Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Strakke lijnen! Heeft het alleen wel nut de begrenzer te verlegen? aangezien vermogen inkakt bovenin toeren.
@UT lezen jullie bij alle opels lambda waardes uit dan?
11 maart 2016 om 14:47 In reactie op: Z22se onderblok 5 gaten terwijl mijn kleppendeksel er 6? #18313052ja. ik dacht ook aan google vertaling. Maar ik lees vaker teksten van dolby en dat is gewoon prima leesbaar. Dus wat nu aan de hand is :wtf
11 maart 2016 om 13:47 In reactie op: Z22se onderblok 5 gaten terwijl mijn kleppendeksel er 6? #18313050:wtf Ik begrijp helemaal niks van je verhaal? :wtf
Lol. Die 3 pk kan je ook gestolen worden dan. Merk je geen hol van :jerry
3pk tov fabrieksopgave? Is zowizo lastig te meten. Je zou dan op een zomer dag 24 graden een dynorun moeten doen en eve een schakelaar omzetten dat het winter is en opnieuw meten :jerry
Ik rij alleen tijdens warme dagen met airco aan. Op hete zomerdagen dan trekt mijn auto helemaal voor geen meter, laat staan met airco erbij.
nja niet veel niet veel. Ik bedoelde als je een auto met dik over 200pk airco aanzet dan zal je het verschil in vermogen niet zo snel voelen dan wanneer je een auto met 100pk de airco aan doet. In de zomer zet ik soms gewoon airco eve uit bij de stoplicht, totdat ik weer op gang ben doe ik het weer aan. Of gewoon airco uit raam open, vergaan van de hitte, maar wel de pk’s hebben :jerry :jerry
Dit geld voor alle auto’s met airco bladluis. Vooral bij auto’s met relatief weinig vermogen zal dit sneller merkbaar zijn. Dus airco uit en knallen maar :jerry :jerry
Geen foto’s :shock: :shock: Dan was je verhaal stuk interessanter geweest :kewlpics :jerry
Zoals eerder vermeld. Dit hebben alle veren die al jaren lang onder de auto zitten. Kan geen kwaad, dit is gewoon oppervlakkig roest.
Dat is inderdaad geen maatwerk, maar gewoon een standaard chip die in elke insignia met dezelfde motor geschreven wordt. Als je verschillende insignia’s met dezelfde motor op de testbank zou zetten, dan zullen ze gegarandeerd allemaal net een ander verloop hebben kwa koppel en vermogen. Op maat is gewoon met testrun erbij(voor en na). De chipper kan dan aan de hand van de kromme zien waar er eventueel nog iets aangepast moet worden. Je krijgt dan een chip op maat specifiek geschreven voor jouw auto.
is gewoon de laklaag die loslaat. Dat doen ze allemaal na jaren onder de auto te hebben gezeten. Dus waarschijnlijk gewoon oppervlakkig roest.
Dikke opc. Misschien spot ik je is een keer in rotterdam :thumbup
Die jij hebt zijn geen coupe tellerplaten. Dat zijn gewoon de orginele sporttellerplaten
Ik gebruik deze.
https://www.carclean.nl/product/Autoglym/Car_Interior_Shampoo_500ml_10582_100124″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Deze heb ik ook ervaring mee:
https://www.carclean.nl/product/Nanolex/Interior_Cleaner_500ml_NXIC01_103117″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Ook hiervoor is carclean de plek! Je kunt ze gewoon opbellen of langsgaan.
Op carclean.nl een poetsmiddelte zoeken voor chrome e.d.
https://www.carclean.nl/producten/Exterieur/Onderhoud_en_bescherming/Metalen_en_chroom” onclick=”window.open(this.href);return false;
Ik gebruik deze:
https://www.carclean.nl/product/Meguiars/NXT_Generation_All_Metal_Polysh_142_g_G13005_100085″ onclick=”window.open(this.href);return false;
HAHA, 1450euro wauw. Zoek dan even een toko die ook auto interieur bekleed e.d. Dan laat je gewoon je huidige interieur bekleden. Dan ben je goedkoper uit. Of gewoon een leer interieurtje op mp zoeken en die beetje oplappen.
Ziet er ook gelijk stuk moderner uit :jerry Dat andere is zo oudbollig. Sport interieurtje zit zowiezo beter dan het standaard interieur, die heeft totaal geen zijdelingse steun.
Hier op het forum zullen er voor en tegenstanders zijn wat betreft chippen van een atmosferische motor. Die 10 pk is gebaseerd op piekvermogen. Extra koppel is altijd fijn vooral met een wat zwaarde auto als een zafira. Verbruik is afhankelijk van je rechtervoet. Je moet jezelf alleen afvragen of het de moeite waard is zoveel geld neer te leggen voor relatief weinig extra vermogen. Je zult vast wel iets van merken, voornamelijk iets meer trekkracht(NM).
Ik zelf heb ook een atmosferische motor gechipt. Maar pas na hardwarematige veranderingen. Ik ging ruim 19pk/25nm op voorruit.
Succes
Andere wielen zijn hard nodig! Waarschijnlijk heeft hij zijn wintersetje er nu onder.
Misschien is het handig je even te verdiepen hierin. Afhankelijk van wat je wilt bereiken. Zie hier een link waar je aardig wat informatie uit kunt halen.
http://www.carblogger.nl/auto-tuning/auto-isoleren/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Ontdreuning hoef je inderdaad niet heel je deur mee vol te plakken. Dat is beetje overkill. Gewoon in stroken plakken met ruimtes er tussen. Ontdreuning is alleen om trillingen in het plaatwerk op te vangen. 30% van je paneel mee plakken is meestal al voldoende.
Hier een voorbeeld:
https://www.google.nl/search?q=silent+coat&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiakPSR35LLAhVFoA4KHRYuCC4Q_AUIBygB&biw=2133&bih=1061&dpr=0.9#imgrc=YTwAICKmRwAFuM%3A” onclick=”window.open(this.href);return false;
Wat betreft spoorverbreders. meten is weten. Gewoon een meetlat tegen je band aan tot aan de rand wielkast. Dan weet je tot hoeveel je kunt gaan. Ga wel 5 mm van de rand afzitten dan weet je zeker dat je veilig zit. Als je flink gaat verlagen dan zou ik niet zodanig breed gaan dat je wielen buiten je wielkasten uitkomt. Dat gaat anders telkens aanlopen.
haha. Alles zefl in elkaar zetten. Lekker dan! Ik zou gewoon marktplaats en ebay in de gaten houden. Recaro’s zijn altijd een aanwinst. Ik ben van een standaard sport interieur naar recaro’s uit een astra g opc 2 gegaan. Heerlijk zitten die stoelen. Zou niet meer terug willen.
corsa recaro’s kosten nou eenmaal wat. En je moet het nog passend maken in je astra. Je moet ook maar geluk hebben dat er een corsa opc ergens in de prak ligt waar je de stoelen uit kunt halen. En anders uit het buitenland halen.
Het gaat je in ieder geval heel wat centen kosten! Bij de dealer ga je zowizo hoofdprijs krijgen :jerry
-
AuteurBerichten