Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik geloof je natuurlijk wel maar hoelang ben je van plan om er mee te rijden met zulke pk winsten ?
Hebben jullie wagens daar op de rollenbank gestaan ?
Lijken me er wel een beetje over, de pk winsten.Even googlen levert het volgende op.
Plaats van de brandstoffilter.

Er blijken twee types motoren te zien, althans 2 verschillende typeaanduidingen.
In hoeverre ze verschillen weet ik niet maar allebei hebben ze een distributieRIEM.En dan is er inderdaad nog de multiriem voor de aandrijving van de randapparatuur.
Distributieriem vervangen lijkt me een serieuze hap.
Veel succes ermee. :thumbupIs een produkt zoals er 1001 op de markt zijn.
Volgens mij allemaal flauwekul.Ik sluit me aan bij Yo!rick.
hehehe, fantastisch gewoon. :D
Das een lekkere A. :thumbup
Je kunt nooit weten. Ik heb ooit wel gekkere dingen gezien. :D
Rond met twee pijpjes ??

Als het er ongeveer zo uit ziet dan heb je je benzinefilter verwijderd.
De standkachel zou automatisch moeten aanslaan bij een koude start gecombineerd met een buitentemperatuur van minder dan 5
graden. Doet ie het niet dan is er iets mis.De radio gaat op SAFE nadat bijv. de spanning eraf is geweest. Gewoon de code terug ingeven volgens de methode beschreven in het bijgeleverde boekje.
Je hebt 10 pogingen.Van de stoelverwarming kan de mat doorgebrand zijn. Komt wel meer voor.
Caster en camber laten afregelen. Uitlijnen dus.
Beru is goed.
Kofferbak induiken gewapend met een zaklamp en aan de buitenkant een vriend gewapend met de tuinslang en sproeien maar…
De zomersloffen er terug onder gelegd.
Terug in vol ornaat op zijn originele 17 duimers. :thumbupTja, retourleidingen lek komt na verloop van tijd bij elke diesel voor.
Dat is nu ook de kost niet.De omega heeft er momenteel 149.000
De prijs is er in ieder geval naar.
Tis er wel een beetje over ongeacht de kilometerstand.Wees welgekomen. :)
Hoezo volgens jou met Bose systeem ?? Dat moet duidelijk te zien zijn.
In een sedan aan de luidsprekers in de hoedenplank met Bose opschrift en aan de versterker
onder de hoedenplank in de kofferruimte.
Bij een break weet ik het niet precies.Mooie automobiel. veel succes ermee.
Hier in BE is carglass in ieder geval ook stinkend duur.
De inspuitpomp is bij sommige rond de twee ton ook een hekel punt.
Typisch kenmerk is een slechte warme start (starten met warme motor na een stilstand van een tiental minuutjes), maar dit kan ook andere oorzaken hebben dus het is op zich moeilijk te kontroleren.16 februari 2011 om 06:24 In reactie op: Gevraagd: How to versnellingbak uitbouwen van 25td '96 #17816591Ik kan je alleen helpen met paginas uit een duitse vraagbaak.
Als je geintresserd bent stuur me effe je emailadres via pm en ik stuur het pdf bestand naar je toe.[rquote=1865815&tid=142459&author=Hans V6]Hallo allemaal,
Deze sensor heeft inderdaad te maken met je ECC (climate controle) als het goed is moet er ook vanaf fabriek een paars getint voorraam inzitten als er ECC op de auto zit dit omdat deze sensor meet zoals Stellema al zei de hoeveelheid zonlicht en lichtsterkte.
Groeten Hans[/rquote]
Niet noodzakelijk. De mijne heeft bijvoorbeels geen “paarse” voorruit.
Ik ben ook ni mee.
Volgens mij hydraulisch.
-
AuteurBerichten