Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Mensen vergeten een zeer belangrijke stap. De deuren en dergelijke ontrdreunen/dempen. Alleen het plaatsen van dempingmateriaal in de deuren e.d. icm standaard speakers is al een grote vooruitgang! Wil je het goed aanpakken gewoon wat demping plaatsen in de deuren nieuwe speakers en versterker. Het is maar net wat je wilt bereiken en hoeveel geld je er voor over hebt
crazyleds in engeland. Eve zoeken op google. Vele forumleden halen daar. Ik heb ze ook van daar.
Die heb ik ook. Is een zeer goed product. lange standtijd. En makkelijk aan te brengen(goed schudden) Rubbers e.d. goed afplakken want anders worden ze wit. Met 1 fles kun je jaren doen.
Je bent bij carclean aan het goede adres! Als je niet al te ver woont kun je ook gerust daar langs gaan en je laten informeren. Dit zijn gasten die verstand van zaken hebben.
Als je dan nog devil eyes wilt, raad ik je die depo’s aan. Zijn van veel betere kwaliteit en gewoon normaal af te stellen :jerry. Ik had ze voor me pa op ebay duitsland gehaald. Ik kan ze helaas niet zo snel eve terug vinden. Maar gm-tuningparts heeft ze ook(wel wat duurder) Die koplampen komen op de foto niet mooi over, maar dat zijn ze wel! Vraag ze wel even of het depo’s zijn. Want ik kwam er ook pas achter toen ik ze binnen had dat het depo’s waren.
http://www.gm-tuningparts.nl/product/koplampen-opel-astra-g-daytime-running-light-4/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Er is ook een chrome versie(iets goedkoper)
9 februari 2016 om 08:40 In reactie op: GTS Power’s topic#update:*Nieuwe Dynamo maar toch acculampje #17485211krrggggggrgrgrgrgr. G*dverdommeeeeeee. Daarom rij ik alleen in mijn auto. Je hebt een kleine handleiding nodig bij die van mij, wil je niks aan gort rijden :jerry :jerry
Ik zeg altijd tegen mijn vriendin dat ze wel erin mag rijden maar dan zet ik mijn schroefset op standje monsterstruck en zet ik er stalen velgen onder :jerry
9 februari 2016 om 07:28 In reactie op: GTS Power’s topic#update:*Nieuwe Dynamo maar toch acculampje #17485209Ik heb wel een tip voor jou, hoe je je velgen netjes kan houden. Ik rij al 2.5 jaar rond met 17inch op vrij platte banden en heb 0,0 stoeprand schade. Bij het file parkeren, stel gewoon je zij spiegel helemaal af naar beneden. Je kunt zo precies zien wanneer je in de buurt van stoeprand komt. Op een gegeven moment wen je eraan telkens je spiegel omlaag te doen. Ik doe het al wanneer ik aan kom rijden en een parkeerplaats zie :jerry :jerry Ik kan bijwijze van tot de cm nauwkeurig langs de stoeprand staan :agent
Uiteraard werkt dit alleen als je achteruit inparkeerd. Tenzij je even vooruit insteekt ver van de stoeprand af en dan pas achteruit gaat steken.
Ik heb ze lange tijd geleden gezet bij die van mijn vader. Die koplampen zijn zo raar gebouwd, dat als je ze wilt verstellen je heel die unit eruit moet halen wil je er bij kunnnen. Ik kan je niet precies vertellen welke je alweer moet hebben. Maar soms moet je eve blijven doordraaien voordat er iets gebeurd. En anders die zooi gewoon terug brengen. Die van me pa waren na 1 jaar al kapot(De led strip) Nu heeft hij van depo kost onder de 200 euro. Ook met een ledstrip en die werkt na 2.5 jaar nog steeds. Afwerking van die depo’s zijn ook beter en netter.
Ttjoeeeninnggg :puke
@Corsa_GSi wrote:
@Tinus84 wrote:
En als je goede betaalbare banden wilt zou ik de Hi-Fly HF805 aanraden. Hebben Continental profiel en een goede kwaliteit rubber. Heb ze in 235/50-18 (als ik het goed heb) onder m’n Omega gehad. Als ik nieuwe zomerbanden zou aanschaffen zou ik weer de Hi-Fly pakken.
Kan die HiFly’s ten zeerste afraden!!!!
Heb er twee jaar (2014) geleden in april 4 gekocht in 215-45-17 en toen ze er in oktober onderuit gingen (voor de winterbanden) hadden ze alle 4 ( :wtf ) aan de binnenzijde een karkasbreuk in de wang.
Onder garantie in april 2015 4 nieuwe gemonteerd, hier mee weer de hele zomer gereden tot november hadden er weer 2 ( :wtf ) een karkasbreuk in de binnenste wang.
Hopelijk krijg ik me geld terug of met bijbetaling 4 nieuwe banden van een beter merk. Op dit moment loopt de garantie aanvraag procedure nog.De grip van de HiFly’s is op zich prima op een droog en warm wegdek goed, op een echt natte weg ook goed, alleen op de opdrogende half natte weg redelijk. ook slijten ze regelmatig en niet overdreven snel.
