Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
zo de stoelen zitten inmiddels op de plek, heb de koker voor de bestuurders stoel wat lager gezet, het paste allemaal goed tot ik het met helm ging proberen :D


de dikke kontenstoel van en voor koekie king:
paste maar net tussen de tunnel en de kooi
radiateur steunen gemaakt



en nou moet ik hier en daar nog wat roest verwijderen :cry





tot zover
origineel gepost door Leen
origineel gepost door McLambo
:o Ik schrok toch wel van die plaatjes hoor! Complete opels bijna aan stukken slijpen en er dan BMW blokken in hangen :cryking:
ja dat is idd wel zonde, oud ijzer eruit takelen om iets met vermogen en een beetje kwaliteit terug te hangen.
snap niet waarom sik uberhaubt nog opels gebruikt, doe mij maar bmw.
trouwens, die v8, m60 of m62?
Ik zoek nog een 5 bak voor zo’n ding, weet jij iets?
en wat voor een vliegwiel gebruik je, originele 2 massa?m60, met 2 massa vliegwiel idd
bmw motors zijn betrouwbaar, hebben goed vermogen en koppel, kosten niet het meeste en het belangrijkste, als je naar de bmw dealer gaat kan je alles nog nieuw krijgen.
ga voor een 24klepper maar eens naar de opel dealer voor onderdelen, staan ze je aan te kijken of ze water zien branden:fy1 en alle andere opel motors die betaalbaar zijn kosten weer een gods vermogen om er een beetje power uit te krijgen.
de reden dat ik met opels rij, omdat ik een opel man ben?
met driften rijd iedereen al bmw en ik heb er een hekel aan om bij de meerderheid te horen :Pen wat betreft complete opels aan stukken slijpen, als ik die dingen niet voor het driften ging gebruiken, gingen ze naar de hoogovens:o dus kan ik ze beter nog een rondje gunnen toch,
hebben jullie ook nog eens wat te zien:jerry :jerryorigineel gepost door Koekie
origineel gepost door js 400
je bent weer lekker bezig he,ik heb je projekten ook even bij ons op het forum gezet:PEn waarom die van mij niet dan?:hmmz
goed bezig John, zet die van koekie er ook maar neer anders voelt ie z’n eigen weer achter gesteld ha ha :jerry:jerry:jerry
origineel gepost door manta_dennis
Hey Sik,Je bent nog nooit zo druk op het forum geweest. Kijk maar uit. Zometeen heb he geen tijd meer om aan de auto’s bezig te zijn.
Wel top hoor die drift Manta :thumbup.ja? d’r was niks op tv :P
volgens mij zou je laatst ook nog langkomen, vergeten?
origineel gepost door Emiel-Manta
kicke man,
even een ”tussendoortje” uitvoeren met een m50 vanos,kicke!
en die ascona al helemaal :wors
bijna goed, m52 b28
origineel gepost door manus
origineel gepost door sik
zal ik die troep van mij hier ook eens neer parkeren dan :PDoe dat maar is,vergeet vooral de actiefoto’s niet :o
jbf actie foto’s bij race, rally, sprint en drift







paar exen van mij











[cool als ik het me goed heriner had jij een baardje :P ik had toen nog geen eens een rijbewijs :P [/quote]
een baardje? dat noemen we nou een SIK
























De PK’s zijn het punt niet zo ;)
Zorgen dat je wagen niet zoveel weegt, harde wielen achter (harde rubbercompound en stevig oppompen), harde ophanging, zorgen dat de wagen niet teveel overhelt.Driften is de kunst van het gecontroleerd grip verliezen op de achterwielen.
Het is dus een kwestie van je auto zo afstellen dat je achterkant kan gaan zwabberen. Vermogen helpt, maar is bij driften niet heilig[/quote]
bij driften op hoge snelheid is vermogen wel heilig
als je boven de 100 km/h een lange bocht in gaat met weinig vermogen houd je m halverwege (als je dat al red) niet meer in een drift omdat je dan te veel snelheid maak
Wat gaat de tijd snel he
Dat was indd in zwolle bij de ijsselhallen maar wel in 2005
30 en 31 jan gaan we samen met demoteamraalte een driftdemo
doen bij het motorcycle event in zwolleorigineel gepost door manta_sport
En dan nu wat foto’s
Hier –> staan er nog een paar
HHHHHAAAAAAAA bedankt, dat was m’n eerste driftding ooit,
daarvoor had ik alleen maar rotonde’s en zo onveilig gemaakt.
en dat doe ik nu natuurlijk niet meer :jerry
origineel gepost door cooperdude
origineel gepost door sik
origineel gepost door cooperdude
Ziet er goed uit Sik….Nog een topic voor de Blitz??? Zag tijdje geleden de foto’s op JBF-costums
Wil hetzelfde doen voor onze camper, vandaar de interesse..foto’s staan nog steeds op jbfcustoms.nl / jbfdriftteam.nl
met die 3 liter inbouw heb ik het simpel gehouden motorsteun aan de ene kant 3 centimeter ingekort en de andere 3 centimeter verlengt en de beugel voor de handrem iets verbouwd zodat ie om de dynamo heen kan. en een klein bakje op de motor tunnel gelast. en klaar king:
heej, bedankt voor de informatie….
Zal wel een stuk beter rijden, en aanhanger trekker, dan het originele blokje ofnie..JA daar is wel een beetje verschil te merken ja,
zonder kar loopt ie ruim 160 op de nav.
met kar heb ik dat nog niet geprobeerd :P
origineel gepost door louwe 16 klepper
zou je bij gelegenheid ook n foto willen plaatsen van de binnekant van die kunstof kofferdeksel???is dat met compleet binnenframe???
de prijzen vallen heel erg mee:thumbup
Nee de kofferklep heeft geen binnenframe helaas,
is wel erg licht. is gewoon een polyester plaat.de voorschermen passen gewoon goed
en de deuren hebben me wel een paar uur gekost,
te eerste zitten er geen scharnier punten aan.
omdat ik misschien ooit voor nood even een stalen deur moet gebruiken heb ik dat zo opgelost

