Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
7 februari 2010 om 13:23 In reactie op: Opel commodore A 5700 V8 update 14-01-2012 wattstelsel! #17470783
origineel gepost door louwe 16 klepper
origineel gepost door carlover
ziet er gaaf uit.bult van een ascona dieselkap geen oplossing?
misschien net genoeg ruimte,en is toch nog wat decent.
he wat ligt daar op de spatbordrand van die andere ascona
lever die es ff snel bij mij in
:jerry:jerry:jerry:jerry:jerrypersoonlijk zou ik dan nog liever t bultje van een rekord diesel nemen
maar liever kap origineel laten;)die kan jij niet betalen louwe, zijn originele van marco z’n 400.
en wat betreft die motorkap, gewoon een mooi gaatje in die kap zagen om t filter heen, STOER :thumbup
ha ha ja ook nog, die heb je ooit ingeruild op een of andere witte a ascona :P
yep, mag ook wel, zit dit jaar al weer 15 jaar in de metaal :o
dat vind ik knap, die omega hebben we niet mee gehad naar sevenum
drift foto’s toegevoegd van afgelopen zondag op zandvoort
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=118696&page=1#pid1591985
drift foto’s toegevoegd van afgelopen zondag op zandvoort
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=118696&page=1#pid1591985
nette eerste keer op zandvoort koek, volgende keer wel je mond dichtdoen als ze een foto maken :P

hier een paar foto’s van afgelopen zondag op zandvoort :D
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=118696&page=1#pid1591985
zo, weer een paar plaatjes van afgelopen zondag op zandvoort


































en koekie deed het goed voor de eerste keer op zandvoort,
alleen nog ff een hydro handrem inbouwen voor het echte driftwerk :P :P :Pzo ook weer aan het prutsen geweest :D
vergrendeling op de kantelbokken gemaakt




steekassen afgemaakt



en al iets aan het varven geweest

ga ik wel proberen ja maar nl drift kost 150 euro inschrijven per wedstrijd en odc 225 euro. dan nog banden, benzine, onderhoud, vervoer en een vriendin die op vakantie wil :D
dus met andere woorden; SPONSORS GEZOCHT
ligt aan de baan en aan het weer,
voor 1,6 tot 2 en achter 2,5 tot 4 bar
origineel gepost door daruler
wanneer heb je eerste wedstrijd ?de rondes voor t open drift championship
21.03.2010 Ronde 1 Waalkade te Tiel
17.04.2010 – 18.04.2010 Ronde 2 Norfolk terrein Den Haag
16.05.2010 Ronde 3 Amsterdam Arena
20.06.2010 Ronde 4 Timeout te Gemert
03.07.2010 – 04.07.2010 Ronde 5 Bloemenveiling Eelde
04.09.2010 – 05.09.2010 Ronde 6 Wunderland Kalar (D)
16.10.2010 – 17.10.2010 Ronde 7 FINALE Norfolk terrein Den Haag
en de rondes van nl drift series
Ronde 1
2 t/m 5 April Zandvoort
PaasracesRonde 2
21 t/m 24 Mei Zandvoort
PinksterracesRonde 3
13 t/m 15 Augustus Zandvoort
Dutch Power Pack weekendRonde 4
17 t/m 19 september Zandvoort
Trophy of the dunes
(finale)origineel gepost door Christian-tsx
ben niet bang om zelf zoiets aan te passen, alleen heb ik nog nooit zon as in handen gehad, dus wil even weten wat wel en niet kan.kijk, voor 250 euro kan ik een commo as halen, met trommels.
deze kan ik onder mijn kadett bouwen, maar hier moet wel een sper in komen, en misschien op den duur ombouwen na schijfremmen.maar dan moet ik wel zeker weten of het kan, zodat ik niet later alles nog een keer om moet bouwen, liever in 1x goed.
als iemand wat weet of die sper-div, hoor ik dat graag.
als je een beetje geduld heb kan je een volvo as vinden met sper en schijven voor 150 – 200 euro.
steekassen vermaken en steunen van een e-rekord er aan lassen en het valt niemand van de buitenkant op dat het geen opel as is ;)
origineel gepost door robert_corsa
je zou maar zo handig zijn met auto’s. die kantel blokken zelf inmekaar gezet (zelf bedacht?)ja zelf bedacht maar wel ff in de ronte gekeken hoe anderen het gedaan hebben.
en je zou maar zo handig zijn met auto’s :hmmz
volgens mij kan bijna iedereen dat, als je er maar aan begint en je d’r niet bij de eerste tegenslag mee ophoud
een tussendoor project mag toch ook wel een echt project wezen :P
kantel bok bijna klaar



