Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ik heb gewoon pur plastic leidingen gebruiken ze voor persdruk tot 10bar en kost helemalal niks:thumbup
volgens mij niet moet je zo,n zelf geprogrameerde ecu hebben
jah zeker het is plastic dus ik wis niet dat er een draaidop op zat maar dus wel
volgens mij zelde als orineel 3mm terug dus na links
de amalvalve bedoel je gewoon 12 volt erop?
waar zitten de vacuum regelpotjes dan
en is het al opgelost met die neiuwe slangen kben benieuwt naar wat het is
en de radiator is precies de zelfde als m-tech!!!
die vragen er 129euro voor
en winparts 45
geldkloperijis opgelost die dop kan je eruit draaien en kan je de sensor erin doen
heeft nog niemand een radiator gemonteert:jerry
kheb geen idee wat het.
is k ga het zo ook niet even loshalen jah this een dopje wat je met een dikke imbus los kan halen.
kweet ook niet of er wel draad in zit onder/aan dat dopjeeven opnieuw.
kheb dus een radiator gekocht voor mijn corsa b met c20let.
maar die radiator zit geen gat in voor een sensor wie er wel in moet.
er zit wel een dopje wie je los kan draaien maar daar staat op not open .
kan ik die eruithalen en die sensor daar in doen of hoe zit dat?jah mischien niet te duidelijk kweet ook niet
kan geen foto plaatsen ma dit kan je wel zien rechts onder waar tc en het is de onderste daar zit een dopje in do not open staat erop maar bij mij andewre radiator zit daar mijn sensor in
http://www.carcooling.co.uk/products/Radiator_Vauxhall_Corsa_B_1196_cc_1993_00_03_93_09_00_1_2_i_Manual_vehicles_with_A_C_680_278_27mm_12OL374-59558-1239.htmloke ma die kan je wel gebruiken vaN amalvalve na je wastegate dat bedoel ik die knijpen niet samen door zoweinig druk van 0,9 bar
waarom zijn rubbere slangen niet goed kan makkelijk als je de goeie hebt ik heb deze die krijg je egt niet plat tot 140psi en kost geen drol http://cgi.ebay.co.uk/Silicone-Vacuum-Turbo-Boost-Dumpvalve-Pipe-Hose-4mm_W0QQitemZ380201689296QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item5885c960d0
jah oke kben al voorzien gewoon orinele 45 euro bij winparts
jah kwam thuis toen in 1 keer dikke plas koelvloeistof eronder er is zo een gat ingekomen wel vreemd magoed miscien met vriezen te maken maja koelvloeistof is tog antivriezjah iki heb het zelfde probleem kom ook niet niet boven 0,5 kheb ook alle slangen nagekeken amalvalve verwisselt was het probleem ook niet:hmmz
boutje is niet nodig als die afgesloten is maja je kan er een indraaien voor de sier:wors
als je 60 neemt zaag je je inlaathoedje stukje vanaf zodat die dat ook word als je tenminste een grotere airtake erop hebt
met die garret turbo kan je wel 60mm pakt die aleen wat later op met lijk me geen probleem met die turbo als je nou 55 of 60 neemt magoed beste zal wa 55 zijn
zoek de verschillen van je wastegate deze ziet er het zelfde uit als orineel wastegate
http://www.mathijssentechnics.nl/?View=page&part_id=350031&hid=&lhid=&lvid=&mid=101kheb geen idee dat dat een versterkte is?
maar als je de exsterne afsluit dan werkt die niet meer ik had hem gewoon dichtgemaakt is en lijkt me ook geen probleem als er en klein gaatje inzitniewu rubbertje bestellen voa die klep
wastegate licht aan drukken zodat de klep dicht zit en dan de schroef 3mm terug draaien en dan de rechterbout vastdraaiennee waarom als de motor er goed op loopt hoef dat niet als die happert of keuren heeft kan je dat proberen
2 december 2009 om 16:40 In reactie op: Wie rijd er met de evo310 van vmax en wat vind je ervan???? #17540124gewoon injectoren veranderen
en afstellen op test bank das het goedkoopste en kan zat -
AuteurBerichten