Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@kadettgte@freeler.nl wrote:
:thumb :thumb Heb ik in de auto van mijn vrouw ook gedaan ,
een ouwe sok met kattenbak vulling , zij rijd veel korte stukjes ,werkt perfect ,.
:thumb :thumb :thumbme 2 :thumb
@Wbruininks wrote:
pffoeee een heel gedoe dus nog met dat instellen zie ik….
Durf hem eigenlijk niet te bestellen haha !
stelt echt niets voor, gewoon de beschrijving GOED lezen.
Beterschap Jurgen
ebay.de in de gaten houden.
maar zelfs 2de hands gaan ze voor goede prijzen weg.wil iedereen graag een gelukkig en gezond 2015 wensen
CIM demonteren en schoonmaken.
Komt door het witte vet wat er in zit.zie onderstaande link, vanaf pagina 5-6
http://www.motor-talk.de/forum/tempomat-spring-immer-raus-selbst-reparieren-moeglich-t4792810.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
gefeliciteerd met je aankoop, mooie auto :thumb
bij de 2.2 letten op de distri ketting
@arjontje wrote:
Zal maar niet zeggen wat ik per liter betaal.
Tank niet in NLD. Maar de portomonee vind het zeker niet erg :thumbupme too € 130,9 :thumbup
nieuwe xenon lampen gemonteerd, van 4300K naar 6000K
op duitse fora staan verhalen van mensen die aan hun 3e pomp bezig zijn.
en die auto’s hebben nog geen ton gelopen.
ik hoop toch dat ons dat bespaard blijft ;)@RISL wrote:
Okay, dan zal dat wel kloppen verder.
2x per jaar?yep, heb een klant daar en daar kom ik 2x per jaar :D
je ziet het pas als je hem open maakt ;)
bij mij lekte hij olie langs het klepje op de 3e foto.
hierdoor liep de pomp “droog” en gaf uiteindelijk de geest.volgens meerdere duitse fora is het repareren/reviseren van de pomp maar een half uurtje werk.
de oude pomp dan ook niet weggooien en eventueel laten reviseren.



@kaasboer09 wrote:
Hoi, dank voor je antwoord. Dan weet ik wat mij te doen staat. Ik zie enkele regelaars op de Engelse Ebay, dus ik denk dat ik maar eentje ga bestellen. Zodra ik hem binnen heb, zal ik de uitkomst hier plaatsen.
Gr. anthony
er staat er ook 1 op marktplaats ;)
http://link.marktplaats.nl/m858437104″ onclick=”window.open(this.href);return false;
volgens meerdere fora in duitsland, wordt een te hoge druk veroorzaakt door de drukregelaar.
deze kost bij de dealer zo’n € 140 en op ebay rond de € 100,-zoek maar eens op z22yh benzindruck zu hoch, kom je genoeg tegen.
@RISL wrote:
Nee, ik woon in Breda…076 dus ;)
Heb de auto nu weer bij en hij geeft bij het starten nog wel even kort ‘storing’ aan, maar verder rijdt het prima.
Zal ‘m dus alsnog even laten uitlezen.Hoeveel toeren draait jouw Z22YH stationair? Deze zit rond de 750 toeren, bromt dan wel een beetje meer dan ik me herinner.
die van mij draait ook rond de 750 toeren als ie warm is, met koude motor iets hoger.
ah Breda, ja daar mag ik maar 2x per jaar komen ;)dacht dat jij daar woonde.
hadden we eventueel dingen kunnen wisselen en testen.
maar ik ben blij dat het opgelost is.een nieuwe van de VOD ?
had dat ff gemeld, desnoods was ik naar 040 gereden.mijn setje van 40 euries doet het al bijna 4 jaar.
de benzinedrukregelaar vervangen.
hier is een terugroepactie van geweest bij Opel, maar bij mij destijds niet vervangen.
had verder geen problemen, maar heb hem toch maar vervangen.GM verkoopt gewoon goed spul :thumbup
en heeft hier ook een eigen subforum ;)hij loopt nog wel?
opcom eraan hangen en aktuele en gewenste druk uitlezen.
zie ook het topic van RISL ;)19 oktober 2014 om 10:40 In reactie op: helmer’s vectra V-line – Iets wat mij niet lekker zit ! #17993915gaaf :thumb :wors :thumb
pomp is goed zelf te vervangen, met 30-45 minuten.
zou hem eerst uitlezen, voordaat je zomaar die dure pomp gaat vervangen.@CAlberts wrote:
Dat kan via Tech2, maar niet bij elke vec. Volgens mij moet je dan een memorypakket hebben
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
en zelfs dan werkt het bij mij niet :???:
interieurverlichting vervangen door leds
-
AuteurBerichten