en toen kwam ik erachter dat dit niet wil met kantellagers :fy1

dus er maar een lager bij gezet



en nu doet ie het wel :)




van de week nog ff een vergrendeling er op maken en dan weer verder, wil er eind maart mee rijden dus moet aan de bak :D
en de rondes voor t open drift championship zijn bekend
21.03.2010 Ronde 1 Waalkade te Tiel
17.04.2010 – 18.04.2010 Ronde 2 Norfolk terrein Den Haag
16.05.2010 Ronde 3 Amsterdam Arena
20.06.2010 Ronde 4 Timeout te Gemert
03.07.2010 – 04.07.2010 Ronde 5 Bloemenveiling Eelde
04.09.2010 – 05.09.2010 Ronde 6 Wunderland Kalar (D)
16.10.2010 – 17.10.2010 Ronde 7 FINALE Norfolk terrein Den Haag
KOMT ALLEN :D
origineel gepost door giuliettaevo
Vast geen goede drifter als hij de handrem gebruikt…:angelSik, gaat de Caravan met pensioen als de manta klaar is? Vind het altijd een verademing als er eens iets anders als die Japanse meuk en beemers rondschuift… maar een manta is niet mijn ding zeg maar.:o
Ben vandaag bij speed en gein geweest in zwolle, de eerste en de laatste keer bij die klootzak, van alles wat ie tot noch toe belooft heeft is tie noch niets na gekomen.
Dus ga morgen samen met koekie naar zandvoort, vrij rijden, daar komen een hoop drifters (oa paul vlasblom) met hun missile car.
Oftewel we gaan leun driften in de sneeuw :D moet nog ff zien hoe die er morgen avond uitziet ha haAls de manta klaar is hou ik de rekord erbij voor zulk soort dingen tot ie echt op is :P
Als je goed kijkt, dan zie dat hij de handrem geen seconden lang beet heeft, maar een aantal keren “pompt” om de auto in die positie te brengen die hij wil, de ene keer doet hij dat wat langer dan de andere keer.
desalniettemin, knap, ik doe het ‘m niet na.
henk, de enige reden dat hij hem niet vasthoud is dat z’n banden dan zulke vlakke kanten krijgen dat ze met 2x op zijn :D
Dit zijn alvast de datums voor de nl drift series,
die van open drift championship horen we van het weekend.Ronde 1
2 t/m 5 April Zandvoort
PaasracesRonde 2
21 t/m 24 Mei Zandvoort
PinksterracesRonde 3
13 t/m 15 Augustus Zandvoort
Dutch Power Pack weekendRonde 4
17 t/m 19 september Zandvoort
Trophy of the dunes
(finale)ik ben wel een pro (zeggen ze), en ik persoonlijk vind het de bocht ingooien ook veel mooier en doe dat dus ook altijd, maar krijg wel altijd minpunten van de jury dat ik de handrem niet gebruik. Vandaar ook dat ik in de manta de handrem strak naast het stuur heb gemaakt zodat ik er goed bij kan. Moet hem toch gaan gebruiken als ik verder voorin wil gaan rijden
en als je denk dat het suf is om de handrem te gebruiken zou ik zeggen, kom eens naar een wedstrijd kijken en stap eens bij iemand in en kijk of je het dan nog zo suf vind ha ha. Zal de datums volgende week posten en zeg, tot ziends bij een evenement.
origineel gepost door michiel026
ziet er weer toppie uit sik :D en dat foto topic is vet man :D!had je deze ook gezien?
Ruub, als je er mee wilt leren driften zou ik eerst met die 3.0e zonder turbo of wat, met een standaard vastgelast diff, een paar pu bussen in je langsdragers en een stalen staartstuk gaan rijden.
en als je het dan onder de knie heb verder gaan bouwen, als je net begint rij je vanzelf een keer schade en dat kan je beter met een auto doen waar je nog niet alles aan verbouwt heb :D
volgens mij was die andere discussie nog niet afgelopen en om dit topic niet verder te vervuilen gaan we hier maar verder;
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=119884&page=1#pid1585109
zo, vandaag weer een hoop gedaan
steekassen afgedraaid



paar nylon bussen gemaakt


bovenste draagarmen gemaakt




en een beginnetje gemaakt met een paar kantelbokken

en nog een spoiler op de kop getikt :cry

en morgen weer verder
-
AuteurBerichten