Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
silver-vectra-sport
Deelnemer:wors:wors:wors:wors ziet er weer super mooi uit zeg ik krijg gelijk nog meer zin om met de mijne te beginnen.
silver-vectra-sport
DeelnemerPS autoteile verkoopt ze volgens mij.
Als ik het me goed herrinner heb ik daar ook mijn witte glaasjes gekocht.
Volgens mij €45.- of zoiets.silver-vectra-sport
Deelnemervandaag eindelijk de vectra weer opgehaald.
zit nu een revisiebak in en hij schakelt weer als voorheen.
ben wel een paar centen armer maar ja het is niet anders.
Thanks voor alle info die ik van jullie gekregen heb:worssilver-vectra-sport
Deelnemersuper die 15 inch er onder :wors:wors:wors
silver-vectra-sport
Deelnemerik heb het dashboard uit elkaar gehaald en zoals ik al vermoede zat er op de 3 kontakten van de toerenteller wat aanslag waarschijnlijk maakte hij geen goed kontakt hierdoor.
silver-vectra-sport
Deelnemermisschien zijn de kontakten iets geoxideert ik zal het oude dashboard eens uit elkaar halen en kijken of ik iets kan vinden.
silver-vectra-sport
Deelnemervandaag toch maar ff ander sr dashboard ingebouwd en de toerenteller werkt weer zoas het hoort.
dus volgens mij was hij het toch aan het begeven.silver-vectra-sport
Deelnemermooie auto hoor bijna dezelfde kleur als die van mij.
persoonlijk ben ik ook niet kapot van die koplampen maar ze misstaan zeker niet bij deze auto.silver-vectra-sport
Deelnemerkent iemand mijn oude calibra of weet is er bekend waar hij gebleven is?
zwarte V6 met kenteken hj-nv-**
ik zal niet het komplete kenteken neerzetten omdat niet iedereen het leuk vind als zijn komplete kenteken neergezet word.silver-vectra-sport
Deelnemerreparatie komt totaal op €2000,- daar word ik dus niet vrolijk van:swear.
ze hebben geen oorzaak kunnen vertellen en ik zou ook niet weten hoe dit kan komen.
ben altijd super zuinig en loop niet te trappen of zo rij hem altijd goed warm en zit niet te hakken in die bak.
krijg altijd op tijd z’n beurten bij de dealer maar ja dit soort dingen gebeuren bij mij altijd.
er gaan altijd dingen kapot die bij andere nooit kapot gaan.
nog een paar dagen wachten want hij is pas begin volgende week klaar.
nu dus maar dagelijks met dit natte baggerweer met de b ascona op weg.silver-vectra-sport
Deelnemerben zaterdag bij de dealer geweest en heb het diff gezien en van de sateliet tandwielen waren hele stukken afgebroken.
nu zag ik ook dat het piontandwiel beschadigd is door de stukken die in de bak terecht gekomen zijn.
de bak zou gereinigt worden en een nieuw diff erin en dan klaar.
werd ik geisteren gebeld door de dealer dat ze hadden de bak uit elkaar en er was nog meer beschadigd door de brokstukken van de sateliet tandwielen.
dit word dus toch een andere bak.
en we kwamen er gelijk achter dat de achterste krukaskeering lekt.
dus er gaat nu een gereviseerde bak in en die keering word vervangen kost weer alles:cry
maar ja dan is hij gelijk weer helemaal in orde.silver-vectra-sport
DeelnemerIk heb wat nieuwe foto’s van de mijne gemaakt.
Heb er een aantal dingen aan gedaan:
zo was hij:

nu is hij verlaagd:

Met de oude motor 19s:

