Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
weet jij hoe het voelt om in 3e versnelling fulllock in de begrenzer door bosuit langs de vangrail te driften ? ik wel :vertag
het inzetten van een drift door de auto in onbalans te brengen door kort voor de bocht in tegengestelde richting te sturen, scoort meer punten als aan de handrem te trekken [/quote]
whoehoe rellen :jerry
ik weet ook wel een beetje hoe het voelt, na ondertussen een jaar of 5 mee te draaien. :D
en bij het inzetten van een drift door de auto in onbalans te brengen scoorde je misschien meer punten bij de autovisie drift challange in 2004, maar bij alle wedstrijden die ik gereden heb had de handrem zwaar de voorkeur van de jury.
en ik kan het weten want ik kreeg altijd min punten omdat ik m niet gebruik ha ha
weet je toevallig wat martijn voor zo’n ding vraagt
ha ha goed zo koek, pak ze met harde feiten :jerry
origineel gepost door Freestyler
ff klikkie doentyp B is die wat je moet hebben
had m ondertussen al gevonden ja.
ps autoteile, kan ik er bij techno classica mooi 1 meenemen
origineel gepost door Emiel-Manta
ik heb er 1 met de splitter er voor.destijds van rob over kunnen nemen (mantamafkees)
Martijn (mantateamtwello) heeft ze een tijdje in productie gehad.
en wat ik laatst toevallig van hem hoorde is dat hij de mal weer uit ’t stof heeft gevist, om wellicht een 2e oplage te gaan maken ;)
mss een ideetje om hem even een u2u te sturen dus ;)
hoe bedoel je, de splitter ervoor :kewlpics
Ik zelf ben nog niet zo’n held om met 180 aan de handrem te trekken,haha:jerry [/quote]
en dat wordt je ook nooit :jerry
leuk om te lezen dit
nick weet de weg ha ha, die komt wel eens per maand.
rally design heb ik ook al een hoop vandaan, lekker voordelig
en voor de achter assen, kijk eens op opelragger.com
http://www.opelragger.com/iframe.htm
en dan bij prosjekter bij kadett c cosworth prosjekt
staat mooi met foto’s bij hoe ze het gedaan hebben,
alleen zou ik de veerschotels weg laten en coilovers
gebruikenen hoe noem je zo’n ding in het duits, was er al eens aan het zoeken geweest maar kon m niet vinden.
zal eens op mattig zoeken dan
in ieder geval bedankt
origineel gepost door b-tuning
Hej sik,
goed bezig zie ik! Ik kom nog terug op die warmte wisselaar want wil die van jou wel overkopen, maar moet even kijken wanneer dat het beste uitkomt, want het is weer lekker druk op het werk!
Ga zo door!groeten,
MeindertHoor het wel
origineel gepost door Christian-tsx
mooi gedaan met die tunnel.
volgend weekend doe jij mee aan die demo drift in zwolle?
hoe en wat is dat daar ? ik ben wel benieuwd, maar ik weet niet of het de moeite waard is om speciaal voor die demo drift na zwolle te jagen? tis dik half uur vanaf hier.weet ik ook nog niet, er is in ieder geval een motorbeurs en indoor motorcross.
de organisatie (speed en gein) waar we die demo voor gaan rijden
zijn niet zo snel, dus ik weet alleen dat we een demo moeten doen en voor de rest nog niks jammer genoeg.als je alleen voor het driften wil komen kan je beter een keer bij een wedstrijd komen kijken denk ik.
volgende week hoor ik alle datums voor dit jaar, zal ik ze hier posten
origineel gepost door Jo
Natuurlijk zonder staartstuk, das juist de zwakste plek.
Goed bezig, Sik, jij weet tenminste wat ‘werken’ betekend.ha ha niet te veel op het forum zitten :P
origineel gepost door prayer
hoe ga je dat met de tussenas doen? zonder staartstuk?
as goed balanceren? of toch uit 2 delen met een extra lager in het midden?originele volvo tussenas met hanglager
heb ook eindelijk de pica’s van m’n telefoon gekregen
steekassen dicht gelast (van 5×108 naar 5×120)



motorsteunen af gemaakt





bovenste radiateur steunen gemaakt


pook afgemaakt

vandaag de chassis balken en kriksteunen opgefrist





en een begin gemaakt met de volvo as, onder de rekord houd ie
het goed en dan heb ik gelijk een 4 link systeem
veerschotels verzet



