Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@Bakker wrote:
zie pr
@Slopel013 wrote:
Zou ik die info ook kunnen krijgen alsjeblieft? :p
Hallo Bakker,
Ik krijg een error als ik de link open.
Zou ik die info ook kunnen krijgen alsjeblieft? :p
Hallo mensen.
Ik heb een opcom 1.45 binnengekregen en wil deze downgraden naar 1.39. Kan iemand me voorzien van de software die nodig is?
Daarnaast ben ik opzoek naar een NL opcom versie die compatibel is met 1.39.
MVG
@ZakhooiTM wrote:
Jup, zou wel moeten kunnen
Nou, dan ga ik toch maar eens een opcom bestellen. Ik wil weleens een poging wagen om de security code uit te lezen om daarna nieuwe sleutels in te lezen. Ik hou jullie op de hoogte.
@tolunay wrote:
Voor zover ik weet kan je bij Corsa c tigra b en meriva de security code uitlezen met Opcom onder het kopje dasboash – eeprom
Interessant om te weten. Is dit ook mogelijk met een kloon van de opcom? Dan heb ik het dus over de 25 euro versie van opcom.
Enig idee welke ECU’s te doen zijn via de OP-com? Ik heb een corsa 1.3 cdti uit november 2005.
Ik heb gelijk alles laten vervangen. Als de motor toch open is… Dus ketting,spanner en geleiders. Bij mij hoorde je het bij warme en koude motor. Alleen als ik wat gas gaf hoorde je het niet. Dit komt dus door het aanspannen van de ketting.
Dankjewel! Ik hoop voor je dat je ook van het probleem afkomt. Want daarna kun je er weer heel wat kilometers mee maken. Succes en hou me op de hoogte aub!
@DennisOpel wrote:
Okee is goed! Hoop voor je dat het straks over is:)
Hallo Dennis. Dankjewel! Het is helemaal over nu. Eindelijk geen getik. De spanner was zoals gedacht gewoon erg slap. De hele distributiekettingset werd gelijk vervangen. Dit kwam neer op zo’n 200-250 euro incl materialen. Weet niet de exacte prijs omdat er ook andere dingen zijn vervangen.
Hallo Ted. Heb dit gedaan maar helaas geen resultaat. Ik was eens buiten de auto aan het kloten met de knopjes (twee tegelijk indrukken etc) en toen ging hij ineens open maar niet dicht. Heel raar allemaal.
Ik heb de microswitch inmiddels binnen en geinstalleerd. Maar nu heb ik het probleem dat beide knoppen niet werken. De auto gaat nog wel open met de sleutel in het slot van de deur en start ook gewoon. Kan iemand me helpen?
Hallo Dennis. Ik breng de auto morgen en heb m zaterdag weer terug. Ik zal het je dan laten weten.
P.s. Geluid is erger geworden sindsdien.
Goed om te horen natuurlijk! Toch hoorde ik net dat het daarna heel hard gaat.
Ligt dit aan de vorm van de brandstoftank of zo?
Poeh, das minder!
Ah ja. Je hebt helemaal gelijk. De wijzer is nu precies op de 1/1, en dat pas na 200 km. Best knap eigenlijk.
Hallo mensen. Inmiddels heb ik de auto naar de garage gebracht. Er werd me verteld dat de kettingspanner van de distributieketting op was waardoor de ketting dus is uitgerekt. Dat verklaart dus ook het stoppen van het tikken bij een hoger toerental.
Ik laat dus de distributieketting en spanners in 1 keer vervangen als de motor toch open moet.
Ik heb de onderdelen inmiddels besteld en morgen krijg ik ze binnen. Ik hou jullie op de hoogte.
Ik zou het niet weten. Heb recentelijk de waterpomp vervangen door een nieuwe. Sindsdien is het geluid aanwezig.
Is het aan te raden om de auto uit te lezen? Kom ik daarmee verder?
Ah ja, wat ik ook heb opgemerkt is dat ik hetzelfde geluid niet hoor als de auto net gestart is en de motor dus koud is. Pas als de motor is opgewarmd begint het geluid.
@Haasje17 wrote:
zat die niet ergens los in de sleutel? Anders gewoon compleet nieuwe print bestellen.
Nee, helaas niet. Heb de auto met de sleutel in deze staat gekocht. Het lijkt er bijna op alsof het expres is gedaan.
Oh prima. Weet jij zo een website waar ik zo’n print kan bestellen?
Alvast bedankt!
-
AuteurBerichten