Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ben nu onderweg naar Wuppertal om een nieuwe hogedrukpomp op te halen.
Je moet er wat voor over hebben :thumblangs de kant van de weg geparkeerd :(
begon te horten en te stoten en kreeg het autootje met baco te zien.
niet veel later ging ook het MM lampje branden.
onderstaande storing uitgelezen:
P1191-52 brandstofdruksysteem storingzo’n blokje van 4 knip je doormidden.
waar je normaal gesproken de draad indrukt, zet je nu op het stangetje.
schroefje aandraaien en klaar.15 maart 2014 om 21:19 In reactie op: GTS Power’s topic#update:*Nieuwe Dynamo maar toch acculampje #17485192staat weer super :wors
zoek de verschillen

vaak heeft de stekker achterop je radio wel zo’n verbinding als hieronder op de foto.
dan kun je geel en rood zo ff omwisselen.geen idee hoe groot ie moet zijn, maar zou je zelf een pakking kunnen maken van bv een blikje?
heb zelf ook al eens een keer een pakking gemaakt van een pak melk.je zoekt tocht zoiets??
http://www.ebay.de/itm/AGR-Ventil-Dichtungen-Z19DTH-Z19DTJ-Astra-H-Zafira-B-Vectra-C-Signum-neu-OPEL-/121284588185?pt=DE_Autoteile&hash=item1c3d1ff299″ onclick=”window.open(this.href);return false;
soms zit het mee en heel vaak zit het tegen Chiel :(
heb zelf ook last van een gebroken veer achter en een lekkend stuurhuis.@DennisD wrote:
Als je nu geventileerde schijven achter hebt heb je 292mm anders 276mm . En meten is weten. Jij hebt of 282mm voor (waarschijnlijk) of 302mm.
285mm bedoel je zeker Dennis ??
1 op 11 met een 2.2 (z22yh)
@Bartjex88 wrote:
Klopt niet, hoe hoger je gaat hoe paarsen het licht, Mer 4300-5000k heb je het meeste lichtopbrengst.
MvgVerzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
dat zeg ik toch :thumb
want hoe hoger (10.000 of 12.000K) paarser het licht, hoe minder lichtopbrengstik heb ook een xenon setje van 40 euries.
werkt al 2 jaar zonder problemen.
bij een vorig setje van pilot had ik constant problemen.als je iets van verlichting op de weg wilt hebben, zou ik minimaal voor 6000K gaan.
hoe hoger je gaat, hoe minder lichtopbrengst je hebt.APK keuring, met als resultaat:
– gebroken achterveer
– stuurkogel rechtsvoor moet worden vervangen
– lekkend stuurhuismaar eens kijken, hoe we dit gaan oplossen
http://www.ebay.de/itm/Original-Opel-Drallklappen-Dichtung-Saugrohr-2-2L-Direkt-849674-93192896-/181317461993?pt=DE_Autoteile&hash=item2a375ce7e9″ onclick=”window.open(this.href);return false;
heb het zelf opgelost door een kroonsteentje op het stangetje vast te zetten.
dan een propje watten er tussen, anders heb je een irritante rammel.
werkt al anderhalf jaar, scheelt een reparatie van ruim 600 euries.op ebay.de zoeken op: zierleiste armaturenbrett
op Ebay.de kijken ;)
of ie rammelt bij de koude start.
er staan wel filmpjes op YouTube ;-)12 februari 2014 om 12:03 In reactie op: Vectra C hitteschild verwijdert middendemper. Kan dit kwaad? #18216655rij al 3 jaar zonder, merk er niets van.
op korte afstanden, bv naar het werk (14 km) rij ik 1 op 12
bij de 2.2 let op de ketting, vervangen kost snel rond de € 1000,-
koplampen worden inderdaad dof, maar die kun je (laten) polijsten voor relatief weinig geld.heb je al geprobeerd te lijmen?
een nieuw rubber kost namelijk 120 euries.het zit er in

Precies. Bij mij begon hij meer en meer lawaai te maken tijdens de koude start. Nu start ie weer als vanouds. Bij mij was ie aan de beurt na 175000 km.
ik zit nu op bijna 171.000 km ;)
@marcel kranen wrote:
Hoi
hoevaak moet je die ketting vervangen?zou eigenlijk onderhoudsvrij moeten zijn, maar de ketting rekt op.
zodra ie bij koude start begint te klapperen, moet je hem vervangen. -
AuteurBerichten
