Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Klipjes gewoon vragen bij dealer, die weten precies welke en hoeveel je nodig hebt.
Ik ga ervan uit dat je een astra g 3 deurs hebt? Ook handig om te vermelden! Stootlijsten voordeuren gewoon de deur openen en met een klein blok hout of iets op de voorste gedeelte van de lijst zetten(bij het voorscherm dus) een tik geven met een hamer, zodat de lijst naar achteren schuift. Middelste clip hoeft niet perse los!! Scheelt wat werk. Door wat te wrikken krijg je de middelste clip gewoon los
De stootlijsten op het achterscherm gewoon eraf trekken naar jou toe.
Sideskirt hebben aan de onderkant van die zwarte pinnen. Die moet je met een dun iets naar binnen prikken. Alle overige bevestigingen losmaken. En de skirt eraf schuiven/trekken.
Zo heb ik het gedaan.
Gr.
Ja, het is maar net wat je ervan verwacht. Botho had wel wat flinke veranderingen(geen kat en geen middendemper volgensmij. Dan nemen de pk’s wel heel snel toe :jerry ik heb 1 zelfde type motor als botho en had maar 12pk meer op een stock motor
Piek pk’s zeggen niet zoveel. Liever een mooi vermogenskromme! Ook ik merk geen echte verschil meer, maar dat heeft meer te maken met gewenning van het vermogen :jerry en een vervelende dip in lage toeren waar ik nog niet uit ben wat dat is.
O ok,
Jammer blokken zijn nog heel goed! Extra kosten weer!
Vraagje,Als de remschijven krom zijn moet dan ook de remblokken vervangen worden? aangezien die dan ook schuin afslijten?
Sorry voor het stelen van je topic.
hallo,
kan er een foutcode zijn opgeslagen zonder dat ik ooit een lampje heb zien branden?
Kan de egr stekker zonder problemen worden afgekoppeld alleen om te kijken of het stotteren of inhouden weg is?astra g x16xel uit 99′
4 januari 2014 om 21:02 In reactie op: Lange gezocht, toch gevonden opc1 First pics inside #18205116Relaxen? Ik had die opc nu nog schoongemaakt. Hahaha
De tellerbak tid/mid en de kachelunit is kwestie van lampjes vervangen. De raamschakelaas en lichtschakelaar moeten anders soort ledjes wirden gesoldeerd. Die uit de handleiding betreft alleen de tellerbak mid/tid en kachelunit.
wil je echt kwaliteit dan zou ik echt voor die quadleds van crazy leds gaan.
die site is goed te gebruiken als handleiding. Die leds zijn niet zo fel als die quad leds.
Ziet er echt goed uit marijn, zeker veel werk in pff.
Tip: zet jou youtube link tssen het volgende [youtube][/youtube] dan kan iedereen het gelijk zien hier op het forum.
Waar haal jij je plasma teller?
[youtube:1blvo0sk]http://www.youtube.com/watch?v=5I19rw661EA[/youtube:1blvo0sk]
als het niet zo duur was het ik er gelijk 1 in gehangen! :jerry
iets over de 8 sec naar de 100!Kmoet is mijn 0-100 tijd meten :vertag
Je hebt een kit waarbij je zelf moet solderen. En je hebt die kant en klare. Zo’n kit is veel goedkoper en solderen is ook niet bepaald moeilijk. De lichtschakelaar ging gemakelijk alleen die kleine raamschakelaar was wat pielen met mijn dikke soldeerbout :jerry
Je zou dus die lichtschakelaar van jou kunnen behouden en alleen die kit bestellen zodat je zelf erin kan solderen.
Plasti dip?
voor je verwarmingsknoppen en tellerbak en tid moet je inderdaad die 4 koppige(quad led) hebben. Zeker een aanrader, ze geven echt goed licht. Ik had eerst een goedkoop setje die was om te huilen heel zwak licht

OP de foto zie je wat duidelijker die vlekken maar dat val in echt mee!jij hebt er inderdaad 8 nodig.
