Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
skip
Deelnemer[rquote=1888113&tid=144185&author=noogy2000][rquote=1888107&tid=144185&author=pastry]alles is zoiezo mooier zonder bh.:P[/rquote]
[/rquote]:o WTF!!!!!!! Er zijn grenzen he. :puke
Als die naast je ligt in bed en zich omdraaid kun je meteen 3 weken in de ziekte wet…..:jerry:jerryskip
DeelnemerBij de dealer of anders ff snuffelen op de sloop.
skip
DeelnemerWelkom en have fun met je corsa.;)
skip
Deelnemeridd net als willem al zegt, als je de sleutel vanaf het contact weer terugdraaid blijft de radio het gewoon doet tot het moment je de sleutel daadwerkelijk uit het contact haalt.
skip
Deelnemer[rquote=1886212&tid=143999&author=Barrythefirst][rquote=1885950&tid=143999&author=opel-mark]Ik woon in Brabant, ben al maanden aan het zoeken maar niks, dus maar voor een 1.4 gegaan, als ze met chiptuning de trekkracht op een lager toerental kunnen laten beginnen dan ben ik al tevreden, het hoeft geen pk kanon te worden, maar van 125nm naar 150nm scheelt al enorm in rijplezier.[/rquote]
Als ik dit lees heeft hij er nu al 1, dus om nu te zeggen dat hij een 1.6 moet kopen is een beetje laat
Voor tuning:
Dan is ie wel snel want in de openingspost van 2 dagen geleden stond ie op het punt er eentje te kopen en er dus nog geen eentje had.
skip
DeelnemerIk weet niet onder welke steen jij woont maar de astra H station 1.6 is de meest verkochte station van de H en er zijn er dan ook zat te vinden. Kijk op internet en je wordt ermee dood gegooid. De 1.4 is schaarser dan de 1.6.
En wees verstandig en geef je geld uit aan een 1.6 of 1.8 ipv het te spenderen aan chiptuning.skip
DeelnemerDat ziet er toppie uit. Een hele verandering.
Kan me voorstellen het je pijn deed om de zaag in je nieuwe wagen te zetten maat het resultaat is echt amazing.:thumbupskip
Deelnemer[rquote=1883626&tid=143819&author=Dunc]Stelletje crimineluhhhh!!!
Jullie zijn allen waanzinnig goed zeg! Ik dus vanmiddag naar zo’n sleutelboer gebeld, en mijn verhaal gedaan. “Kom ff langs” zegt ie. Dan kon ie ‘m nl. proberen uit te lezen. Want Opel schijnt niet alle codes vrij te hebben gegeven.
Hij had daar zo’n uitleeskastje staan. Ik gezegd dat ik niet over de code beschikte.. Geen probleem zegt ie. Stopt mijn autosleutel erin en na 10 sec. zegt ie “Ja, hij leest de code uit, ik kan hem dupliceren”. Dus hij een blanco chip pakken en op één of andere manier wil ie hem niet dupliceren. Hij balen, pakt vervolgens een andere type chip en sleutel…en hij kopiëert hem in één ruk!2 Minuten later heb ik een 2e sleutel, zonder vooraf de code te moeten opvragen bij Opel zelf ad 30,= excl.
Nu ben ik totaal 31,50 kwijt bij deze sleutelboer in Arnhem! :D[/rquote]Dat scheeld je een boel knaken en werkt super. Mooi dat het geregeld is :thumbup
skip
DeelnemerRespect voor die gozer.:wors:wors
Zo hoor je een wagen in ere te herstellen. Kosten nog moeite worden gespaard om hem in topstaat te brengen. KLASSE!!!!!!!!!!!!!!@ astraman: Die witte vlakken zijn later wel aangebracht zoals je kunt zien op pagina 2.
skip
DeelnemerDAAAAAAAAAAARRRRRRR willen we natuurlijk ook foto’s van zien:D
Je bent er op tijd bij om ze te wisselen. Ik wacht nog wel ff………
skip
Deelnemer[rquote=1882491&tid=143819&author=Dunc][rquote=1882489&tid=143819&author=folkyc20xe]ik heb voor mijn ex-golf 3 tdi en voor mijn huidige mazda mx5 reserve sleutels laten maken bij de locale sleutelmaker, beide sleutels waren voorzien van startblokkering(dus chip in de sleutel). Was ongeveer 40 euro per stuk kwijt.
