Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
skip
Deelnemerorigineel gepost door SRLandgraaf
Is dit dan niets voor jou ?Dat is idd een hele mooie C maar die zit iets boven mijn budget:P
De wagen wordt mijn tweede auto en wordt puur voor de hobby en woon werk verkeer erbij gezet.skip
DeelnemerDat ziet er gelikt uit:o
Gaaf bakkie. Ik weet nog wel een adres waar ze er eentje mogen droppen:jerry11 november 2010 om 17:10 In reactie op: Waarom hoor ik iedere dag dat OPELS SLOPELS zijn ? #17757144skip
DeelnemerIk heb al heel wat opels versleten. Kadetts, corsa’s, vectra’s, en astra’s. Rijd nu in een astra H en bevalt uitstekend. Nooit noemenswaardige problemen gehad dan alleen regulier onderhoud. En bij ieder merk zit er wel wat waar je over kunt klagen. En roesten dat is verleden tijd. Mijn astra G die ik hiervoor had heb ik 8 jaar gereden zonder problemen en roest was nergens te bekennen. Dat hebben ze nu wel onder de knie bij Opel.
Als hobby auto heb ik er een golf 3 cabrio uit 96 bij ( die trouwens te koop staat en waarschijnlijk plaats maakt voor een…….OPEL :P ) en die willen ook wel roesten hoor. Ook geeft die wel eens rare problemen mbt toe het motorische gedeelte. Dus om Opels nu Slopels te noemen; ik trek me er nix van aan; weet nu wel beter.skip
Deelnemerje zou ff op onderdelenlijn.nl kunnen kijken en daar een oproep plaatsen voor de fan. Als er dan een demontagebedrijf is die zo’n ding heeft liggen krijg je vanzelf bericht.
skip
Deelnemerorigineel gepost door wim-v6
klopt, alleen reageren deze niet altijd evengoed op de onderbreker.En ja, ik ben van de originele sleutels!!
vind dat altijd zo goedkopp met zo’n Silca logo, heb er liever een opel logo op, en orig lampje erin…
Willem
Daar zit wel wat in. Tis maar net wat de mens wil en hoeveel je het waard is ;)
skip
Deelnemerorigineel gepost door wim-v6
Sleutelnummer is alleen te achterhalen dmv Car Pass.op de sleutel zelf staan geen nummers die je kan gebruiken om te slijpen…
Mocht je geen onderbrekertransponder hebben (opel van voor eind ’94) kan je ook gewoon een sleutel laten slijpen bij een sleutelmaker.
Willem
Willem, sleutels met een onderbrekertransponder kun je ook gewoon bij de sleutelboer bij laten maken. De code van de sleutel wordt dan gekopieerd naar de nieuwe sleutel. Heb het toevallig zelf gehad met de sleutel van mijn Golf 3 cabrio.
Gr Wim
skip
Deelnemerorigineel gepost door Baas J.
D.C030Leer es schrijven gast…
:jerry :thumbup
skip
Deelnemerorigineel gepost door Kneffin
En jahoor, bobine vervangen en hij rijd weer als een zonnetje! :DZoals ik je al zei klonken de mankementen me bekend in de oren. Mooi dat het nu opgelost is.:thumbup
skip
DeelnemerDat was dus weer een beste klapper:o
Een duidelijk gevalletje van alcohol en verkeer: DAT GAAT NIET SAMEN.Gewoon het rijbewijs afpakken en nooit meer teruggeven. Als je met alcohol op in de wagen durft te stappen ben je je rijbewijs niet waardig.
skip
Deelnemerorigineel gepost door Erwin_Astra
nee hij heeft gelijk,
Was laatst op tv in een programma,:angel
Weet zo niet meer welk programma maar idd als je de ab dicht boven je hoofd houdt wordt het bereik groter. (heb ng niet geprobeerd)ik vind het een behoorlijk broodje-aap verhaal en geloof er nix van.
skip
Deelnemerorigineel gepost door Fonzy
Of houd de ab dicht bij je hoofd schijnt het zend bereik ook beter van te worden….Weet niet hoe je aan deze wijsheid komt maar als je het over onzin hebt staat deze op nr 1.:jerry
skip
Deelnemerorigineel gepost door Kneffin
Ik hoor nu via via ook dat het vervangen van mn bobine een oplossing kan zijn, dit ivm het ‘gevoel’ dat de motor op 3 cilinders loopt… wat vinden jullie?De symptomen die jij beschrijft komen me erg bekend voor. Ik heb met mijn astra precies hetzelfde gehad. Slecht lopen, schokken en eenmaal op toeren geen problemen en ook het gevoel hebbend dat ie op drie poten liep.
