Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Sherman
DeelnemerEn dat Opel Nederland niet ingrijpt of opzoek gaat naar een oplossing. Daar in plaats reageren ze nergens meer op en als je belt wordt niet opgenomen, het lijkt alsof je nummer een label krijgt want als ik op dezelfde moment belt met een nummer dat onbekend is voor hun nemen ze wel op.
om het al, bagger.Sherman
DeelnemerDe reden waarom ik het een mislukte auto vind is omdat Opel weet geen raad mee en laat staan hoe ze de fouten die door een ontwerpfout zijn ontstaan op te gaan lossen, en dan kiezen ze voor de makkelijkste weg
Sherman
DeelnemerHoi Hans,
dat is het juist zoals jij het beschrijft. Belachelijk hoe Opel met de klant omgaat in mijn situatie dan maar zo te zien zijn er meerdere. Ja op Opel Nederland hoef je als klant niet te rekenen. Wat ik eerder al gepost heb, op den duur reageren ze nergens op. Juridisch gezien sta je al 2-0 achter.
Sherman
DeelnemerDank voor je link, had dit allemaal voor aanschaf van de auto. Mijn vertrouwen in Opel is geschaad, voor mij nooit meer een Opel.
Sherman
DeelnemerEn van Opel Nederland hoef je ook niks te verwachten. Zogenaamd gaan ze onderzoek doen bij de garage en daarna hoor je niks meer, ze reageren niet meer op mails en als je belt blijf je in de wachtrij. Waarschijnlijk staat je telefoonnummer op de zwarte lijst. Precies wat je zegt, ze geven niet thuis.
Sherman
DeelnemerBlijkbaar moeten mensen hun gal op een forum spuwen omdat je wordt niet gehoord, bv door de garage en de dealer en laat een gemaakte fout erkennen.
-
AuteurBerichten