Dat scheelt toch 60 euro :o[/rquote]
Huh? Hoe kan die sleutelboer nou de beschikking hebben over de chip?[/rquote]
Ik heb ook bij mijn vorige wagen (VW Golf 3) een sleutel met code bij de lokale sleutelboer gehaald. Hij heeft een speciaal kastje waar beide sleutels ingaan en de code van de originele sleutel als het ware kopieerd naar de nieuwe sleutel en daarmee de chip activeerd. Werkt perfect en scheeld je een boel centen tov de dealert.:D
skip
Deelnemer[rquote=1878639&tid=141946&author=Hans van Dijk]Ja het hok is klaar inderdaad, ondertussen zit er een nieuw scherm op, en een nieuwe radiateur (bleek zo lek als een mandje), en dinsdag gaat hij nog naar de garage voor nieuwe gloeibougies/ staven, of hoe die apparaten ook precies heten.
Ik heb wat foto’s van de reparatie in een ander topic staan (terug roep actie Opel astra).http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=141901&page=3
Deze heb ik ff snel met de mobiel heb gemaakt, toen hij bij de garage op de brug stond.
De bumper moest er toen toch voor weg, dus heb ik ze gelijk het scherm er maar op laten monteren.De centen die ik me door niet te hoeven spuiten had uitbespaard, ben ik met de vervanging van de radiateur dus inmiddels weer kwijt.
You win some, You lose some, zeggen de Engelsen dan :P[/rquote]
Dat zijn goede berichten Hans. Nu nog ff een paar pica’s van het eindresultaat en klaar is clara:D :jerry:jerry
skip
Deelnemer[rquote=1878513&tid=143512&author=louwe 16 klepper]inderdaad eerst eens
balanceren en dan weer kijkenkun je ze later nog wel eens polijsten
worden ze mischien wel zo;)

enkel is deze nog 2 j breder
dan de jouwe;)[/rquote]Dit is toch helemaal het einde zulke velgen:wors:wors
skip
DeelnemerNou Hans, heb je dat hok van je nu al klaar of nog steeds niet.
:D
Het weer was iig goed om lekker te sleutelen:Pskip
DeelnemerAan welke zijde je de bekabeling langs legt maakt nix uit. Wel moet je de stroomkabel (dikke rode) gescheiden houden van je stuur/audiokabel. Dit om evt storingen te voorkomen.
skip
DeelnemerDe huidige radio kun je zonder problemen afkoppelen. Heb het bij mijn corsa ook gedaan. Had dezelfde radio erin zitten.
Ga anders ff langs een audio specialist in de buurt, die kan je uiteraard vertellen of er mogelijkheden zijn en welke bekabeling nodig is.skip
DeelnemerAls je een sport interieur hebt wil ik mijn interieur (met hoofdsteunen op de achterbank) wel met je ruilen. Ben nl op zoek naar zo’n interieur.
skip
DeelnemerZo’n auto verdient idd een liefhebber die hem koestert maar niet tegen die prijs.:o
skip
Deelnemerlijkt mij toch ook dat het er standaard op moet zitten van dat bouwjaar en uitvoering.
skip
DeelnemerVolgens mij is dat klepje ergens anders voor en kan de airbag alleen uitgeschakeld worden door de dealer.
skip
Deelnemer[rquote=1864151&tid=141946&author=Hans van Dijk][rquote=1863985&tid=141946&author=bjornspiering]ojah het zijn trouwens ook nederlanders daar dus dat geluk heb je ook weer of in ieder geval de eigenaar :P[/rquote]
Hey Bjorn
Nadat je mij die tip gaf heb ik ze direct gemaild, en vandaag kreeg ik keurig een mailtje terug, in het Nederlands inderdaad.
Ze hebben een spatbord in de juiste kleur voor me staan, en het kost me maar € 75.Dus je tip was echt top, ik ben een blij man, nogmaals mijn welgemeende dank :thumbup
Ook dank aan alle anderen hier die met tips en suggesties kwamen…een top forum dit:wors[/rquote]Dat zijn mooie berichten Hans. Zo houd je een boel knaken in de tuk om echt wat leuks van te doen.:thumbup
skip
DeelnemerHeb je al gekeken bij Wessels in De Lutte. Staan daar zat opel’s met schade en als je mazzel hebt kun je daar wel een schermpje scoren in de juiste kleur. Kan je immitatiescherm weer in de bingo;)
skip
DeelnemerAls je de boel vervangen hebt lijkt het me beter om de wagen opnieuw uit te laten lijnen ook al merk je er weinig aan.
skip
DeelnemerDie gast die spoort niet. Wat een malloot om zoiets te maken:o
skip
DeelnemerProficiat met je nieuwe aanwinst.
-
AuteurBerichten