Het gaat hier om een Vectra B Station uit 2000 met V6 waar mee in de zomer zo’n 15000 km gereden wordt, waar van regelmatig met de autoambulance er achter.
Banden staan altijd op de juiste spanning (regelmatige controle).Ik heb met andere merken zomerbanden (Rotex, Falken, Firenza) nooit problemen gehad.
Ook met de winterbanden (Goodyear en Michelin) in de maat 195-65-15 heb ik nooit problemen (10.000 km-er per winter).Hier ook ervering. hifly 2054017. Pff wat een slechte banden. Maken veel geluid. op nat wegdek gewoon geen grip, zelfs bij rustig rijden! Verder vertoonde ze al zeer snel scheurtjes. Enige voordeel was dat ze langzaam slijten.
Gehele dashboard is gewoon uitwisselbaar. :jerry
vloermaten en schakelaars passen ook.
De deuren lijken langer omdat het een stijloze deur is. Maar volgensmij passen de deurpanelen wel gewoon. alleen de achterste panelen moeten wel iets aangepast worden
Alleen interieur heeft hij het over haasje. De achterpanelen moeten inderdaad iets aangepast worden. Maar de stoelen passen zo 1 op 1.
De onderdelen zijn gewoon uitwisselbaar.
@Opeltje17 wrote:
Chippen kunnen ze goed tegen.
Alleen de koppeling wat minder.
Klopt,
Hier een topic erover.
Als zij de richtlijnen hebben geschreven dan kan je er wel vanuit gaan dat ze verstand van zaken hebben :jerry. Praten die gasten alleen duits? Tevens zullen hun ook stuk langer bezig zijn met chippen dat een universele tuner? Die zijn meestal binnen 30min klaar met chip herschrijven.
Nu vraag ik mij als leek af wat doet eds/klasen anders tijdens het chippen t.o.v. bijvoorbeeld een universele chipper als Unlimited tuning? Spelen ze allebei niet met dezelfde parameters dan? Ik hoor dingen van chippen a.d.h.v. lamba waarden ofzo. De mijne is trouwens bij UT gedaan. Ik wil in de toekomst opnieuw chippen, omdat er hardwarematig bij mij dingen zijn veranderd.
Nu rij ik niet in een auto die alle straatstenen eruit trekt, maar als EDS een veel betere chip schrijft waarvan mijn auto beter loopt dan is de keuze snel gemaakt.
Verderest heb ik gewoon goede ervaring bij UT, maarja nogmaals ik ben een leek op dat gebied. Dus ik krijg gewoon mijn uitdraai van de auto. Maak een testritje waarbij ik merk dat de auto vlotter is, and that’s it!
Ja, er loopt inderdaad geen kabel. Bij de mechanische hoeft volgensmij niks ingeleerd te worden. elektronisch wel.
Bij de 1.6 16v heeft de x16xel een mechanische gasklep en de z16xe een elektronische. Volgensmij hebben alle motorcode’s die beginnen met een x een gaskabel en met een z elektronische. Misschien dat iemand dit kan bevestigen.
Wat betreft cruisecontrol, dit hangt per model af. Sommige zijn voorbereid, andere weer niet. Ook is er verschil of je de astra g neemt met mechanische gasklep of elektrische gasklep. Bij een elektrische gasklep is het indien voorbereid kwestie van hendel plaatsen.
Maar alles is mogelijk. Op het forum staat er genoeg info.
Deze bedoel je bart
Velgen zijn 7.5j
@littlebird wrote:
@Parqueted wrote:
17 inch vind ik persoonlijk het mooiste, met 205/40
Ja ik twijfel een beetje. Zou dan wel lekker brede velgen willen. Maar breedset is weer net iets te. Dus of met spacertje ertussen. Maar ik zal hier eens het forum doorspitten wat er 5×110 allemaal mogelijk is voor een astra g.
De 4×100 zie ik bijna overal namelijk.Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk
Zo breed dan? 17inch et40+1.5cm spoorverbreders 2154017. Helemaal aan de rand dan moest ik 2cm nemen, maar dat vind ik niet mooi.

Het kan inderdaad de schokdempers zijn. Maar zoals mijn eerste post kun jij dit zelf testen.
https://www.youtube.com/watch?v=m8i-zyDEMCE” onclick=”window.open(this.href);return false;
Schokdempers testen door een flinke dauw te geven op elke hoek van de auto. Vervolgens kijken of de auto niet blijft door veren. Na zo een 1 a2 keer veren moet de auto weer stabiel staan. uiteraard op elke hoek herhalen.
Je kan het ook op een schokdemper testbank zetten.
Gesloten systemen hoor je natuurlijk minder dan opensystemen, maar het is echt niet zo dat je niks hoort hoor! Je hoort zowizo meer dan orgineel. Ik heb ook een gesloten systeem en je hoort het echt wel aanzuigen. Ik heb wel de pijp van de filter naar de grill van de auto ook vervangen.Voordeel van wat dj lifestyle heeft is dat het pas op de orginele onderkant van het luchtfilterhuis. Wel zo een orginele uitstraling!
-
AuteurBerichten