Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@stekeltje wrote:

eeen voorbeeld voor de mijne later
andere kleur, de voorspoiler, de wielen van de eerste b ascona en een 3 liter 24klepper.en een manta koets natuurlijk :jerry





Zo alles is een soort van heel gebleven gisteren, alleen had de manta aanzienlijk minder grip dan de vorige ronde.
Dat vond ik minder en dat kan je hier wel zien,
Stand van de bovenste draagarmen kan dus een hoop schelen.
3de gekwalificeerd en uiteindelijk 5de geworden, ik vond het een beetje tegen vallen na de vorige ronde :jerry
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=66vY566KtDw
en hier weer wat foto’s
http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=41&t=118696&start=125






Nee hij is te druk met oefenen :jerry

die staat hier in de skuur, vandaag nog ff buiten geweest


sinds vandaag ook weer een sport in de skuur ;)
langer dan de vorige keer hoop ik voor je ha ha
ha ha de ascona heeft vandaag ook wel een paar extra kilometers gemaakt, morgen ff de manta opbouwen en de blitz vol stapelen.




even op de richtbrug ;) en na een avondje kloppen en trekken



Ja je mag idd overal komen, hier nog wat info;
Beste drifters,
De tweede ronde van de NL Drift Winter Series staat voor de deur, zondag 5 februari is het weer zover! De animo voor de eerste ronde was zeer groot, er waren veel nieuwe rijders die deelnamen aan de NL Drift Winter Series. Dit is een goede ontwikkeling voor de driftsport in Nederland!
Wil je ook deelnemen aan de tweede ronde van het NL Drift Winter Series, stuur dan een mail met je naam en deelnemende auto naar:
info@nldriftseries.nlOnderstaand vind je de benodigde informatie voor zondag 5 februari a.s.:
Aanmelden:
Van 07:30-08:30 uur is de inschrijving in de NL Drift Series tent. Bij aankomst eerst inschrijven, daarna krijg je door de organisatie een plek toegewezen op de paddock. Bij de inschrijving krijg je een sticker met je startnummer erop, plak deze op de voorruit.Inschrijf kosten:
De inschrijf kosten voor deze dag bedragen € 120,=.Auto delen:
Het is mogelijk om een auto te delen, eerste rijder betaald € 120,=; tweede rijder betaald € 60,=; derde rijder betaald € 30,=.Paddock:
Stroom is op de paddock aanwezig, maar neem voldoende stoomkabel mee! Rij rustig in het paddock gebied, geen burn-outs en donuts na de finish!Bandenservice:
Bandenservice is aanwezig op het circuit.Koek & zopie kaarten:
We hebben erwtensoep, broodjes en warme chocolademelk, hier kun je gebruik van maken! Koek & Zopie kaarten kosten € 12,50. Dan heb je recht op 2 broodjes, 1 soep en 3 hot/cold drinks.
Kaarten zijn te koop in de voorverkoop, geef aan op de inschrijfmail of je een koek & zopie kaart wil en hoeveel, zodat wij rekening kunnen houden met de inkopen!Drifttaxi:
We gaan ook drifttaxi rijden voor elke meegenomen deelnemer ontvang je € 5,=. Neem het kaartje in van de passagier en lever deze kaarten aan het einde van de dag in bij de organisatie.Het Driftparcours:
Het driftparcours is gesitueerd op paddock 2. We driften tot 14:00 uur op een natte baan, daarna laten we de baan opdrogen voor de kwalificatie en de top 16 twin-drift battles.Kleding:
Helm is verplicht; race overall(pro verplicht) is sterk aan te raden (is ook lekker warm).Briefing:
Op tijd aanwezig bij de briefings, hier melden we belangrijke informatie!
Niet aanwezig op de briefing, betekend dus ook niet rijden tot de volgende briefing!TIJDSCHEMA NL DRIFT WINTER SERIES
Zondag 5 februari 201207:30-08:30 uur Inschrijving deelnemers
08:45-09:00 uur Briefing (NL Drift Series/Atomic tent)
09:00-12:00 uur Training/Drifttaxi
12:00-12:30 uur Pauze
12:30-14:30 uur Training/Drifttaxi
14:30-15:15 uur Kwalificatie
15:15-15:45 uur Training/Drifttaxi
15:50-16:00 uur Briefing uitslag kwalificatie/twin-battles
16:10-17:30 uur TOP 16 tot Finale Twin-drift battles
Aansluitend prijsuitreikingVolgende ronde:
Op zaterdag 3 maart wordt de derde en finale ronde van de NL Drift Winter Series verreden, wederom op paddock 2 van Circuit Park Zandvoort. Tevens is dan de licentiedag, dus ook de mogelijkheid voor “nieuwe” rijders om zich in de picture te rijden voor een OPEN Driftlicentie voor seizoen 2012. Let op: de licentie is inclusief verzekering voor de NL Drift Series evenementen en demonstraties en biedt voldoende rijmogelijkheden. Zondag 4 maart a.s. is dan aansluitend de openingsronde voor de NL Drift Series OPEN DC seizoen 2012, op dezelfde locatie.Met dwarse groet,
Olaf Commijs en Dirk-Jan VerhoefIk had trouwens nog een mooi filmpje gevonden van gorinchem
Als jij nou kom zondag, schroeven we ze zo onder de insignia uit! of heb je daar geen wintersloffen onder zitten?
Zou ik ze nodig hebben zondag :hmmz
aanstaande zondag, de 2de ronde. GRATIS ENTREE!!!!
