zo en nou ga ik weekend houwen :D
origineel gepost door Tiedo
je hebt de motor wel heel erg ver naar achteren te liggen sik:hmmz waarom?betere gewichts verdeling, en anders past deze niet :P



origineel gepost door larsjeG40
waarom heb je dat masief gemaakt?wel mooi die verstevigingen. gan dat gaatje in ieder geval niet uit lubberen!
dit deden ze vroeger ook bij de groep b auto’s,
heb horen zeggen dat ie dan strakker stuurt, ik weet het niet en als ik het niet probeer weet ik het nooit :Den een paar van die van mij, ook nog lang niet klaar :D



origineel gepost door giuliettaevo
motorruimte van een vriend van mij…
nog volop werk te doen.;)

heeft broere m nou nog niet klaar ;)
hoezo eeuuuhhh, ffiez geduld hebben he :P
Zo, ik heb er maar even een nieuwe foto emmer bij gepakt :D
ben ondertussen lekker aan de gang geweest
tunnel af gemaakt




aan de bijrijders kant de voetenbak iets ingekort



baksteun af gemaakt


vooras ophanging verbouwd, is nu massief







en nog het een en ander maar krijg nu de foto’s niet meer van m’n telefoon af,
tis ok altied wat :swearvwb die watts contructie vs panhardstang, op het opel hecktriebler forum staat het e.e.a. erover, en dat de meeste weer terug gaan naar de originele setup :P
[/quote]en waarom doen ze dat Joeri, m’n duits is niet zo best :D
@ Rik, ziet er goed uit, met duidelijke foto’s, heb de vooras van m’n manta er ondertusssen ook zo onder zitten. bedankt :)
origineel gepost door owidio
origineel gepost door nick1987
origineel gepost door owidio
ik breng niks terug hoor:Pmaureen
kijk gelukkig zijn er ook blije kopers.
krijg je de verf een beetje van de koets afgeschuurd? en hoe ziet het er dan uit onder de lak?
zijn we nog niet aan toe gekomen.:o
we zijn ook nog bezig met de nieuwe rally ascona en onze drift ascona krijgt ook nog de nodige aanpassingen waaronder een bmw motor.:wtf
ja echt waar . :D:Dha ha, heb ze eindelijk zover!!!!!
origineel gepost door michiel026
hee kerel ziet er tof uit man ik ben echt fan van driften samen met een maatje van me mag ik niet is een keertje langs komen om te kijken bedoel arnhem en ede ligt niet zo ver uit mekaar:Pdat kan misschien wel een keer maar dan gebeurt er weer zo weinig :P
origineel gepost door b-tuning
hey sik, nee helaas mijn v8 loopt ook nog niet, heb het weer even te druk gehad op het werk en tja dat gaat dan even voor de beemer, ook 3 maand naar Australie gaan helpt niet echt.. maar, Ik ben bijna klaar met de spruitstukken en heb die rem bekrachtiger van jou geplaatst en ben zeg maar dat hefboomsteuntje wat normaal aan de firewall zit aan het aan passen want dat was toch iets te krap allemaal, maar daar mee ben ik bijna klaar. ik heb wel besloten dat ik de bmw wel dragrace proof ga maken(nog meer dan ik eigenlijk van plan was), zodat ik hem ook gewoon op de strip kan zetten, maar dit zullen meer elektronische veranderingen worden en misschien een stall koppelomvormer maar daar ga ik mijn eigen pas zorgen om maken als hij een keer loopt:cool:Ik kan nu helaas niet de foto’s van jou zien, dus ik zal maar rustig wachtten op de 26ste:P
Heb jij trouwens die automaat bak nog? ik zoek nog een goeie oliekoeler voor de bak..(zit aan de onderkant van die automaat.ej de groeten
automaatbak heb ik verkocht, maar die oliekoeler (warmte wisselaar) heb ik nog wel liggen. laat maar horen.
gr
origineel gepost door trikkeslalom
Hallo die makralon vensters voor je ascona heb je die op ebay gekocht of ergens anders en passen die goed?ja die komen idd van ebay af, lijkt me wel dat ze goed passen, ze hebben de zelfde maten als de originele ruiten.
maar ik heb ze er nog niet in zitten dus ik kan nog voor verrassingen komen te staan :D
Sorry dat de foto’s het ff niet meer doen, m’n foto emmer zat vol of zoiets en nou moet ik “upgraden naar pro”
maar daar heb ik niet zo’n zin an en nou schijnt het dat de foto’s het vanaf de 26ste weer doen (ik snap er geen reet van),
dus dat wachten we ff af. -
AuteurBerichten