Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door Oeteldonkie
Heb je ook een foto van je Ascona?zal ik morgen even schieten, dan zitten mn andere velgjes er ook onder :P
heb inmiddels gewoon setje dat ik voor de vectra-A had liggen gemonteerd…. gaat perfect!!!
De wikkelingen zijn iets smaller en in ontspannen stand zijn de ascona veren ruim 2x zo lang maar ingebouwd is het zeker netjes!!Ben voor een goede 6cm gezakt en achter een cm of 5,5 zal misschien nog ietjes verder zakken maar niet veel meer denk.
Ben best tevreden.
morgen ff mn 15″ velgjes met 195/45/15 eronder zetten (scheelt ook weer bijna 2cm) :Pdan maar op het gemak verder kijken wat ik tegen kom om hem ECHT plat op zn buik te gooien!
thnx iedergeval voor de reacties
Arnold
origineel gepost door Oly
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=109691hmmm heb toch altijd begrepen dat de uitlaat klep groter was…. Thnx voor de link ;) weer wat geleerd :P
Greetz Arnold
13 oktober 2009 om 09:16 In reactie op: c20let setup voor 350pk? Waar hebben jullie je Zuigersproeie #17531556origineel gepost door geert666
origineel gepost door gonzo powerrr
origineel gepost door Corsa_GSi
OF gewoon allebij van een XE erin, werkt ook prima :angelDe uitlaat van een standaard XE verstoort de uitlaat gassen naar de Turbo dus beter is standaard nokkenas LET of speciale (snelle) as !!!
jaja hier 730pk met originele xe nokkenassen,en originele timing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
but i drove it a little bit rich, so say about 710-730hp maybe.http://www.migweb.co.uk/forums/projects-restorations/293172-insaneswedes-astra-mki.html
:wtf:wors:wors:wors:o:kewlpics
wel even wat werk om 29 pagina’s door te lezen maar WAUW!!:vertagorigineel gepost door Oly
1800 zijn gelijk of kleiner, afhankelijk van type en bouwjaar.kleppen op een 18E kop zijn groter hoor
klepjes van een 1.8 die zijn wat groter:thumbup
origineel gepost door jeroen88
hij schijnt ook in de volgende clip te zitten van deze groep, en hoe ik dat weet.
me zusje luistert deze herry.king:
haha :P dat zou ik ook zeggen :jerry
Maakt niet uit ;) het is immers jou topic :D
Ben wel benieuwd naar het eindresultaat als de chip dr op zit ;)greetz
origineel gepost door mayhem
die lassen zien er beter uit als foto’s die ik gezien heb van mtech spruitstukken.en die foto heb je van ebay UK:D
nee is niet van ebay ;) dit is een spruitstuk van Ejuku racingking:
@16V ziet er toch weer netjes uit!
maar hoezo verkeerde topic? ging hier toch een heel stuk over rvs spruitstukken met roestende en/of scheurende flensen…:vertag van M-tech die elders (bvb Ejuku) veel goedkoper waren….code 22 is de gasklep potentio meter laag voltage…. (toch?)
zou de hm ff vervangen, (zwarte blokje aan je gasklephuis)greetz
pak dan gewoon de F13, als je toch lekker wil kunnen trekken :P
verder
qua nokken as…. tja moet dan toch allemaal icm een chip (op maat) zou dan eerder kiezen (ivm cross) licht vliegwiel, kom je tenminste vlot op toeren en wodt de wagen lekker fel vliegwiel is overigens zo te bestellen speciaal voor F13 bak op 2.0 8Vgoed korte uitlaatspruitstuk, 4-1, en knallen met die bak.
greetz
staat al lang te koop hoor :o
wat betreft de rvs c20let spruitstukken ging dat toevallig over deze….

