Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
5 februari 2014 om 11:18 In reactie op: Astra g TA technix schroefset (vraag) Probleem is er nog! #18180754
Hallo,
Alweer een tijdje verder en het geklap aan de voorkant is er nog. Ik word er onderhand beetje gek van. Ik kan niet achterhalen waar het aan ligt.
Zoals eerder gezegt bij een drempel of een kuil in de weg(waar je normaliter gewoon met 50 overheen kan) Is er een harde knal voorrop hoorbaar.Alsof de demper niet verder ingedrukt kan worden.
Nu heb ik mijn schroefset(ta-technix met vele andere astra g rijders(ook ta technix) vergeleken en er valt me toch het 1 en ander op.
Dit is mijn schroefset voorrop:



En dit zijn een paar voorbeelden van andere g rijders


er zit duidelijk een verschil, die van mij heeft een stofkap die andere niet en ik zie om de stang heen een soort van rubbere iets, bij mij niet. Volgensmij heb ik wel een bumpstop. Schroefset staat niet op zijn laagst nog best veel schroefdraad over. Iemand enig idee wat dit kan zijn!! :wtf :wtf :puke
3 februari 2014 om 21:35 In reactie op: Robert’s Corsa – "Prof" roest behandeling – "Prof" spuitwerk #18197882Aha, vervelend om te horen dat het nog niet is opgelost. Iig nooit meer daar gaan en iets meer geld uitgeven aan een schadeherstel bedrijf.
Haha, opc interieur koste volgensmij ook al niks. Helaas het geld niet. Anders had ik alles opgekocht :jerry
@NoFear1696 wrote:
@Botho wrote:
Nee maar ondanks dat men af en toe de hoofdprijs vraagt voor die dingen zijn ze geen ruk waard…Je kunt ze dus beter in onderdelen verkopen…
ik heb gisteren de motorkap opgehaald…die beste man had geen idee wat hij gesloopt heeft. hij dacht een gewone astra die idd geen ruk waard zijn had gesloopt. de spiegels heeft hij verkocht voor 60 euro. dat zegt al genoeg.
Je hebt het hem niet gezegd toch, gooit ie zijn prijzen direct omhoog :jerry profiteren van die handel :afro
3 februari 2014 om 20:50 In reactie op: Robert’s Corsa – "Prof" roest behandeling – "Prof" spuitwerk #18197880Hij heeft best veel filmpjes.
Heeft hij het trouwens nog opnieuw gedaan?
Gr.
@shaktibiharie wrote:
@NoFear1696 wrote:
ja,vind het ook Super staan. had onderstaande foto’s al eerder geplaatst maar vooruit.
Ziet er echt fantastisch uit wat heeft dit je gekost? Ik wil het namelijk ook zo snel mogelijk..
Verder heb je echt een vette astra, zo mag die van mij er ook uit komen te zien
In rotterdam doet een man aan wrappen. Redelijke prijzen!. Ik heb mijn b stijl daar gedaan http://m.carwrapping-specialist.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;
Hey, bedankt voor die link. Dus eigenlijk zijn er maar 4 draden benodigd die in 1 connector gaat.
Eve kijken of het afgebroken is bij het motortje. En of ie sluit en opent als je de recirculatieknop indrukt. Kijk ook gelijk naar je interieur filter of ie niet heel erg vuil is.
Die klep zit achter de handschoenen kastje
Hmm o raar, je zou juist verwachten dat het een constante plus moet zijn, wanneer je de knop indrukt het gelijk aan moet. Ik heb ook zoveel dingen gelezen op het forum :jerry ik wacht op mijn leeslampje dan kijk ik wel welke informatie klopt. Ik heb er 1 of krijg uit een opc.
Thnx voor de tip. Overmogen krijg ik de leeslamp binnen. Kijken of ik het voor elkaar krijg.
Vaak gaat de recirculatie klep kapot, de motortje draait em kapot. Zoek maar is op het forum over se recirculatieklep
Interieurfilter verstopt? Om welke auto gaat het!? Astra f g h j?
