Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Pixel uitval hebben zo goed als alle astra g’s. In de meeste gevallen heeft het niks te maken met de kabel. Maar is gewoon de print zelf niet goed meer. Nieuwe of laten repareren kost een vermogen! Er is een alternatief op de markt waar de meeste mensen wel over te spreken zijn. Zie topic hieronder.
Tevens valt die van jou nog mee! De meeste zijn niet eens leesbaar meer.
Dit zou gewoon moeten passen, rails zijn het zelfde
viewtopic.php?f=5&t=178945 Hier staat er meer infomatie over dat uitgebreide MID
Ja dat snap ik, maar als je zijn verhaal lees zegt hij “vandaag toegekomen is zelfs van MANTZEL” Ik lees het als hij heeft het ergens gekocht, maar blijkt van het merk mantzel te zijn. Er zullen vast wel meer aanbieders zijn die mantzel spullen verkopen. Had ooit is ergens spoorverbreders gekocht, merk werd verder niet vermeld, bleek het van eibach te zijn :jerry
Mooi stukje staal. Waar heb je het gekocht?
600??? Dat wil ik haast niet geloven jo. Is dat inclusief spuiten en al?? Dat is een belachelijk lage prijs. Ik was 495 euro kwijt voor 1 wielrand en dat is al aardig goedkoop als je het vergelijkt met andere schadeherstellers.
En als er iemand is die jou voor gek verklaard dan ben ik het niet hoor. jaar of 4 geleden de mijne gekocht voor 2150. Ik heb tot heden al meer dan de aanschafprijs uitgegeven aan velgen, bumpers, interieur, tuning, etc etc. :jerry en ik heb er geen moment spijt van. Dat heet hobby!
Goed bezig! Dat heeft jou wel heel wat centen gekost dan! Bij mij was alleen de rechter wielrand krokant.
Roest verwijderd door nieuw stuk in te lassen? Anders sta je binnen paar maanden weer bij de schadehersteller. Ligt er ook aan hoe erg de roest was. Oppervlakkig is wel goed te behandelen. Vaak is de roest erger dan dat het eruit ziet en komt tussen de 2 aangrenzende panelen door. Ik heb er o.a. al ervaring mee :jerry. 1e keer hersteld door iemand die het opschuurde, ontroesten en spuiten maar na maandje of 3 kwam het er weer doorheen zetten. Toen bij schadehersteller nieuw stuk in laten lassen. 1.5 jaar verder geen roest.
http://www.ebay.nl/itm/AP-Gewindefahrwerk-Coilover-Tieferlegung-GF60-039-OPEL-Astra-G-30-65-20-50-/261686241438?hash=item3cedb7289e:g:2U0AAOSwD0lUfxRH” onclick=”window.open(this.href);return false;
staat coupe bij
Ok, Dus er brand een lampje op de dashboard. Als ik je verhaal lees heeft de dealer niet eens uitgelezen vooraf zaken te gaan vervangen, resulterende in het feit dat je al aardig wat centen verder bent zonder dat het probleem opgelost is? Als mijn verhaal klopt dan moet u snel de auto daar weghalen en ergens anders brengen! Laat ook even weten waar jij woont, wellicht is er een forumlid in de buurt die uw auto kan uitlezen e.d.
Als er wel uitgelezen is dan kan het best zijn dat een bepaalde foutcode met meerdere zaken te maken kan hebben. Post dan je foutcodes hier. Vast wel iemand die je kan helpen.
9 jaar oud? haha. De gene die dat gezegd heeft is niet helemaal 100. Dan is de mijne al bejaard(17jaar) Oud is een relatief begrip :jerry
Goed bezig! :thumb
ja ik zag die al. maar dat is dus geen opc stuur!
ok top! Die opc stuur met gestikte leer zijn vrij prijzig zeker?
Ik zag net op een andere topic dat de standaard stuur dunner is ja. Waarschijnlijk is de gtc stuur het zelfde alleen zonder de opc kapjes e.d.