voor apk is dit afkeur, zeker de plek onderin…. zou in eerste instantie met een goede staalborstel goed kaal maken en er
een paar nieuwe stukjes inlassen, zorg hierbij wel dat de binnen en buiten schermen weer aan elkaar vast komen….
dit zal voldoende zijn om tot volgend jaar te redden.suc6!
kijk even hier http://www.corsa-novatuning.nl/nl/Tuningc20xe.htm staan erg nuttige tips en duidelijk beschreven :vertag
Suc6 greetz Arnold
origineel gepost door mayhem
ik ben gepakt met 200 waar 80 is toegestaan. maar de agent zei zelf dat ie geen meting had kunnen doen.kreeg wel pas na een kwartier me rijbewijs terug en een gigantische preek
kom je goed mee weg jongen… met je puntenrijbewijs had het je een hoop elende kunnen kosten!!!
inprinciepe kan je ook een naaf nemen zonder airbag… deze is best makkelijk uit te schakelen… ligt eraan hoeveel waarde je hecht aan de luchtzak ;)
Greetz Arnold
jaja erg benieuwd!!! uiteraard verwachten we daar pics van tegen de tijd dat het toonbaar is;)
greetzz Arnold
origineel gepost door corsaboy
meer als een standaard let.
En was de afstelling nog niet optimaal..Op moment van max koppel en vermogen had ik een co van >10%
Kon dus nog veel netter allemaal..We zijn dit project gestopt vanwege constante mechanische defecten..
Gaan nu een stapje verder..
ja is idd zo, maar het is toch wel vervelend als het met elk vloetje dat op de weg ligt je banden schrapen…..
Zal tegen de tijd als de velgen er op gaan wel even wat pics plaatsen…. zijn echt lekkere duitse oldschool velgen!!!:wub
nogmaals thnx voor de info!
Greetzz Arnold
thnx voor de info :thumbup achter heb ik al hoogte verstelbare veren met stops (toen de tijd ivm mn audio)
enkel van voor zou ik dan nog schroefpootjes moeten plaatsen……Komt goed denk ik zo ;) greetz
Gelijk ook even een vraagje…..
15 x 8.0 +35 4 x 100 past dit probleemloos onder een B of zoet ik toch zoeken naar een hogere ET of mn kasten verbreden?Greetz Arnold
Hier de ditrich RS achter bumper in het wit…. wel zijn de tussen spijltjes er uit gehaald (mijn achterbumpert) eventueel te koop hoor :)
Greetz Arnold
22 september 2009 om 11:15 In reactie op: weet iemand hoe ik ne 2 liter gekeurt krijg in belgie #17482061origineel gepost door noc
Wat ben jij lekker gemeen hahahahaha
Het is wel zo :P
Maar een corsa 2 liter via nederland of een ander land importeren naar belgië kan toch wel ?
voorlopig nog wel ja [/quote]
Dit gaat enkel alleen als deze dan rdw gekeurd is… bij het invoeren dienen motor en papieren overeen te komen…
Bij een auto afkomstig uit een EU lidstaat is dit de enige voorwaarde zo’n beetje…. dus woon je in België en koop je in NL of Duitsland een corsa met bvb een 3.0 V6 (ook op kenteken) kun je deze dus gewoon invoeren!!Greetzz Arnold
18 september 2009 om 22:09 In reactie op: weet iemand hoe ik ne 2 liter gekeurt krijg in belgie #17482042als een auto in elk willekeurig EU land technisch gekeurd is bv in nl rdw gekeurd en dus 2.0 op kenteken krijgt kun je hem gewoon invoeren in belgie… wel zal je bpm moeten afdragen etc….
een mogelijkheid is dus gewoon je auto “verkopen” aan een hollander of duitser….. (op papier, de auto hoeft niet letterlijk verkocht te worden je moet gewoon een kennis daar hebben die de auto op papier invoerd) die moet een eerste keer bij bijvoorbeeld een rdw verschijnen voor het invoeren…. (kosten) na de goedkeuring en de nodige financiele romslomp is de auto ingevoerd en geregistreerd… nu kan het ombouwen beginnen…. daarna WEER naar de rdw goedlaten keuren van 2.0 op kenteken… gelukt…… nu op papier de auto weer terug verkopen…. en terug invoeren……..
Makkelijkste en goedkoopste manier is dus kant en klare met alles op kenteken in nld of ger kopen :P
Weet dat het alweer een wat ouder topic is maar dacht… zal vast nog wel belang bij zijn….
Greetz
Hier wat van mn C20NE in opbouw… alvast een beginnetje.
Zal nog even duren voordat hij af is….ECU oud

ECU nieuw

uitlaatspruitstuk oud

uitlaatspruitstuk nieuw

cilinderkop “oud”

cilinderkop nieuw

inlaatspruitstuk oud

inlaatspruitstuk nieuw

lagers en pakkingen

-
AuteurBerichten