Hey botho, ziet er goed uit. Dus jou bekabeling was al voorbereid? Ik kan aan 1tje komen uit een opc, misschien kan ik vragen of hij die connector kan afknippen? Heb ik nog meer nodig? Kdenk eve straks fototje maken van mijn bekabeling. Heb jij er ook misschien een foto van.
Wat zijn die 2 grote knoppen naast je leesverlichting? Dakraam ofzo?
Ok bedank,
Binnenkort is eve kijken of ik eruit kom.
Gr.
O ja h7 inderdaad, dan ga ik opzoek naar een t10 voor stadlicht en xenon voor de dimlicht.
Haasje, dus ik moet een opc leeslicht hebben met kabel en al. Ik kan me inderdaad voorstellen dat niet het zomaar werkt aangezien normaal de leeslamp aangaat dmv de lichtschakelaar eruit te trekken, dat is niet handig natuurlijk. Ik moet dus een constante voeding naar de opc lamp trekken?
Bedankt voor de reacties,
Als ik zo’n opc lees verlichting wil zetten moet dan het dak gemodificeerd worden? Led in mijn depo wil ik alleen voor die stadlichts. Dus t 10 voor zowel stadlicht als dimlicht.
Coupe strips maar is zoeken, die zijn dikker en mooier dan die van hatchback. :jerry
Inderdaad devil eyes hebben h1. Zag het laatst op die van me pa. Die hebben van die audi leds erin. Staat opzich wel leuk, maar je moet er can houden. Ik heb gewoon de depo projectors
Goed bezig! Maar ik begreep dat je achter hoger hebt gezet voor de wegligging. Alleen voor de looks gaat het niet mooi staan vind ik. Tijdje terug had ik ap 40/30 veren waarvan de achterkant verkeerd was, die bleef op zelfde hoogte. Dus ik reed ook tijdje met dikke. Verlaging voor en achter standaard. Zag er echt raar uit :jerry
Heb je achter standaard veren met koni dempers??
Wat heb je precies veranderd nu? Had je eerst een rechtstuk pijp van novus?
O, misschien voorraad al op. Je zult iig geen spijt van hebben. Ik had eerst een goedkoper setje. Zag er niet uit waardeloos lichtopbrengst. Deze zijn echt fel vooral als donker is. Viir het mooie bestel gelijk die raamschakelaar en lichtschakelaar kit! Dan kun je heel je interieu verlichting veranderen staat veel mooier.
Volgensmij is die standaard set niet zo fel. Je moest die quadleds nemen! Die zijn pas fel
Haha,
Ja volgens mij is die 1.6 met 106pk als ik me niet vergis. En ja die corsa b weegt volgensmij onder de 1000kilo.
Ik snap het was zeker leuk geweest als je hem had achtergelaten met zijn herrieknalpot!
Egr cheater wil ik binnenkort ook halen.
http://www.ebay.nl/itm/EGR-CHEATER-KIT-OPEL-VAUXHALL-1-4-1-6-16V-X14XE-X16XEL-X16SZR-X16XE-X16SZR-Z16XE-/171079593944?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item27d5236fd8&_uhb=1″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Ik heb ook al lange tijd het probleem wat jij omschrijft. Inhouden bij lage toeren stationair niks aan de hand soms wat schokerig waarbij toerental wat beweegt. Volgas boven 2500 gaat ie als een trein.
Was er bij jou nog een verschil tussen koud en warme motor? Vooral bij warme motor houdt ie heel erg in en moet ik em doorjagen in midtoeren voordat de motor weer leeft.
Misschien moet ik ook maar naar mijn bobinebrug kijken.
Edit: ik zie dat je al aangaf alleen bij warme motor te hebben. Nu wordt mijn vermoeden steeds groter dat bobine het probleem geeft.
@Astra_R wrote:
En net schoon gebrand met een aanhanger er achter en daarna verloren van een Corsa B GSI :( Dacht dat ik em wel bij zou kunnen houden maar dat kon ik dus niet..
Met een aanhanger racen? :jerry of die eerst thuis gezet king: net ook eventjes zitten gassen met me g king:
Corsa b gsi ga je niet kunnen bijhouden. Die is een stuk lichter! Vraag me af of ik em kan bijhouden met me gechipte g
-
AuteurBerichten