Nu met de andere motor:

silver-vectra-sport
Deelnemervandaag m’n auto verlaagd.
voor het verlagen:

en verlaagd:

silver-vectra-sport
Deelnemervandaag uitslag gekregen van de dealer het differentieel is naar de haaien er schijnt een sateliet tandwiel gebroken te zijn maar daar schijnt een revisie set voor te zijn met nieuwe tandwielen.
morgen ff naar de dealer want die wil me laten zien wat er kapot is.silver-vectra-sport
Deelnemerbedankt voor jullie snelle reaktie hier kan ik iets mee.:wors
silver-vectra-sport
DeelnemerMotor loopt alleen m’n rug laat me ff in de steek dus van het verlagen is nog niets gekomen.
Ik heb wel een voorbeeld voor je deze rijd met dezelfde opzet als dat ik ga doen.
Gekorte gele koni’s en een 60 mm verenset van Mantzel

silver-vectra-sport
DeelnemerBen benieuwd hoe hij gaat worden.
De mijne is weer bijna rijklaar heb er ipv de standaard 19S nu een 2.0 met webers in gehangen zodra hij weer loopt ga ik hem verlagen.
Als hij klaar zet ik wel een foto ervan hier.silver-vectra-sport
Deelnemerdit zijn de nummers van gekorte gele koni’s
Voor 82-2085 sport
Achter 82-1668 SPD1ik heb ze gekocht voor ongeveer €419,- bij JB verlagingssets en had ze binnen een week.
En voor verlagingsveren zou ik persoonlijk op ebay gaan zoeken naar een setje 60 mm van mantzel.
Ze worden schaars maar zijn nog wel te vinden.
Zo ben ik ook aan mijn setje gekomen.silver-vectra-sport
DeelnemerHey Makko,
Ik heb pas een setje gekorte gele koni’s gekocht ik zal ff de nummers voor je opzoeken moet toch ff naar m’n garage morgen.
Ik heb ze in renswoude gehaald bij JB verlaginsets hij staat op markplaats.silver-vectra-sport
Deelnemerok dat wist ik niet ik dacht dat ze hetzelfde waren.
Thanks voor de tip:worssilver-vectra-sport
DeelnemerDat durf ik niet te zeggen.
Ik heb de varajet ooit eens gekocht om hem op m’n 19S te zetten maar ik heb nu een 2.0 met webers
in m’n ascona gehangen dus heb de varajet niet nodig.silver-vectra-sport
Deelnemerik heb nog een komplete varajet 2 carb liggen met spruitstukken en luchtfilterhuis.
vraag er 75 euro voor.
mocht je interesse hebben u2u me maar ff.13 maart 2009 om 15:59 In reactie op: waarom plaatsen zoveel mensen dure velgen en goedkope banden #17411089silver-vectra-sport
DeelnemerJe kan niet in iemands portomonee kijken maar ik ben het er wel mee eens dat je steeds vaker dure velgen met goedkope banden ziet.
Mijn mening is spaar dan inderdaad even verder voor goede A-merk banden.
Volgens mij word er een vermogen uitgegeven aan spoilers en plamuur en de spuiter en dikke velgen en word er op de verkeerde dingen bezuinigd.
Iedere hobby kost geld en als je inderdaad zegt van ik heb zo’n dure maat dan denk ik dat wist je ook toen je de velgen kocht.
En geloof me dat je echt spijt heb als je auto in de vangrail hangt omdat je heb bezuinigd op de banden.
Ik spreek uit ervaring.
Heb een verschrikkelijk mooie calibra V6 afgeschreven daardoor.
Wel dure 3 delige velgen gekocht maar goedkope banden laten monteren.
IK DOE DAT NOOIT MEER heb er van geleerd.silver-vectra-sport
DeelnemerIk heb hetzelfde probleem met de mijne maar ik vermoed dat het de schokbreker is.
Ga hem binnenkort toch verlagen en dan komen er nieuwe gekorte gele koni’s onder en 80mm veren van Mantzel.
Als dan toch de voorkant uit elkaar ligt zal ik gelijk ff alle bussen en rubbers nakijken mocht ik iets vinden laat ik het je weten.
Eerst ga ik een 2.0 met webers inbouwen dit weekend.:Dsilver-vectra-sport
DeelnemerNee het is alleen de pan maar ik heb nog een nieuwe olie-aanzuigbuis van een 2.0E liggen die wil ik ervoor gebruiken.
-
AuteurBerichten