ’t schijnt best regelmatig vervangen worden omdat anders de kans bestaat dat de bakbediening sneuvelt.25 april 2013 om 16:13 In reactie op: Verschil een x25dt en m51 25tds ( en hoe zijn deze motoren ) #18136976Motoren zijn oerdegelijk maar de brandstofpompen zijn inderdaad een hekel punt.
Je hoeft niks terug te sturen naar de verkoper.
Die kan er toch niks meer mee.Kijk hier eens effe. Is ook wat dichter bij huis. ;)
Net effe geregistreerd.
Bij het toevoegen van een wagen vind ik het ingeven van de aankoopprijs eigenlijk niet van belang.
Ik onderhoud bijvoorbeeld meerdere wagens (van andere mensen) waarvan ik ni weet wat ze ooit gekost hebben dus tot zover het “beheer je onderhoud” avontuur. Jammer. Leek me wel gemakkelijk. -
AuteurBerichten