Voor het mooie zou ik gelijk ook bij crazy leds die kant en klare ombouwset kopen voor de lichtschakelaar en voor de raamschakelaar.
Netjes!
Zit mijn ex cillinderkop er al op?
Gr.
ik rij zoiezo niet met me mistlampen aan, daarnaast wil ik me airco pomp eraf halen zodat ik een gat van de bumper kan gebruiken als aanzuigbuis, die is namelijk precies 80mm
en dan ff kijken of ik em 80mm kan houden vanaf de bumper tot de turbo met me CDTi filterbakIk zat ook te denken om aanzuigbuis bij de bumper te zetten. Dan moet je zo’n ding zetten
http://www.ebay.nl/itm/BLUE-Universal-3-Cold-Feed-Pipe-Flexible-Duct-Pipe-Air-Intake-Induction-Kit-/281190478737?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4178423391&_uhb=1″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Alleen heb ik mijn twijvels of dit niet link is als er water in terecht komt. Of dat je bijv. Door een ondergelopen straatje moet rijden.
Gewoon zwart spuiten met plastidip. :D
23 december 2013 om 14:44 In reactie op: Tikkend geluid in buurt van krukaspoelie astra G X16XEL #18201359Volgens die gasten is dit de ontluchtingklep ofzo. En doen alle x16xel het wel.
23 december 2013 om 10:03 In reactie op: Tikkend geluid in buurt van krukaspoelie astra G X16XEL #18201355Is het misschien dit geluid?stukje scrollen naar beneden.
Ik zelf heb dit ook en heb begrepen dat het niks ergs is
@Haasje17 wrote:
in je inlaat zit een temp meter, denk eerder dat deze probleem geeft dan die van je koelvloeistof.
Maar het is eignelijk simpel, ondanks je cold air zal die toch warm worden (voel maar eens) hierdoor krijg je minder koude lucht en dat merk je.Klinkt opzich logisch, cold air intake is aardig heet inderdaad. Iets verzinnen om de warmte weg te houden bij de inlaattraject. :hmmz
Ik heb wel een multimeter. hoeveel ohm moet het aangeven. die sensor zit bij de distributie toch? moet ik dan de hele zooi losmaken om een sensor te kunnen doormeten?
Meter op de dash geeft gewoon normaal aan 90 max.
kan dit doorgemeten worden?
Hoi wim,
En is er een manier dat ik kan achterhalen of die sensor niet goed werkt? om wat voor sensor gaat het eigenlijk? Sprinten met koude motor is voor mij een big no! hoe komt het eigenlijk dat als ie warm is minder goed loopt? warmte bij de inlaat? of staat dit er los van
9 december 2013 om 17:28 In reactie op: Robert’s Corsa – "Prof" roest behandeling – "Prof" spuitwerk #18197862Lange tijd geleden ben ik ook naar hem geweest, roest behandelen op de wielkast. Het zag er allemaal ook niet zo netjes uit. Stofjes en oneffenheden in lak en noem maar op. Roest kwam terug binnen een maand. Garantie geeft hij niet, maar ik heb wel het idee dat hij al kon zien dat roest bij mij al veel te ver was om nog op te lossen dmv plamuur etc.
Volgensmij kan iedereen wel op zijn website goede reacties zetten.
Voor mij volgende keer gewoon een schade hersteller die garantie geeft. Goedkoop is duurkoop!
Hahaha :jerry ,
Ben benieuwd of de TS weet wat hij nu gaat doen.
Ik zou zeggen lekker alles orgineel laten en chippen die handel. 13pk op de wielen meer is zat en rijd een stuk lekkerder!
Gr. :afro
Ik heb nu een rvs demper van nmparts. Ik wil de gehele lijn aanpekken. Dus middendemper plus kat. Ik heb alleen geen idee of die man rekening houdt met diameter en die dingen, voor meer performance zeg maar.
-
AuteurBerichten