Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
stappenmotor kan je wel tien keer schoonmaken ma als die niet goed werkt dan werkt die niet goed
ik zou er een nieuwe op zetten kost rond 60 op ebaystappen motor schoonmaken zit onder inlaat.
hij doet het niet altijd vandaag kwam ik thuis en probeerde het weer toen deed die het niet wel vaag
volgens mij hoort dat niet als die aleen op contact staat.
niemand anders een reactieniemand?
jha mijne heeft ook veel geluid net een harde wind laag zeg maar haha
hij is ook getuned komt daar door tenminste bij mij weljha als die schroef ma past in het olie filter ik had hem van autostyle past voor geen meter terwijl alle opel zelfde filter hebben maja kwacht er al een half jaar op
maar als het werkt is het wel handig jahna hoeveel km moet de oliepomp vervangen worden dan?
jah ik moet die lagers van de voren halen dus dat is wel kut dan strax heb ik overmaat nodig.
zijn deze lagers ook goed zijn van glyco met gaatje erin
http://cgi.ebay.nl/Pleuellager-Satz-Glyco-Opel-Vectra-A-2-0-i-Turbo-C20LET-/380233597309?cmd=ViewItem&pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item5887b0417dokey die gele van m-tech bedoel je?
http://www.mathijssentechnics.nl/?View=page&part_id=301302&hid=&lhid=&lvid=&mid=101en die lagers waar haal ik die vandaan?
o beter dan als je garantie erop hebt onie dah
dan ben je wle 4000euro verder als het niet meer is
~ Bigger intercooler
~ Verhoogde inname
~ Grote KKK K26 turbo, 5/K24
~ Verstelbare Wastegatedose in AT
~ Staal drijfstangen
~ Verdichting door het verminderen van gesmede zuigers Z20LEH of andere
~ Spray zuigers
~ Motorblok boren en honen nieuwe
~ Zuigers en drijfstangen gemeten en fit
~ Nieuwe multicomponent krukaslagers en hoofdlagers
Grotere injectoren ~ 470-550ccm
~ Grotere brandstof pomp (of Bosch Walbro 053)
~ 70mm downpipe of beter Turbocharger / downpipe
~ 5W50 of 10W60 motorolieen een groter intercooler is ook altijd handig
wel vaag dat de turbo al met 80ooo overleden is
<dan is die wel flinkt op de kop getrapt geweestnee maakt niks uit met fhase 1 chip
kun jij dat niet en eer voor me ficksen corsa boy
dus aleen andere drijfstang bouten is genoeg dan?wat kost zo,n geintje dan en is dat perse nodig dan ?
kdacht dat een orinele motor wel 300pk aan kan zonder veranderingen aan zulk soort dingennee dat weet ik bedoel moet ik de kopbouten veranderen naar arp bouten of zal dat nie nodig zijn.
en heoveel moet dat dan wel nie kosten als je die erin wil die drijfstangboutenik heb coscastkop moet ik die bouten dan aandraaien of moet ik gewoon ander arp kopbouten in doen
Sommige motoren zijn voorzien in de fabriek zeer zachte cilinderkoppen, het model jaren 1993-1995 met een KS-hoofd zijn zo zacht, de schroeven los het hoofd met de tijd. Voor deze voertuigen die u moet overwegen voordat u enige goede prestaties van de zetel van de cilinderkop bouten aan met een koppel van 100 Nm over
dit heb ik van eds aleen vertaalt en niet egt duidelijk wat betekend het dat ik de bouten met 100nm aan kan/moet draaien?
nee dat niet
hey kheb de dampfrad gemonteerd hij loopt er zeker beter op 1,2bar turbodruk
en hij heeft zeker een 4,5 benzinedruk nodig heel appart .
en trekkracht is enorm toegenomen v ooral in hoge toeren
nu aleen de buizen van turbo nog omdta ik ene kant 63mm en
andere deel orineel dus dat werkt ook niet geweldigdit forum is voor vragen stellen magoed
en jah kben niet zo,n duitse lezer en op die vertaling site dan kopt dat hele verhaal niet meer bv google
en neej kheb er ook niet veel verstand van vandaar ik alles vraag op dit forum waar die voor is -
AuteurBerichten