Ok, Maar kwa vorm het zelfde dus? en verder de kapjes zijn anders neem ik aan.
deze uit een gtc is dus niet het zelfde als een opc
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/overige-onderdelen/m1032242820-astra-h-gtc-stuur.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;
Heb je die hoodlifter wel een beschermlaagje gegeven? Wax of blanke lak e.d. Ander zijn ze na paar maanden aan het roesten
Dat is geen opc. king:
Ik zou voor de voorkant een composet nemen en inderdaad adapterplaten gebruiken. Voor de achterkant zit volgensmij standaard 13cm in. Ik ben ook van plan speakers te veranderen en ik heb van een andere forumlid begrepen dat 16.5cm ook gewoon past en dat hier geen adapterplaten voor nodig zijn. Ik heb een composet 16.5 van MTX voor de voorkant en coaxiaal mtx 16.5cm achter. Wanneer het warmer word alles monteren.
Top! bedankt. Straks eve het nummer achterhalen en dan bestellen.
Ik bestelde eerst bij frsr. Bij misterauto.nl kan ik veel geld besparen! Hou ik wat over voor de remmen, die komen er ook aan :jerry
Ik moet wel op korte termijn ja. Wil niet dat het riempje knapt!
Bedankt voor alle info.
Speedswitch, Mijn g is van juni 1999. Waar kan ik de motorcodenummer terug vinden? Welke setje heb je precies genomen(prijs?)
Zelf monteren durf ik niet aan zonder hulp.
Je kan proberen het op te poetsen met middeltjes zoals:
https://www.carclean.nl/producten/Exterieur/Onderhoud_en_bescherming/Metalen_en_chroom” onclick=”window.open(this.href);return false;
Ik zelf maak gebruik van meguiars metal polish.
Ik ben ook geen fanatiekeling. Ik rij heel het jaar op me zomerbanden, hoef ik ook niet te wisselen :jerry :jerry
De verschillende gesloten filter systemen die er zijn. Waaronder BMC, K&N, Green, Dbilas, etc etc. Bij de 1 alleen het filter bij de ander heel de filterhuis vervangen.
EDS is de opel specialist en tunen op maat. Unlimited tuning zit in amerfoort en zijn wel aardig bekend hier op het forum.
Nou ja en nee. Ligt eraan wat jij wilt bereiken kwa performance. Even vooropstellend dat ik niet bekend ben met jouw type auto. Alleen chippen kan, maar als je nog een stap verder wilt dan is het aan te raden hardware matig eerst te veranderen en dan pas te chippen. Oftewel een “goed” uitlaatsysteem een “goede”Luchtfilter setup. Zoals eerder gezegd verschilt dit per motor waar nog iets te winnen valt. Misschien dat iemand hier op het forum jou meer over kan vertellen.
Je zou kunnen vragen bij Unlimited tuning of eds in duitsland wat ze kunnen betekenen voor jou kwa chippen.
Ik zie wel vaker hier op het forum auto’s met relatief veel vermogen(200+pk) met een openfilter puur voor het geluid. En ja ze gaan er op achteruit kwa vermogen, maar dat merk je waarschijnlijk toch niet met zoveel vermogen :jerry
Ja altijd lastige keuze. Bij de ene auto heeft het wel een positief effect en bij de ander weer niet. Ook ik sluit mij aan bij krsa2000. Ik heb op mijn astra g een bmc cold air intake. Ik heb alleen de imitatie versie van 50 euro(op marktplaats te verkrijgen, zelfde werking) Ik heb tevens de stock luchthapper bij de gril vervangen voor 1tje die ruim 4 keer zo groot is. De verschillen waren wel minimaal. Voornamelijk koppel onderin was iets hoger. Je zult er niet zo heel veel van merken. icm een chip kan het wel hoger uitpakken. Verderest is het aanzuiggeluid een stuk luider
Openfilter is inderdaad een no go. Leuk geluid! maar verliest er alleen maar vermogen mee.
-
AuteurBerichten