Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
20 mei 2015 om 08:23 In reactie op: Brandstofpomp + regelaar Signum/Vectra Z2.2YH (2.2 Direct) #18285060
Er stond volgens mij nog een pomp te koop hier op het forum.
Maar ook even goed laten uitlezen met de volledige code.
Dan gelijk de gewenste en actuele druk van de pomp aflezen.
In het topic van Aapje1963 staat ook genoeg info.17 mei 2015 om 19:34 In reactie op: update Z22YH storing p1191 pomp en drukregelaar vervangen? #18164127wervelkleppen ga ik volgende week vervangen, kost € 430 incl. arbeid.
17 mei 2015 om 16:02 In reactie op: update Z22YH storing p1191 pomp en drukregelaar vervangen? #18164125maar de pomp is ook de duurste stap, maar je moet het zelf weten.
testje van 2 minuten en je weet het zeker ;)16 mei 2015 om 22:07 In reactie op: update Z22YH storing p1191 pomp en drukregelaar vervangen? #18164123dus je gaat voor het dure stappenplan van de pomp vervangen?
ik word gewoon :puke :puke van die VOD’s die alleen maar willen vervangen, de goeie daargelaten.waarom laat je de actuele en gewenste druk niet testen? dan ben je er binnen 5 minuten achter.
druk te laag, pomp kapot. druk te hoog regelaar kapot.de laser laten vervangen van het navi gedeelte?
waar heb je dat laten doen?8 mei 2015 om 06:30 In reactie op: update Z22YH storing p1191 pomp en drukregelaar vervangen? #18164119nee P1191 is geen duidelijke code.
uit laten lezen en er staan nog 1 of 2 cijfers achter.
dan gelijk de actuele en gewenste druk aflezen en je weet genoeg.5 mei 2015 om 20:18 In reactie op: update Z22YH storing p1191 pomp en drukregelaar vervangen? #18164116@Nick-GSI wrote:
bij ons iets meer omdat wij dan ook de foutcode wissen en proef rijden ( die tijd heb ik meegerekend in die 30 min )
was geen aanval Nick ;)
Maar mij wilden ze de eerste keer bij de VOD wijsmaken dat het 2 uur kostte.
Tevens moest de nieuwe pomp volgens de VOD geprogammeerd worden.
Prijsopgave van in totaal 980 euries.
Je wordt als leek genaaid, waar je bij staat.5 mei 2015 om 08:09 In reactie op: update Z22YH storing p1191 pomp en drukregelaar vervangen? #18164114@Nick-GSI wrote:
@Nor wrote:
Dit heb ik ook gehad. Precies hetzelfde. Drukregelaars via COOkie van t forum voor een mooi prijsje gekocht en het reed weer perfect! Ik zou de pomp niet meenemen want ben je zo 2500 euro verder ex montage!
En hoe kom je bij 2500ex? Pomp kost 600ex montage, en dit is 30 min werk
350 op ebay en het is 15 minuten werk.
kan eventueel nog goedkoper als je een gereviseerde koopt en de oude inlevert.3 mei 2015 om 09:05 In reactie op: update Z22YH storing p1191 pomp en drukregelaar vervangen? #18164108@henry.kummeling wrote:
Met 76000 km al de drukpomp defect???
sommigen zijn bij 150.000 km al aan hun vierde toe ;)
of anders Taner vragen
2 mei 2015 om 09:37 In reactie op: update Z22YH storing p1191 pomp en drukregelaar vervangen? #18164106naar mijn weten gaan de nieuwe types drukregelaar niet kapot.
je moet even de gewenste druk en de aktuele druk uitlezen met opcom of tech 2.
als de druk wegvalt bij het intrappen van het gaspedaal, is je HD pomp kapot.Had ze vorig jaar gekocht op Ebay.de.
De kwaliteit en afwerking viel mij destijds erg tegen.
Leek alsof het plexiglas met een figuurzaagje was uitgezaagd.
Bij open raam, waaiden ze er zo uit.
Nadeel is ook dat je het raam niet open kan doen, voor wat frisse lucht.
Dan zijn de privacy shades weer handiger.
Heb ze retour gedaan en uiteindelijk maar de ramen laten tinten.
Moet er wel bij zeggen dat ze destijds een stukje goedkoper waren.
Ik hoop dat ze met het duurder worden, ook de kwaliteit hebben verbeterd.In de advertentietekst staat duidelijk dat deze afgemeld zijn.
Er staat ook bij dat als dit niet zo zou zijn, je de spiegels niet werkend zal krijgen.staat in de tekst dat ze afgemeld zijn.
Parrot MKi-9100 , 9200 of 9300 aansluiten :thumb
als je het toch los hebt, zou ik alles vervangen dus ook de tandwielen.
ik verdenk de hogedrukpomp.
dan moet je de gewenste en actuele druk uitlezen met de opcom of tech1.@speaker wrote:
@GTS Vectra wrote:
Draagarm Opel Vectra C Signum
http://link.marktplaats.nl/m914610859″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Set kost nieuw 129,- :hmmz
deze zijn echt zilver, zie de foto :jerry
@arjontje wrote:
@speaker wrote:
Nee hoor…. als ik volgende week mijn B12 set er onder heb , ga ik ook daar langs( had al goede reviews gelezen en hij zit hierzo op het forum).
Ik heb er hier in Almere al 5 geprobeerd , maar die achter-as lukt ze niet om goed te krijgen. :thumbdownKlopt de achter as is net even anders dan bij andere merken. Dit omdat je de camber en sporing tegelijkertijd afsteld. Daar is iets meer zorg voor nodig dan alleen maar de kleurtjes op je scherm kijken . :angel
Als je weet wat je doet is het niet moeilijker dan een andere auto.Daar sla je de spijker op z’n kop ;)
De meesten doen het volgens het boekje en dan komt het niet goed.@D.J.R. wrote:
Maar als ik jou goed begrijp haal jij de inlaatspruitstuk er niet af of ben ik nou de weg kwijt
nee, want die heb je er niet zo maar af.
zie de foto hieronder.
je ziet de bedieningsstang zitten, ongeveer onder de hogedrukpomp.
van deze kant kun je er makkelijk bij, van links wordt problematischer.
Heb jij de Z22YH ? dan zitten ze inderdaad in het inlaatspruitstuk.
Qua delen zit je al snel tegen de € 700.- bij de VOD, totale reparatie € 1000.- tot 1100.-
Heb deze melding zelf ook al sinds ik de auto heb.
Spuit het eens in de zoveel tijd in met WD40 en gaat het weer een stuk beter.
Je merkt het denk ik ook wel aan je verbruik en dat ie zo af en toe hikt, vooral als ie koud is.
Dubbel gefeliciteerd Chiel :thumb
Zit er over te denken, om een trekhaak onder de Signum te monteren.
Moet ik nog ergens op letten qua aanschaf in verband met de PDC en dubbele uitlaat?@GTS Vectra wrote:
Dit is een complete set, bij deze verkoper heb ik het ook vandaan. :thumb
En ja je moet ook wat aan de bekabeling doen, en activeren met de op-com.http://link.marktplaats.nl/890397842″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Marcin kan het denk ik ook wel voor je inbouwen.
Hij zit hier ook op het forum. -
AuteurBerichten