Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
inderdaad het kraken is verschrikkelijk bij die dingen.
ook met invetten gingen ze bij mij na verloop van tijd weer kraken.
was met een a corsa.
bij de b corsa had ik ook andere rubbers erin, maar weet zo het merk niet meer, maar die kraakten in ieder geval niet.
bij een kapotte waterpomp moet ie gewoon starten.
ik denk dat ie heet gelopen is, en je blokje aan gort is.
als je de riem nog ziet rondgaan, maar er is geen compressie, en hij lekt kvs, lijkt het mij einde oefening.
opel/gm v6 blokken zijn 54 graden
Loskoppelen doet ie et zeker niet.
Doorlussen moet je em
Koppelingschakelaar erin?
De prijs is idd erg hoog gegrepen
En de helft…ook al moedig, je moet maar net een gek treffen natuurlijk.Je hebt em te koop staan zie ik.
Zoveel werk en tijd erin en dan verkopen… Niet de meest slimme zet.
Maar hoop dat je er een paar centen voor kunt krijgen nog.
Dat is idd waar ik ook aan zat te denken.
Alle asjes met elkaar koppelen.
Steken ze gEnoeg uit om een koppelstukje tussen te zetten? Denk dat 5mm nodig is.
Je krijgt dan wel een zwaar gaspedaal denk ik, neem aan dat er op alle gaskleppen een veer zit?
Gaat vrij makkelijk bij de X motoren hoor, maar ik heb die nog nooit gescheurd gezien eigenlijk
Nou is het dus zo dat zeker niet altijd je Lmm gaat branden bij noodloop.
Had het bij mijn corsa a x18xe ook, (verkeerd aangesloten met inbouwen) geen mm lampje.
Mijn vriendin der Astra f met x18xel ook geen mm lampje toen de nokkenas sensor kapot was.
Klinkt niet echt als een turboslang
Maar als dat is, dan merk je dat wel aan je vermogen hoor. En dat is niet het geval denk ik.
Hetzelfde vaker met corsa x14xe, krijg het niet gevonden.
Zo is het lange tijd goed, en dan gaat ie zo hoog lopen.
Dit is toch geen dmf geluid?
Is een jank, geen rammel.
Lijkt op een pomp van iets ofzo.
Als je onder de kap luistert komt het dan nog van dezelfde kant?
Kan soms lijken in de auto of het van een bepaalde kant komt, maar blijkt niet zo te zijn.
Anders heel even je multiriem eraf halen, en dan laten lopen.
Geen brug nodig, en geen tool nodig.
Als je het nog nooit gedaan hebt, is het verstandig iemand erbij te hebben die wel de kennis heeft.
Bij mijn buurman kun je terecht voor je Carbon bestickering he.
Heb je je hond nou Sjoerd genoemd??
15 juni 2014 om 18:46 In reactie op: Robert’s Corsa – "Prof" roest behandeling – "Prof" spuitwerk #18197919Ja dat klopt.
Maar de kit is ook de afdichting.
De rubber is alleen afwerking.
Met startpiloot kun je wat dingen uitsluiten
Ik wil je best helpen, maar Antwerpen is me net te ver.
En zie ik het goed op de bovenste foto dat de kabels gebroken zijn?
Wat je kunt proberen is met remmenreiniger of startpiloot even in de luchtfilter spuiten, en dan starten.
Misschien een massaprobleem.
Even een extra massa van accu naar blok leggen.
Aangezien ie raar gaat doen als de ventilator (zware verbruiker) aanspringt
Dat is niks geks.
Is aan de locatie ervan te zien at het gaat om de ontluchting van de automaatbak
Waarom niet het 1.6 spruitstuk gebruiken?
Dat extra gat is als et goed is voor je egr dan.
Is af te doppen op het spruitstuk.
Maar ik snap zowiezo al niet waarom je niet de volledige 1.6 hebt gebruikt.
Zeker als je het helemaal compleet hebt.
Kun je niet beter tijd en moeite steken in het upgraden van je remmen?
Trommels voor is echt bagger
Uitzoeken van welke auto de maten een beetje kloppen, en dan schijven erop (meteen een met abs nemen)
13 juni 2014 om 13:00 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17302422Mijn co was stationair 0.03.
Op toeren 3.5-4.0 (met kat en lambda)Maar officieel mag je niet 1 van de 2 erin hebben en dan voor de regel van 3.5% stationair gaan.
Een schroefset is over het algemeen behoorlijk hard.
Maar waarom maar 2cm lager met een.schroefset?
Had dan voor alleen veren gegaan, goedkoper en.comfortabeler
-
AuteurBerichten