Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
nee klopt staat er ook niet bij
maja grote vriend gsi maffia met zijn comentaaraltijd weet tog alles beter
ik laat het wel weten als die om de testbank staatjah dat doe ik
kmoet die bebuizing ook eerst laten nog lassen daarna kan ik daarheen.jah okey dat is 200meter van mij huis ik zit te twijvelen eds of fastech omdat fastech niet zo veel ervaring heeft als eds
het probleem is dat ik chips van eds en dat ik die damprad er nog niet in heb.
en aan de turbokant de 60mm bebuizing niet voor elkaar krijg te krap alemaal.
daarna ga ik daar wel heel dan kost daar maar 60euro op test bank
maazr mij vraag is meer
wat is het verschil tussen die chips met damfrad en zonderdamfrad van eds
thanks corsaboyjha en waarom heeft er iedereen over de mapsensor dan als die tog al vervangen .
enzeg ik dat dan als dat een schakelaar is nee dus
en 4,5 is zowizow te veel dan loop mij auto tien keer slechter en dat weet ik gewoon
omdat ik dat alang geprobeert hebtik heb 470cc blauwe injectoren en gewoon op drie bar staan jah 4,5 is ook veel te veel
ik sluit volgende week wel mijn wideband aan dan kank het wel zien
magoed is dat duur mapsensor aanpassenojah ic intercooler jah dat heb ik ook
wat is een grotere ic dan
ik heb een 63mm simons brulpijphoeveel kost zoiets een andere mapsensor
schakelaar waarmeej je de pk regelt
Produktbeschreibung
Systemumfang•Microprozessor-Ladedruckregelung
•Sollwertstufenschalter Ladedruck (5-fach)
•Bausatz POWER-Feder für das Waste-Gate-Ventil am Turbolader
•4 Zündkerzen Bosch F 6 DTC
•Angepasste Chipsatz Motronik (Zündung / Kraftstoff / Ladedruck / Systemdiagnose)
•Kraftstoffdruckregler 4.5 Bar
•Montagematerialweet iemand of de fhase 3 chips van eds het zelfde zijn
dus de gewone fhase 3 chips
en de fhase 3chips met dapfrad.ik heb de damfrad nog nie in mij ecu gesoldeert
iemand idee dat het daar aan kan liggen?van eds:wors jah wastegate staat wel goed .
de turbo vliegt wel na de 1 bar bij 2de versnelling rest van de versnellingen haalt nauwelijks de 1 en de druk laat snel los dus ook vermogen en veel trekkracht zit er ook niet meer in
maja
op¨de site van eds staat dat de benzinedruk op 4,5 moet staan.
wel een beetje veel lijkt mij dan loopt de auto helemaal verrotmaar weet je zeker dat het je wastgate is dan wat is het probleen nu waarom je geen volle turbo druk hebt
jha die zijn orinele omgebouwde wat je voor 170 euro krijgt is nieuw
i think sooloking:nee volgens mij niet andere grotere injectoren is genoeg dat zegt ook dhz
ik heb ook fhase 3 van eds en ook maar 1 bar
ik heb ook fhase 3 van eds en ook maar 1 bar
ik denk dat het aan je 60mm buizen ligt ik heb 63mm buizen en ik heb dat ook dan valt die weg zeg maar in de 6 .
en als je gas los en dan weer gas geeft heeft die dat niet.als goed is heb je dan een dampfrad anders haal je geen 1,4 bar
wat zegt hennie ervan dan is het probleem nog niet opgelost?met je turbodruk
ben benieuwd
waar woont die hennie danjah stationeer is nie zo,n probleem stappemotor even schoonmake en evt injetoren reinigen
jah blok 2000euro
en bak 750 mits andere koppeling in zit
ligt eraan hoeveel km gelopen natuurlijkjah hoort ook aan de downpijp ongeveer tien cm onder de flens en dan tien graden schuin
heb je het probleem al gevonden dan?
ik heb gewoon pur plastic leidingen gebruiken ze voor persdruk tot 10bar en kost helemalal niks:thumbup
-
AuteurBerichten