Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ebay duitsland eens afsnorren misschien ??
Welkom op het forum. :)
en de zwarte is een B2.Welkom op het forum :)
Allemaal goed en wel die dealerprijs maar probeer em zelf maar eens te verkopen. Dan moet je hem bijna voor de helft weggeven.
Hij heeft wel G2 garantie maar die betaal je vooraf bij natuurlijk.
Probeer eerst effe nieuwe blokken en eventueel nieuwe remolie.
Ik weet wel dat het verschil bij mijn 2.5 td duidelijk merkbaar was met of zonder airco.
Meer vermogen zonder dus, en niet andersom.Als je zelf niks mankeert is het echt jammer van een mooie omega.
Maar ja, that’s life.
Slikken en doorgaan. Niks aan te doen.Goed dat je zelf niet te veel mankeert.
En natuurlijk ook spijtig van de omega, maar alle wagens zijn vervangbaar.
:thumbup:thumbup
Mocht het niet in orde zijn na het vervangen van het opvoerpompje dan blijkt er nog altijd een oplossing voor te bestaan.
De werking staat uitgelegd.
Gij krijgt een plotter van uwe pa en als beloning pikte gij zijn wieldeksels. :wtf
Gij zijt ne sjieke. ;):jerryKan je eigenlijk makkelijk zelf maken. Is een hapje. :)
In ieder geval succes met starten in het vervolg.
Ik ben persoonlijk ook geen fan van stickers en andere prullaria aan een auto maar daar doet iedereen mee wat hij wil natuurlijk.
Tja, ik word ook al een dagje ouder. Dat zal er ook wel iets mee te maken hebben. :P
Ik heb de olie en de filter van een automaat van een peugeot 205 eens vervangen en dat stelde echt niks voor.
Maar ’t is natuurlijk geen omega hé.:)Wie zal het zeggen. :hmmz
Het houd in ieder geval verband met de turbo. Meer weet ik er ook niet van.Eens hij warm is heeft hij de gloeispiralen in principe niet meer nodig.
Bij mij was het destijds de injectiepomp. Kostelijk grapje.:(
Wat is de kilometerstand ?
Vanaf 200.000 km kan je problemen verwachten met de pomp.
hehe, ik weet het. Ik heb ooit bij het verwijderen van het slangetje ( aan sensorzijde ) het plastic topje afgebroken waar het slangetje over zit. :D
Geen aanrader.
Die sensor kost 110 euro. :oDat slangetje gaat naar de turbodruksensor (of zoiets).
Ik heb het er ooit ook af gehad op de 2.5 td en het verschil was immens zonder. Niet optrekken en pas 90km/u na een kilometer of twee.Koop gewoon in de autozaak een universele. Zijn slechts 2 draadjes om aan te sluiten in de zekeringkast en het is opgelost.;)
origineel gepost door MetalRush
origineel gepost door Slurpy
Ik kan niet. Moeder de vrouw is uitgeteld voor de 24ste. Dan krijgt Eva er een broertje of zusje bij.:)Gewoon meenemen die kleintjes, Michel… die eten toch niet zoveel, dus daar rekenen we niks extra’s voor :D :jerry
Ok, ik zal je weten te vinden als de luiers ververst moeten worden. :P
Welkom op dit gedeelte van het forum. ;)
Ik kan niet. Moeder de vrouw is uitgeteld voor de 24ste. Dan krijgt Eva er een broertje of zusje bij.:)
zou ook denken aan de koppeling…
De motor van de 2.5 td moet je je geen zorgen over maken, die is beresterk.
Maar rond de 200.000 km kan je problemen verwachten met de dieselpomp. (is een bekend euvel en vrij prijzig)De koplampen worden na verloop van tijd dof zodat het lichtbeeld niet meer voldoet voor de keuring.
-
AuteurBerichten