De boubinerail bleek defect te zijn en na vervanging was het over met de problemen. Wellicht kan dit bij jou ook idd het geval zijn.skip
DeelnemerDenk dat het probleem in je hendel van je knipperlicht zit. Je kunt ff proberen het ding te demonteren en te kijken of je dan nog problemen hebt.
skip
Deelnemerorigineel gepost door ytzen
origineel gepost door Astra JP
Zag dat je de achterlichten al weer te koop hebt staan op MP.
Zwarte achterlichten zullen echt vele malen beter staan bij jou astra :thumbup
Succes met de verkoop.ja ze gaan eruit ben op zoek naar mooie donkere :D
ik denk ook dat het mooier zal staan meer een lijn zeg maar….Verstandig besluit. :thumbup
skip
DeelnemerVandaag de Astra weer opgehaald van de garage waar de nieuwe motor erin gelepeld is. En nu weer lekker tuffen met dat ding:P
skip
DeelnemerVandaag mijn waggel weer opgehaald bij de garage. EINDELIJK!!!!
Het torretje dat er nu inzit draait fantastisch mooi en hoop dat ie dat ook blijft doen maar daar heb ik het volste vertrouwen in.skip
Deelnemerorigineel gepost door erwin78
Ik wil je niet telleur stellen, maar wat vege doet is eigenlijk ook gewoon een motor (en ook jouw oude motor, die hoogst waarschijnlijk terug moet) reviseren en opnieuw opbouwen, dus in principe krijg je gewoon een revisie motor.Dat weet ik en als je mijn eerdere berichtje leest dan heb ik het ook over een andere gereviseerde motor en niet over een nieuwe! :D
skip
DeelnemerMooie astra maar wat een verschrikkelijke achterlichten. (SORRY:P). Vind het nix maar als jij het mooi vindt………
skip
DeelnemerWeer ff een update omtrent mijn Astra!!!
Wij ( de garage en ik) hebben besloten om de motor niet te repareren maar om er compleet andere gereviseerde motor in te zetten. Deze wordt geleverd door Vege-motoren in Huissen. Ik kende het bedrijf niet maar schijnt een behoorlijk naam opgebouwd te hebben op het gebied van motoren revisie en is ook niet bepaald een klein bedrijf.
Afgelopen donderdag is de motor (onderblok compleet met kop) geleverd en momenteel is de garage bezig met het demonteren van de kapotte motor en het opbouwen van het andere blok. komende week zal de ingebouwd worden en kunnen we eindelijk weer kachelen met onze astra.
Ben wel benieuwd want we zijn nu al dik 4 weken verder.skip
DeelnemerHeb je het al via EBAY geprobeerd en dan met name de duitse site?
skip
DeelnemerIk sluit me ook bij de rest aan. Als je het toch los hebt liggen kun je beter de rest ook vervangen. Later doen is weer dubbele kosten.
Doorrijden met een versleten lager lijkt me geen optie temeer omdat de kans bestaat op beschadiging van andere delen.skip
DeelnemerGa gewoon voor de bekende merken zoals Hella ed. Ik heb slechte ervaringen met die merken en een hekel aan die onbekend prut. Dan maar iets dieper in de buidel tasten denk ik dan maar.
skip
DeelnemerEen HOW TO van de bevestigingspunten met foto’s erbij is zeker niet verkeerd. En wat betrefd die 2 andere bevestigingspunten: daar heb ik wel belangstellingstelling voor. Neem aan dat ze alle 4 gelijk zijn? Ik hoor en zie het wel;)
skip
DeelnemerDat ziet er gelikt uit en met zo’n duidelijke HOW TO is het goed zelf te doen.
Ik vind alleen de voorkant iets te laag. Ik zou het mooier vinden dat het voorwiel precies zo uit de wielkast komt als de achterzijde. Nu zie je het voorwiel iets wegduiken achter het voorscherm. Maar dat is puur persoonlijk natuurlijk. Verder ziet het er goed uit.skip
DeelnemerVandaag dan eindelijk bericht van de verzekering gekregen:
De schade is gedekt en maandag wordt begonnen met het herstel van de waggel.:D
Ben blij dat er nu eindelijk beweging in de zaak komt.
Wordt vervolgd!!! -
AuteurBerichten