Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Al eens op de remmenbank gehad om te zien wat het daadwerkelijke remverschil is?
Kwestie van testrijden lijkt me…
Anders kom je er niet achter of JIJ het lekker vindt rijden.
100 graden is geen bedrijfstemperatuur hoor.
En je motor zal het niet echt lekker vinden om altijd die temperatuur te hebben.
Zou jij met je opc zo rond blijven rijden.dan???
Maar als het onder garantie is gedaan,dan breng em terug en laat ze een diagnose stellen.
Zeker als het voor de revisie gewoon 90graden was.
De beste manier is om de plaat toch weg te halen.
Meteen even alles schoonmaken.
En door de filter er gewoon in te schuiven, kan ie nooit goed komen te zitten aan de zijkanten.
Wagen geen opdonder gehad? De auto’s van nu kunnen daar niet tegen
Dat is te warm inderdaad.
Met de kopreviesie ook de rest vervangen? Riem, waterpomp, thermostaat?
Waar kom je vandaan, ik kan wellicht helpen met je corsa.
Je zet ze omhoog, en dan flink wiebelen ermee
Even wat wd40 erbij spuiten, dan komen ze altijd wel los eigenlijk.
Zo niet… Poulietrekker erop zetten.
Ik heb evt wel een uitlaatsysteem voor je die onder deze lip past. Is van Lexmaul
Is een duplex systeem(link/rechts dus) met een dwarsliggende demper, degelijk merk en rvs.
Eindstukken zijn rond.
Meer info doe maar een pm
30 april 2014 om 20:50 In reactie op: C.V A.B astra G + Stuurbediening Vectra B inbouwen in CorsaB #18227402Ik bedoel meer dat je dus nooit je raam een.stukje open kan laten, of een electrisch dakraam op kiepen als je ergens parkeert en het is warm
30 april 2014 om 18:06 In reactie op: C.V A.B astra G + Stuurbediening Vectra B inbouwen in CorsaB #18227400Hoe sluiten je ramen nu? Door de knop vast te houden? (Mijn signum had dat zo namelijk)
Of sluiten ze altijd nu als je de auto op slot doet, wat me niet altijd even handig lijkt
idd, die kruisstukjes zijn niet zo gek duur.
als je een nieuwe as laat maken……das aardig prijzig
je had deze beter kunnen hechten, dan hadden hun em goed uit kunnen lijnen, lassen en balanceren.
dan heb je geen nieuwe/andere as nodig.
afgelopen week bij de 355555 aangekomen met de corsa diesel
dealer heeft wel de goede.
of je draad in de pan is aan gort
Achterkant is zo net een mazda
Ik denk toch dat je iets verwisseld hebt hoor.
Normaal als je alleen een motorwissel doet, rn je gebruikt de originele ecu,geeft dat geen.problemen.
28 april 2014 om 18:01 In reactie op: rammelen bij starten en schakelen vectra 1.9cdti dth #18228885maar lijkt me wel dat met een star vliegwiel de kans groter is dat ie eerder stukgaat.
maar van de andere kant is het wel weer zo dat het 2 massa vliegwiel voor comfort gemaakt is, vroeger reden ze er ook niet mee.
ik heb een paar maanden geleden een 2 massa vliegwiel van een seat leon 1.9 tdi vervangen voor een starre versie.
trilt iets meer met wegrijden, maar geen wereld van verschil.
wel in de prijs trouwens. :jerryja hoor dat kan zeker een as uit 1 stuk zijn, zonder ophanging of tussenlager.
bij mijn gran torino was de as 1.40 ongeveer uit 1 stuk
@cano.
Ja die past op een GTs bumper
Is een irmscher model.
Bij gmtuningparts ook te krijgen in ABS. Meen ik.
Ik had er een van duramax, maar ging toch kapot (oké, signum was wel erg laag)
Voor een standaard hoogte is die wel goed te nemen.
Hehehe , gasflessen als assteunen.
Mooi bedacht!Ben benieuwd hoe het gaat lopen, denk dat de motor er alsnog flink aan moet trekken.
Maar het zeker fijner rijden dan het oude blokje
Hij wil een dvd90 die wel een aux-in erop heeft zitten (of in ieder geval voorbereid erop)
De ecu zit op het blok he…
Je zegt dat ie nog in de auto zit…
28 april 2014 om 15:43 In reactie op: helmer’s vectra V-line – Iets wat mij niet lekker zit ! #17993831Misschien op een verkeerde manier gemonteerd geweest.
Of inderdaad mindere kwaliteit.
Maar ik heb eerlijk gezegd vaak zat imitatie lagers gemonteerd, en nog nooit weer terug gehad.
Als voor en achter al beginnen.
Dan vervang ze maar alle 4, geheid dat op korte termijn de anderen ook sneuvelen.
-
AuteurBerichten