Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
hoeveel kost dat dan om te monteren iclusief montage ongeveer:wtf
16 juni 2010 om 15:40 In reactie op: eds chip met standen schakelaar aansluit vraag opgelost #17686844ik heb de drukregerlaar op 4,5 staan en ook fr6dc
en binnekort arp bouten
ik heb de damfrad zelf in de ecu gesoldeert
en ik heb de bijlage wie er bij hoort hoe je wat aan waar soldeert
maar die aarde draad op pin 24 staat nergens ook niet bij fhase 3,5.
ik rij zonder die aarde draad en kheb geen problemen
magoed het kan zijn dat eds dat nu wel doet
khoop niet dat die dikke draad los komt in je ecu want dan heb je wel een probleem15 juni 2010 om 15:39 In reactie op: eds chip met standen schakelaar aansluit vraag opgelost #17686841huh wat raar waarom heb ik dat niet
en hij rijd perfect zonder die draad14 juni 2010 om 15:26 In reactie op: eds chip met standen schakelaar aansluit vraag opgelost #17686838dta losse draad met dat blaadje er aan heb je niet nodig.
en dat hoort er ook niet bij tenmiste bij mij niet
en kheb een complete set mischien iets te maken met die garret kheb geen idee12 juni 2010 om 21:08 In reactie op: eds chip met standen schakelaar aansluit vraag opgelost #17686836ojah het is van de schakerlaar welke kleur? kan zo kijke naar mijn schakelaar
12 juni 2010 om 21:06 In reactie op: eds chip met standen schakelaar aansluit vraag opgelost #17686835geef me je mail adres maar op u2u dan stuur ik je de beschrijving naar je toe van de damfrad
12 juni 2010 om 13:47 In reactie op: eds chip met standen schakelaar aansluit vraag opgelost #17686832ik heb wel een bijlage hoe je die damfrad aan moet sluiten
maar weet je zeker dat het fhase 3 is en en geen 3,5
wel vaag12 juni 2010 om 13:45 In reactie op: eds chip met standen schakelaar aansluit vraag opgelost #17686831waar zij die andere draden voor dan ? wie niet aan de schakelaar zit.
ik heb ook zo,n schakelaar maar daar horen die draden niet bij probeer is zonder die draden aan te sluiten
want die heb je n iet nodig volgnes mij12 juni 2010 om 13:43 In reactie op: eds chip met standen schakelaar aansluit vraag opgelost #17686830waar zij die andere draden voor dan ? wie niet aan de schakelaar zit.
ik heb ook zo,n schakelaar maar daar horen die draden niet bij probeer is zonder die draden aan te sluiten
want die heb je n iet nodig volgnes mijbenzinedruk omlaag zetten ivm grotere injectoren?
benzinedruk omlaag zetten ivm grotere injectoren?
laat je injectoren reinigen daar kan het ook aan liggen
Voor montage van de Turbo:
•Reinig de olie toevoerleiding en controleer deze op verstopping.
•Reinig de olie retourleiding en controleer deze op verstopping.
•Reinig indien mogelijk de carter ventilatieleidingen en meet de carterdruk.
•Vervang het luchtfilter en reinig de leidingen.
•Demonteer en reinig, indien aanwezig, de intercooler.
•Reinig het uitlaatspruitstuk en controleer deze op losse deeltjes.
•Demonteer, controleer en reinig, indien aanwezig, het EGR systeem volledig.
•Belangrijk: de olie en het oliefilter vervangen!
De Turbo montage zelf:
Gebruik nóóit vloeibare pakking of een soortgelijk middel!•Montage van de Turbo op het uitlaatspruitstuk.
•Montage van de Turbo aan de uitlaat.
•Vul de oliekanalen van de Turbo met nieuwe olie.
•Tenslotte de montage van alle overige verbindingen aan de turbo.
Na montage van de Turbo:
•Start de motor zonder deze aan te laten slaan gedurende 30 seconden tot 1 minuut. Hiermee bouwt u de oliedruk in de motor op.
•Laat de motor nu gedurende 5 tot 10 minuten stationair draaien en controleer ondertussen alle (slang)verbindingen rond de Turbo op lekkageniemand?
maar wat verandert er dan als ik er een 250 in doe krijg ik dan meer turbodruk
of kan ik dan de druk hoger maken.
maximale is tog 1,2 van een orinele mapsensor
ma hoe krijg ik 1,4bar drukeven zoeken op google paperclip methode c20let
jah klopt in begin had ik fhase 2 ma dan heb ik dat niet .
nu wel
maar hij doet het niet altijd al die op contact staat kvond het ook al vreemddrijfstangtang bouten zouden dan knappen tog
de drijfstangen zelf kunne tog wel 350pk aan
magoedkweet ook niet preciesnee dat werkt ook niet
oke jah de powermodus van de damfrad bedoel je.
dan zal ik he,m op stand 1 moete zetten kzou het proberenhoort die altijd te tikken als die op het contact staat weet niemand dat dan.
mij lijkt het zo als je de turbo goed gebruikt zeg maar dat die wel gaat tikken
ma als ik gewoon rustig rijd dan heeft die dat niet als ik hem op contact zet
vaag vaag:mad:jha kan wel heb ik ook gedaan kheb de damfrad nu in de ecu geslodeer
t en dat scheeld heel wat power:thumbupen temeratuursensor kost ook maar 13 euro ofzow
nee is niet veel werk je kunt hem het beste van onderen eraf halen
-
AuteurBerichten