Allemaal mooie ideeën over de achteras, maar het makkelijkste en goedkoopste is toch echt een sterkere standaard as.
Ik ben al bezig geweest om sterkere steekassen te laten maken voor de volvo as, dat gaat zo in de papieren lopen dat een complete dikke as een fractie daarvan kost.En daarbij moet die volvoas het eigenlijk ook gewoon kunnen houden, zo gek doe ik er ook weer niet mee :jerry
Hier nog wat :kewlpics
























@rabbitopc wrote:
jammer van de schade .
ik heb evt. nog een b2 voorfront liggen als je die wilt hebben (sponsering :) ) die is nog in goede staat .
Ik zal het in gedachten houden, ik heb zelf nog 2 fronten liggen maar het kan snel gaan ;)
@manta-senator wrote:
wie weet waar mn 1e oude liefde is? ascona b. dj-86-tl. ben benieuwd
Een rode met een 2.2 toevallig ;)
@kadett4x4 wrote:
hey, mooie foto’s van mooie wagens.
sik, een vraagje, wie is die man die op verschillende foto’s naast je staat.
hij komt mij bekend voor.groeten.
Dan moet je toch wat specifieker zijn, welke man op welke foto bedoel je?






Afgelopen weekend een dagje vrij wezen rijden op zandvoort, dat ging alderbastend hard, vol gas in de 4e versnelling het hele circuit rond :D . Het scheivlak vol in 4 naar beneden met een rechtuitsnelheid (gps) van 128 km per uur.
1 keer een heel klein foutje op de hele dag en gelijk weer dikke schade (dat was dan wel weer een beetje jammer)
Aan het einde van de dag toch ook nog weer gelukt om een achterasje te slopen :hmmz
De as is ondertussen weer klaar en de schade ga ik zaterdag mee verder want zondag 5 februari is de 2de ronde van de wintercup op zandvoort (KOMT ALLEN, GRATIS ENTREE!!!!!!!!)[youtube:n1pcuzur]http://www.youtube.com/watch?v=5LeMwWpyh_A[/youtube:n1pcuzur]






ik hoorde dat je een meevaller heb met een sperrretje :afro
Ik heb m’n diff er ook weer onderuit en hij ziet er eigenlijk hetzelfde uit als de vorige :fy1
Het volgende diff maar weer gelast, morgen weer uit klokken.Heb vandaag ook een hyundai h 100 as op gehaald, gelijk uit elkaar getrokken omdat ik toch wel benieuwt was hoe zo’n
ding eruit zou zien. Dat valt me zwaar tegen, steekassen zijn net zo dik als van een volvo as en diff is ook vergelijkbaar.
Om hier nog weer een paar honderd in te gaan stoppen om m eronder te krijgen zie ik niet zitten. Denk niet dat deze
steekassen nou zoveel sterker zijn als van een volvo as. Dus maar weer op zoek naar iets anders. :hmmz




en de buit van de laatste paar weken

ik vind het nog redelijk netjes, gelast? :jerry
had je m toch eerst maar ff na gekeken, na de rest van z’n laskunsten gezien te hebben.
Vind het knap dat ie het daarmee nog 5 rondes volhield.
en de rest staat hier http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=41&t=118696&p=2061524#p2061524














-
AuteurBerichten