Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Sheto
Deelnemergod almachtig 88
Sheto
Deelnemermet andere zuigers hoop ik toch?
Sheto
Deelnemerhoe wist je welke lager schalen je moest hebben?
overmaat?
zelf heb ik een ker lagerschalen vervangen en aan het eind van de dag lagen ze er weer eruit ahhaa
2 februari 2010 om 08:05 In reactie op: waarbij op te letten bij aankop van cali turbo 4×4 #17600916Sheto
Deelnemernou een beetje trappen moet het wel kunnen hebben:agent maar met 4 spinnende wielen optrekken wordt er ook niet mee bedoeld. Er zal wel transmissie/ 4×4/ motor olie ververst worden bij aankoop.
Het weer zit ook niet mee de laatste tijd. In de regen auto kopen :(Sheto
Deelnemeramber heeft een u2tje
Sheto
Deelnemerhmm een 3d tekening van de manta
1 februari 2010 om 08:44 In reactie op: waarbij op te letten bij aankop van cali turbo 4×4 #17600914Sheto
Deelnemer@ macoe16v
Bedankt voor de duidelijke uitleg .daarnaast heb boomkamp gebeld en die vertelde ook ongeveer hetzelfde, maar een verdeelbak kost bij hem 900 euro incl het inleveren van je huidige, dus dat zijn geen goedkope grappen. Denk dat we toch gaan neigen naar een die het nog doet:P met een duidelijke onderhoudsgeschiedenis.
31 januari 2010 om 13:56 In reactie op: waarbij op te letten bij aankop van cali turbo 4×4 #17600907Sheto
Deelnemerdenk niet dat hij het weg gaat doen. het wordt wel een blijvertje, dus vandaar dat we ook zoeken war onderdelen verkrijgbaar zijn:angel
31 januari 2010 om 11:36 In reactie op: waarbij op te letten bij aankop van cali turbo 4×4 #17600904Sheto
Deelnemerorigineel gepost door 16VCalibra
wiens rijgedrag ???origineel gepost door Sheto
hoezo wat is er dan met je turbo?ow waar zijn deze 4 keer 4 onderdelen te vinden? zijn er liefhebbers die nog op vooraad van zulke onderdelen hebben?
ik verwacht wel dat er iets kaduuk gaat zeer binnekort met zijn rijgedrag.
de buurjongen uiteraard…
30 januari 2010 om 15:52 In reactie op: waarbij op te letten bij aankop van cali turbo 4×4 #17600899Sheto
Deelnemerow heb trouwens een leuke site gevonden voor onderdelen
http://www.calibraturboclub.nl/calibraonderdelen/
het is wel een 1.5 uur rijden, maar het staat genoteerd:D
30 januari 2010 om 15:30 In reactie op: waarbij op te letten bij aankop van cali turbo 4×4 #17600898Sheto
Deelnemerhoezo wat is er dan met je turbo?
ow waar zijn deze 4 keer 4 onderdelen te vinden? zijn er liefhebbers die nog op vooraad van zulke onderdelen hebben?
ik verwacht wel dat er iets kaduuk gaat zeer binnekort met zijn rijgedrag.
30 januari 2010 om 10:58 In reactie op: waarbij op te letten bij aankop van cali turbo 4×4 #17600892Sheto
Deelnemerhaha
we worden steeds meer gedemotiveerd om een te halen :P
29 januari 2010 om 02:52 In reactie op: waarbij op te letten bij aankop van cali turbo 4×4 #17600882Sheto
Deelnemeraha nuttige info dank u heren.
over dat lampje, dan kijk ik wel of hij eventjes aan gaat als het contact wordt omgedraaid.
2000 voor koppeling? op h base staat 300 bruto..
miss bedoel je de diff of bak die 2000 is?28 januari 2010 om 16:25 In reactie op: waarbij op te letten bij aankop van cali turbo 4×4 #17600876Sheto
Deelnemerhet gaat mij meer omde mechaniek. wat je kan zien, dat kan de buurjongen ook wel.
hebben jullie wel eens zon wagen gereden?
ik ben wel van plan om volgas te geven en kijken o alle vier wielen eens willen spinnen…dan weet ik of ze allevierworden aangedreven
28 januari 2010 om 13:49 In reactie op: waarbij op te letten bij aankop van cali turbo 4×4 #17600873Sheto
Deelnemerkj dus de carroserie is net als een manta rot aan allee kanten
ja over dat profiel verschil heb ik gehoord jah..
injectoren wist ik nog niethoe kan je weten wnr het mechanische drijfwerk nog in orde is?
ik zal zeker naar de profielen kijken als we daar zijn..
het is een uit 1992 en die hadden ook geen costcas kop ofzow heb ik ook gehoord.
Sheto
Deelnemeraha wel apart dat de kleppen iets kleiner zijn. ik had verwacht dat jet exact hetzelfde zou zijn. ik heb ook twee 2.0 standaard nokkenassen, die ik erin kn gooien.
het gaat mij meer om de learning curve. kop in en uitelkaar halen en dan ietjes verbeteren en erop gooien. dan kan ik weer met de 2.0 kop verder mocht ik de 1.9 goed verkloten:jerry
Sheto
Deelnemeridd van het kan niet?
Sheto
Deelnemermarcel…….waar heb je je voertuig gekeurd:D
Sheto
Deelnemerja ik heb al een mailtje gestuurd naar de RDW hehehe en binnekort eens bellen.
zo dus dit is het einde voor de mensen die:
400-600 vragen voor een 2.4
1500-2000 vragen voor een 16V
3000 of meer (incl manta delen) voor een c20letzalig…..:D
Sheto
Deelnemervolgens mij is het toch voordeliger om een 6 cil erin te hangen. als je kijkt wat ze durven te vragen voor een 16v of een 2.4tje
Sheto
Deelnemervoor hoeveel gaat een c30ne deur uit??
ze vragen te veel voor een 2.4 tegenwoordig
nou woorzover ik het weet
2 langere motorsteunen
carterpan?
uitlaat aanpassen?
vliegwiel overzetten van je 2.0Sheto
Deelnemeris het een echte manta 400
met een echte fase 3 motor?1/3 van normale waarde issie dan wel waard
rot? nou en
onderdelen? lekker boeiend wat kan er kapot zijn? dempers, veren, remmen
kleppen, zuigers en dergelijk. Dat kan je toch wel vervangen met vergelijkbare toch?Sheto
Deelnemerja die youtubeclip met de tom tom, die had ik een tijd geleden gezien, vandaar de vraag.
250 is dus redelijk te behalen blijkbaar met manta. 24V 5 bak (van kale)
de rode manta met monza verlichting is ook wel apart.zon hoge top met een targa dak?
ik heb trouwens een nederlandse link gevonden. wat is de verhouding van de 5de versnelling?
Sheto
Deelnemerals kale gek makkelijk 250 kan, wat zou de uitkomst kunnen zijn bij een velgmaat van 18 inch?
-
AuteurBerichten