en ben ook wel een poos bezig geweest met de sloten en het afhangen van de deur maar nu zit ie wel naar m’n zin
ps sorry voor de duidelijke foto’s. telefoon pica’s he
origineel gepost door louwe 16 klepper
origineel gepost door sik
origineel gepost door Rene_Wijlaars
heb je ooit op het hokersweekend (weet niet hoe ik dat streepje er door krijg) bij camping Kom es an gezien met die Manta, was ook een 6 cilinder he?:thumbup
daar ben ik nog nooooit geweest ha ha
6 cyl indd, eentje met een rijk manta club verleden
oude auto (gedeeltelijk ;)) van marco sohns
had ik al gezien ja
weet ook wel welk deel je bedoeld:P:angelgoed bezig sik
of moet ik zeggen stig:jerry:jerrymooie projecten:wors
en knap stukje stuur werk:thumbuphou het maar op THE SIK ha ha
origineel gepost door mantadevil
Originally posted by voederbiet
origineel gepost door mantadevil
Originally posted by Ghanz
:o hoezo breed :Dach voor 17 euro per velg heb je ze net zo breed hans;)
en waaro kan dat als ik vragen mag?;)
van der mik in vinkeveen
moet je maar effe googlen voor adres;)van der mik is er mee opgehouden, vonden het wel goed na 40 jaar. hebben de handel overgedaan, we horen nog naar wie
origineel gepost door hillclimber16V
@ sik :Ik had de site van pesch ook al gevonden
maar tot nu toe nog geen vertrouwen genoeg
om er iets te bestellenSpreken die mannen daar een beetje engels of zo
en komt alles wel netje aan indien je via het net besteld?Ivan
ha ha ik durfde het eerst ook niet aan maar dan krijg je nooit wat voor elkaar he
ze spreken wat engels en wat duits dus daar kom je wel uit,
duurt wel ff voordat je spullen aan komen,
heb er bijna een maand op gewacht en had eigenlijk de hoop al opgegeven en toen stond de postbode ineens op de stoep.is niet het netste spul maar kan er goed mee door (zeker voor het driften :D )
origineel gepost door rabbitopc
dus je bent 2 drift auto’s tegelijk aan het bouwen manta met een bmw 6 cil.
en de ascona met een bmw v8 ?kun je mij vertellen waar je die benzine tank hebt gekocht ?
mvg.arno
wat een vragen allemaal zeg :P
tank heb ik particulier gekocht maar zijn overal te vinden.
tik maar eens atl race tanks in op google
origineel gepost door mantaray
dat gaat een lekkere ascona worden !!
maar waar heb jij die deuren vandaan ????origineel gepost door Rene_Wijlaars
heb je ooit op het hokersweekend (weet niet hoe ik dat streepje er door krijg) bij camping Kom es an gezien met die Manta, was ook een 6 cilinder he?:thumbup
daar ben ik nog nooooit geweest ha ha
6 cyl indd, eentje met een rijk manta club verleden
oude auto (gedeeltelijk ;)) van marco sohns
origineel gepost door manus
Heb nog 2 foto’s gekregen van je “tussendoor”manta zoals ie uit belgie kwam.Heeft dus een rijk autosport verleden mooi dat daar nog een hoofdstuk bij komt,
grt Manus.
bedankt,leuk om te zien
en dat verklaart ook de gele verf die ik overal tegen kom :D
en dat er een 84er kenteken op zat terwijl het een b1 is
origineel gepost door Jo
Idd, goed bezig.
Die V8, schakel, of automaat?driften met een automaat :hmmz
5 bak van een 530 v8
-
AuteurBerichten