Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
met paperclipmethode was ook niks mis meej gaf geen foutocde aan
die koperen blokjes wie in de verdelerkap zitten zijn iets uitgesleten kweet niet of dat zo hoort?
ma hij is 3000km al vervangen voor een neiwue kan dat het probleem zijn:wtfjha klopt ik zoek die stekker waar die peperclip in moet mm dan moek maar even zoeken dan
bedankt geertik kan geen stekker tenminste niet deze stekker wat hier staat beschreven.
http://www.calibradreamteam.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=48&Itemid=71waar moet die zitten dan achter de zekeringkast of aan de zekeringkast ofwaar in de buurt??
o okey kga hem nu zoeken
thanksdie stekker dus
kheb gasklep ook gepolijst en alle nippels schoon gemaakt
up
jha als iemand mij kon verstellen waar die zit ze zeggen alemaal bij linkerveerpoot maja das is niet bij mijne
nee van 2 na obd1
als het goed is kan ik gewoon via de zekeringkast werken als alles goed is aangesloten
met welk apparaat kan je die andere diagnose stekker van de motor zelf dan uitlezen .
en evt waar te halen.
en waar zit die stekker precies bij mijn corsa b dus :wtfnee het is meer als ik gas los laat en als de turbo afblaast precies daarnaar knalt die.
en als ik stuk gereden heb dan de auto uit doe en bv na 5min weer aan dan vliegt die normaal naar 2000 toeren dat doet die ook wel ma als die weer terug gaat na de 1000 daartussen maakt die raar geluid .
kan het niet beschrijfen goed
contactjes heb ik al gecontroleert probleen is nog nie opgelost:wtf
vooral bij warm weer als ik hem dan de motor aan doe als die nog warm is dan .
dan hoor je prrr bokkend geluid heel vaag dan schommelt de toerewijzer ook maj niemand weet wat dat is dan?????????????F5DP0R scrijven ze niet voor kijk ma op de site van eds:argue
kheb de kap en rotor schoongemaakt en hij zag er nog perfect uit dus dat is het probleem niet
rotor en verdeelkap zijn met 3000km vervangen door neiuwe
jha is niet moeilijk te lezen magoed hij knalt dus uit de uitlaat vaak wat ik normaal niet had!
hij word sneller warm
als ik stukje rij en dan de motor uit doe en dan weer aan doe en dan als ik iets gas geef dat maakt die onder de 2000 toeren een raar poffend? geluid dus als ik het gas los laat ma dat gaat wel wer weg na een tijdje rijden
bougi zijn goed die chips zijn van geert en hij zij dat die erin moeten en met mijn andere skg bougi is het zelfde!
verder zijn bougikabels benzinefilter bougi,s benzinedrukregelaar nieuwe vacuum slangen ook nieuwik heb die van m-tech ook niet egt te vreden is wel vlak er zitten veel barstjes in die er wel door heen gaan maar hij is niet lek ma als je zo,n ding van m-tech haalt en is niet vlak dan stuur je hem tog terug??tenmiste kom je er wel uit met hun hun hebben die tog ook van een ander company:jerry
in mij let zit ook gele orineel:)
nee m-tech intake heb ik .geen eds die intercoolerpipe kit die kun je aanklikke komt uit uk die heb ik erop de buihuizing is 60 mm dik kwa diameter dan ma hij loopt er verot op
wlek diameter is dat dan het is ook te klein om slange klem op te zetten ofniet?
ik heb deze intercoolerpipekit erop gezet
http://cgi.ebay.co.uk/Cavalier-Turbo-C20LET-63mm-2-5-Intercooler-Pipe-Kit_W0Q…maar nou loop die niet fijn meer bij koude start als ik hem start en gas vast hou op 2000 toeren dan valt die zo weer tegug verder word de motor ook sneller warm valt daar nog wat tegen te doen want die pipe kit is kwa diameter wel iets groter dan de m-tech intake wat iik erop heb??
hoe ziet de onderkant van die dumpvalve eruit?
nog ergens anders te halen dan?
en heb je wel ruimte genoeg:P
-
AuteurBerichten