skinsdale

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 261)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: bronzen klepgelijders #17688444

    hoeveel kost dat dan om te monteren iclusief montage ongeveer:wtf

    ik heb de drukregerlaar op 4,5 staan en ook fr6dc
    en binnekort arp bouten
    ik heb de damfrad zelf in de ecu gesoldeert
    en ik heb de bijlage wie er bij hoort hoe je wat aan waar soldeert
    maar die aarde draad op pin 24 staat nergens ook niet bij fhase 3,5.
    ik rij zonder die aarde draad en kheb geen problemen
    magoed het kan zijn dat eds dat nu wel doet
    khoop niet dat die dikke draad los komt in je ecu want dan heb je wel een probleem

    huh wat raar waarom heb ik dat niet
    en hij rijd perfect zonder die draad

    dta losse draad met dat blaadje er aan heb je niet nodig.
    en dat hoort er ook niet bij tenmiste bij mij niet
    en kheb een complete set mischien iets te maken met die garret kheb geen idee

    ojah het is van de schakerlaar welke kleur? kan zo kijke naar mijn schakelaar

    geef me je mail adres maar op u2u dan stuur ik je de beschrijving naar je toe van de damfrad

    ik heb wel een bijlage hoe je die damfrad aan moet sluiten
    maar weet je zeker dat het fhase 3 is en en geen 3,5
    wel vaag

    waar zij die andere draden voor dan ? wie niet aan de schakelaar zit.
    ik heb ook zo,n schakelaar maar daar horen die draden niet bij probeer is zonder die draden aan te sluiten
    want die heb je n iet nodig volgnes mij

    waar zij die andere draden voor dan ? wie niet aan de schakelaar zit.
    ik heb ook zo,n schakelaar maar daar horen die draden niet bij probeer is zonder die draden aan te sluiten
    want die heb je n iet nodig volgnes mij

    In reactie op: CO te hoog?? OPGELOST! #17686876

    benzinedruk omlaag zetten ivm grotere injectoren?

    In reactie op: CO te hoog?? OPGELOST! #17686875

    benzinedruk omlaag zetten ivm grotere injectoren?

    In reactie op: hoog stationair, maar niet altijd #17678081

    laat je injectoren reinigen daar kan het ook aan liggen

    In reactie op: mapsensor 250kpa #17685093
    In reactie op: TURBO #17685443

    Voor montage van de Turbo:
    •Reinig de olie toevoerleiding en controleer deze op verstopping.
    •Reinig de olie retourleiding en controleer deze op verstopping.
    •Reinig indien mogelijk de carter ventilatieleidingen en meet de carterdruk.
    •Vervang het luchtfilter en reinig de leidingen.
    •Demonteer en reinig, indien aanwezig, de intercooler.
    •Reinig het uitlaatspruitstuk en controleer deze op losse deeltjes.
    •Demonteer, controleer en reinig, indien aanwezig, het EGR systeem volledig.
    •Belangrijk: de olie en het oliefilter vervangen!
    De Turbo montage zelf:
    Gebruik nóóit vloeibare pakking of een soortgelijk middel!

    •Montage van de Turbo op het uitlaatspruitstuk.
    •Montage van de Turbo aan de uitlaat.
    •Vul de oliekanalen van de Turbo met nieuwe olie.
    •Tenslotte de montage van alle overige verbindingen aan de turbo.
    Na montage van de Turbo:
    •Start de motor zonder deze aan te laten slaan gedurende 30 seconden tot 1 minuut. Hiermee bouwt u de oliedruk in de motor op.
    •Laat de motor nu gedurende 5 tot 10 minuten stationair draaien en controleer ondertussen alle (slang)verbindingen rond de Turbo op lekkage

    In reactie op: mapsensor 250kpa #17685092

    niemand?

    In reactie op: mapsensor 250kpa #17685091

    maar wat verandert er dan als ik er een 250 in doe krijg ik dan meer turbodruk
    of kan ik dan de druk hoger maken.
    maximale is tog 1,2 van een orinele mapsensor
    ma hoe krijg ik 1,4bar druk

    In reactie op: hoog stationair, maar niet altijd #17678077

    even zoeken op google paperclip methode c20let

    In reactie op: amal valve #17678229

    jah klopt in begin had ik fhase 2 ma dan heb ik dat niet .
    nu wel
    maar hij doet het niet altijd al die op contact staat kvond het ook al vreemd

    In reactie op: MAX vermogen, std zuigers etc #17683993

    drijfstangtang bouten zouden dan knappen tog
    de drijfstangen zelf kunne tog wel 350pk aan
    magoedkweet ook niet precies

    In reactie op: amal valve #17678227

    nee dat werkt ook niet

    In reactie op: amal valve #17678226

    oke jah de powermodus van de damfrad bedoel je.
    dan zal ik he,m op stand 1 moete zetten kzou het proberen

    In reactie op: amal valve #17678224

    hoort die altijd te tikken als die op het contact staat weet niemand dat dan.
    mij lijkt het zo als je de turbo goed gebruikt zeg maar dat die wel gaat tikken
    ma als ik gewoon rustig rijd dan heeft die dat niet als ik hem op contact zet
    vaag vaag:mad:

    In reactie op: c20let EDS phase 3 #17680350

    jha kan wel heb ik ook gedaan kheb de damfrad nu in de ecu geslodeer
    t en dat scheeld heel wat power:thumbup

    In reactie op: valt uit na starten!!!!! #17679257

    en temeratuursensor kost ook maar 13 euro ofzow

    In reactie op: valt uit na starten!!!!! #17679256

    nee is niet veel werk je kunt hem het beste van onderen eraf halen

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 261)