Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door Corsa_GSi
Daarnaast kost een ombouw naar x16xe wel meer dan 300 denk ik (gelijk wel distri en koppakking vervangen enzo).
Maar goed basis is wel beter.
Als je de 1.4 zou gaan bewerken moet je die dingen ook doen dus what’s the F%$*N diffrence??!!??:jerry
Of kijk even bij deze gasten
kwam ik vannacht nog tegen
http://www.aluminium-radiateur.nl/?gclid=CI2rttuIg6ACFUVB3godj1c4kA
die bij M-tech van 129,- is een gewone gsi radiateur… die staat te dicht bij je turbo en koelt denk toch te weinig…
zoek er 1 die je verder naar voor kan plaatsen met meer capaciteit….
heb zelf de heavy duty variant… die is lager en breder en dikker en staat een aantal cm verder naar voor.
kost wel een stukje meer (kost bijna 600,-) maar is wel met dunne koelfan (erg prettig als je ook de F28 gemonteerd hebt want dan past het wat netter.of idd bij een radiateuren boer informeren… kunnen ook op maat gemaakt worden tegen niet al te gekke prijzen dacht ik.
Greetz
hoe ver wil je gaan :angel
maar dan moet die 1.4 er ECHT uit!!!ik heb sinds gister ook een duidelijk schema (pdf formaat)
u2u je maail maar f als je het nog nodig hebt
suc6!
dat golfie waar die tegen rijdt heeft er ook aardig wat onder de kap…. blijft dicht bij elkaar:thumbup
17 februari 2010 om 22:10 In reactie op: tr corsa:(23-01-2013) Gaat in onderdelen weg, zie te koop! #17375048netjes hoor!
zo komt het wagentje al met al steeds meer tot 1 geheel!zal proberen wat regelmatiger te volgen:D
leuk die verzameling!!
wellicht nog idd als leuke toevoeging de L-en die door de officiele tuners zijn uitgebracht zoals idd lexmaul en bvb manzel en irmscher en heeel eventueel m-tech¿greetz
origineel gepost door Stylo
origineel gepost door sinister
hier de mijne in opbouw. vannochtend geschoten.
(nog een heeeeele hoop te doen)
WTH?!
audifront?
jaja vond ik wel super dik staan!! ;) moet nog wel hoop opbouwen maar de vorm is toch wel duidelijk zo….
hier de mijne in opbouw. vannochtend geschoten.
(nog een heeeeele hoop te doen)
zou alleen wel alle wegen waar je eventueel het vermoeden hebt dat er een grind steentje zou kunnen liggen vermeiden:hmmz
ohwja en op borbet-T 15″ gaat het NIET!!!!greetz
Welke klauwen heb je? girling of ATE? met de girling kan je het schudden dat zal gewoon 16″ moeten worden.
Met de ATE hangt het even van je velgbed af…. wat je het beste kan doen is gewoon even meten.
Meet de uiterste diameter van schijf en klauw en vergelijk deze met de minimale diameter van je velg.Suc6
WOOOOOOOWWW!!!! -offtopic:vertag
heb zelf ook zo’n F20 gehad en dat merkte je ECHT goed!!
Heb hm ooit verkocht maar nooit meer gevonden helaas!!!!greetz
zie je wel dat ik te lang met de NE’s ben bezig geweest :D
Nou dan is het idd niet heel veel anders ;) (op een aantal noodzakelijke uitbreidingen na)origineel gepost door OrangeArrow
allereerst welkom op het forum!! Als je de F20 bak blijft gebruiken, kan je gewoon je huidige setje behouden… De (kale) motor is van buiten exact hetzelfde, alleen inwendig zijn er aanpassingen gemaakt..uhm… niet helemaal mee eens….
De LET is toch voorzien van een multiriem die via spanrol etc. naar de dynamo gaat.
Deze spanrol zit aan de steun bevestigt die zou komen te vervallen alks je hem inbouwt als XE… hoe los je dit dan op?….. :vertag
XE is zover ik weet voorzien van Vriem en de poulie aan de krukas heeft dan maar 4 boutjes ipv 6 zoals bij de LETkom niet zo vaak meer in het manta topic… maarre…. stuk beter die kuipen!!!
Gaat helemaal goed komen!!!
vind zelf de chrome bumpers het mooist.
De B1 zou in mijn ogen gewoon “tief und breit” zonder te veel poespas dus spoilertje zou ook het veld mogen ruimen.
Alles verder netjes in kleur en een veel grotere vossen staart!!! :PDe ascona is hier helemaal op zn plek… ben blij dat het zo uit pakt!
Greetz Arnold
niet mauwen maar bouwen! :vertag
als het nou af is gewoon afspraak maken RDW station en keuren…. halfuurtje later sta je buiten als je het netjes gedaan hebt… je moet niet prutsen want dan krijg je verwijs naar TCL….al hang je een RT10 in je cali… geven ze nix om mits het maar deugdelijk is!! (nog wel)
netjes hoor! nog op of aanmerkingen v erder?
greetz en nogmaals gefeliciteerd!!
origineel gepost door RuudOPEL
mooie ascona:Pziet er super uit met die verlagingsset eronder! verder nog iets eraan gedaan?
heb vandaag mn vrijwaring gekregen btw, jij ook die van jou met de historie?Gr
Ruud
jaja heb alles netjes binnen.
Is nog een heel paket!! :o echt alles zit er zo’n beetje bij…
aflever bon uit 87 en alle onderhouds nota’s :vertagvolgende week de uitlaat even aanpassen en kijken welke ecu er in zit, heb hier nog een gechipte liggen.
Ook even kijken war voor speakers ik kwijt kan en hoevel bedrading ik moet trekken om er radio in te bouwen ;) (heeft nog nooit een radio ingezeten)Heb ook even gauw gekeken voor velgjes (borbet A 9J) maar nu nog even niet…. eerst mn corsa af
hoeveel inch is dat en welke verlaging heb jij?
ik wil deze kant op….

origineel gepost door Redmen
maar waarom zo laag dan kan je niet eens meer normaal over drempels:wtfdie hebben we hier zeeeeeeeer weinig :P ik woon in de polder :D
en dan maar wat rustiger er over heen ;)Hij stond zoals ik hem kreeg op 14″met enorme banden (geloof 65 of 70 serie) heb de originele veren vervangen voor Vectra A veren en in eerste instantie de zelfde velgen terug gezet.
Het verschil was toen al 5,5 cm…. nu met de 15″ en 45 serie band scheelde dat weer 1,5 cm dus dat is totaal 7 cm verschil…. maar hij moet gewoon nog verder!!!!
zal ff foto opzoeken van wat ik bedoelorigineel gepost door Oeteldonkie
Ook een mooi exemplaar;)Heb je hem al lang in je bezit?
heb hem sinds vrijdag ;)
maar denk dat hij nog lang in mn bezit zal zijn!
Is een goed onderhouden nette ascona.
Heb er 2 reserve motoren voor dus is ideaal als mn nieuwe daily drive :thumbupWel moet hij überplatt en lekker breed. verder blijft hij ongeveer zo:wub
nou hier foto’s van de ascona, hij moet eigenlijk nog verder omlaag maar ben al een 7 cm gezakt ten opzichte van wat het was.



-
AuteurBerichten