Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
foto’s van afgelopen weekend tijdens de pinkster races






zo zo ook eens gespot, volgens mij moet je het forum eens verder gaan bekijken :P
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=118694&page=11
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=118696
en @ melvin; niet denken dat je alles weet he :jerry
het is gewoon sik en niet van t forum, tis een rekord en die manta komt een 2800 24v van bmw in en dat is lang geen m5 :D
en weer een paar plaatjes van ronde 2







dat zal toch wel meevallen, een 1900 as is een 3,67, met een originele 1900 gaat ie toch ook wel sneller dan 120.
komt dat ie zo snel is, dat je niet eens in de gaten heb dat je al 180 rijd ha ha
d’r zijn ook nog mensen die moeten werken :P
al duurt dat niet zo lang meer :fy1
en dan heb ik nog zo’n rekord ding die elke keer kapot gaat,
maar ik kom d’r ook wel :Dt duurde alleen wel een hele poos voordat je me wou geloven :D
origineel gepost door Rik Ophuis
origineel gepost door sik
Ziet er netjes uit allemaal, maar ik zou nog een aanslag onder de handrem hevel maken. Doordat je voetrem ook via je handrem gaat kan het borgveertje in de cilinder er uit schieten door de druk. Door de aanslag kan je voorkomen dat je opeens geen remdruk meer heb achter. :thumbupOk, ik neem aan dat je uit ervaring spreekt. Nu is er inderdaad alleen de handremcilinder zelf die moet voorkomen dat de zuiger er uit komt. Een mechanische aanslag als extra zekerheid kan geen kwaad. Ik had er nog nooit van gehoord dat dit kan gebeuren. Bedankt voor de tip.
heb dit de laatste driftwedstrijd in den haag weer 3 keer zien gebeuren.;)
Ziet er netjes uit allemaal, maar ik zou nog een aanslag onder de handrem hevel maken. Doordat je voetrem ook via je handrem gaat kan het borgveertje in de cilinder er uit schieten door de druk. Door de aanslag kan je voorkomen dat je opeens geen remdruk meer heb achter. :thumbup
zondag gaan we drift taxi rijden op een scootermeeting in zwanenburg :hmmz

15 en 16 mei de 2de ronde van het odc kampioenschap
en 21 tot 24 mei rijden we weer bij de pinkster races op zandvoort
Programma:
Vrijdag 21 Mei
17:00-17:30
vrije training (Clubcircuit)Zaterdag 22 Mei
12:30-13:20
vrije training (Clubcircuit)17:30-18:30
kwalificatie (Gerlach-Hugenholtz)Maandag 24 Mei
12:30-13:20
Top 8 twin-drift battles (Clubcircuit)Tijden onder voorbehoud! :jerry
dus er komen weer een paar drukke weekeinden aan :D
aan de achterkant zit natuurlijk ook een alu beschermplaat, heb ik alleen geen foto van gemaakt:D
zo zag tie deruit voordat cookie customs m onder handen had genomen


en gebroederlijk naast elkaar


jawel maar dan zit die warme olie koeler weer in de koude luchtstroom voor t filter en dat was niet de bedoeling :D
origineel gepost door michiel026
das minder nieuws sik:o:mad: de rekord van koek rijd echt lekker alleen maar positiefe reacties der op :Dja he he :P
heb vandaag de olie koeler er maar eens op geprutst





origineel gepost door kermitc
dan word het later.zal vast een keer nummertje aanvragen
heb ik dat alvast.
komen elkaar vast wel weer tegen
is goed :thumbup
hey, oude kadett van een maat van me. die heeft m een maand of 3 geleden verkocht en een 6cil :swear mustang met 2 jaar apk gekocht
je kan wel raden wat ik zeg ermee te doen :jerry
dwars met dat hok :D
ha zou tijd worden dat jullie met een actie hoekje kwamen :P





















oh ja ook nog, niet meer aan gedacht, meeting bij romijn is de 15de en dan moet ik dus rijden in den haag.
dus of jij moet naar den haag komen of we doen het later een keer :D
hier ook maar weer eens een update, een paar tegenslagen gehad de afgelopen weken,
de laatste ronde in den haag weer een steekas gebroken, de 3de al in een paar weken, gelukkig wel toen de laatste set banden bijna op waren :P
de motorolie wordt de laatste paar wedstrijden elke keer 130 graden dus toch maar eens een olie koeler inbouwen :o
en heb afgelopen maandag te horen gekregen dat ik economisch ontslag krijg :cry dus zal het driften wat minder worden komende tijd ben ik bang.
de binnenkant en de onderkant van de manta zijn bijna spuitklaar
de achteras wordt weer in elkaar geprutst en dan kunnen de voor en achteras ook gespoten worden en kan die eindelijk weer op de wielen









en deze ronde ga ik in ieder geval nog rijden:
http://www.opendriftchampionship.com/flyers/flyer_ronde2.pdf
en de week erop nog de pinkster races en daarna maar eens kijken hoe verder
en hier ook nog een paar van mijn rekord,







en hier staan er nog meer;
ja ja volgens mij was het eerst de bumper en toen de deuk :D
hier nog een leuk verslag van afgelopen weekend
de volvo 740/940 assen zijn toch niet zo sterk als ik dacht,
heb dit weekend m’n 3de steekas gebroken binnen 2 maanden :fy1
en ik doe er nog wel zo voorzichtig mee ;)

afgelopen weekend in den haag was zeer geslaagd voor mij;
8ste gekwalificeerd en 11de geworden van de 25!
en dat nog met de rekord, ben benieuwt wat ik straks met de manta kan doen :D

en de rest van de foto’s;



-
AuteurBerichten