Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
nee op de achterwielkastrand. op een astra g op2 zit het standaard
http://uk.ebid.net/for-sale/vauxhall-astra-g-mk4-gsi-rear-wheel-arch-spats-122848585.htm#pic” onclick=”window.open(this.href);return false;
gr.
haasje,
bedankt voor je antwoord. Maar waarom heeft een opc 2 hatchback nog zo een wielkast strip(geen idee hoe het heet) die aansluit op de sideskirt. Want als je dat niet zet heb je een kleine gleuf.
gr.
Makkelijkste is gewoon dealer, daar heb ik die van mij ook gehaald. Zo duur zijn ze niet :agent
Gr.
30 juni 2014 om 20:36 In reactie op: tuning bij unlimited tuning mijn klacht was verwijderd!!!! #18240890Haasje,
Met alle respect hoor, maar jij bent ook moeilijk tevreden te krijgen(in positieve manier). Jij probeert echt het maximale uit je z16xe te persen. Ik lees dan ook vaak dat je nog niet tevreden bent. Was het achteraf gezien niet al een teken na zovaak bij ut langs te zijn geweest, je beter bij een ander bedrijf had kunnen gaan? Blijkbaar kan ut niet aan je eisen voldoen? Ik ken uiteraard die situatie niet, maar op een gegeven moment zullen de de mogelijkheden binnen ut ook wel ophouden.
Persoonlijk vind ik ook dat de klant contact moet opnemen niet anders om. Een pm sturen is ook niet ideaal ivm met de niet altijd ontvangen van berichten. En ja ondanks dat ik een pm stuurde, belde hij mij wel netjes op, dus mogelijk is het zeker.
Als de topicstarter gewoon gebeld had, had hij waarschijnlijk allang al een passende oplossing gekregen. king:
30 juni 2014 om 08:53 In reactie op: tuning bij unlimited tuning mijn klacht was verwijderd!!!! #18240866Om hierop in te haken.
Vorig week via de pm contact opgenomen met johan met het probleem dat mijn x16xel “waarschijnlijk” na het chippen op hete dagen over de gehele toerenbereik flink inhoud. Uitgelegd dat dit voor het tunen niet aanwezig was. Johan heeft mij toen opgebeld en netjes uitgelegd dat zijn chef erna heeft gekeken maar ook wat hij heeft gekeken. Toen heeft johan netjes de opties met mij besproken, omdat zij de klantenservice hoog in het vaandel hebben staan. Eve voor de goede orde, johan heeft mij rond half 7 in de avond gebeld en we hebben ruim een half uur gepraat! Ik heb de mogelijkheid volledig gratis de orginele map erop te zetten en te kijken of het probleem weg is. Mocht het probleem weg zijn kan ik weer terug komen en gratis de map laten aanpassen of zelfs geheel opnieuw chippen. Uiteraard is er ook de mogelijkheid dat het aan mijn auto ligt hardware matig. Al om al gaat het ut erom dat het probleem wordt opgelost, dat we kunnen achterhalen wat er met mijn auto aan de hand is, dit vind ik een hele goede service.
Persoonlijk vind ik dat als je een probleem hebt, stuur dan een pm of bel ze op. Er word een passend oplossing gevonden uiteraard binnen de mogelijkheden van ut zelf.
Ik ben blij dat ze nog de moeite doen om te achterhalen wat het probleem is! :jerry
Gr.
Je rijd in werkelijkheid iets langzamer, maar bij120 rijd je werkelijk maar 115. Hoe harder je rijd hoe meer de afwijking is.
http://www.buggyboys.be/nl/tech_tellerafwijking.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;
Geen idee hoe dat in belgie zit. Volgensmij makt het hier niet uit voor de keuring. Wat ik wel weet is dat je snelheid afwijkt. Standaard band op een 16inch is 205 50 16.
Nmpart
Pm performance
Little exhaust
Eps
MaxiperformanceNmparts had ik een rvs einddemper op maat gezet en later een rvs middendemper bij little exhaust. Helaas is de man van nmpart voor lange tijd al ziek (hernia) little exhaust is wel 1 van de goedkoopste.
28 mei 2014 om 13:17 In reactie op: Astra G coupe 2001 op zoek naar goed (preventief) onderhoud #18235569Als je trouwens soms zelf gaat klussen aan je auto, dan kun je bij spaanse polder een brug huren. Ik ga altijd bij markos DHZ. In die zelfde straat hebben ze meer garage’s waar je kunt huren. Meestal rij ik erheen en kijk waar plek is. Werkt wel zo prettig voor olie verversen brandstoffiltertje e.d.
Kost 10 euro per uur voor een brug
gr.
24 mei 2014 om 20:45 In reactie op: Astra G coupe 2001 op zoek naar goed (preventief) onderhoud #18235559Ja, ik zelf probeer ook zoveel mogelijk te doen. Filters vervangen en die dingen lukt nog wel. Distributie e.d. Begin ik liever niet aan, maarja ik heb gelukkig connecties aan wie ik het kan vragen. :jerry ikdacht even dat die foto’s gemaakt waren bij de vierhavenstraat?
24 mei 2014 om 20:25 In reactie op: Astra G coupe 2001 op zoek naar goed (preventief) onderhoud #18235557Mooie auto. Ik kom zelf ook uit rotterdam. Veel bedrijven zijn inderdaad niet te vertrouwen. Ik was ook ergens voor apk gegaan paar dingen gedaan, jaar errop voor zelfde afgekeurd, bleek het niet goed gedaan te zijn. Ik rij helemaal naar den haag zuid om bij een vertrouwde garage te gaan :jerry
Ik haal onderhouds spullen bij fsrs opel webshop. Hele onderhoudspakket kun je daar halen.
up
Wauw, geweldig man. Heb echt met een smile gekeken naar dit filmpje, vooral omdat ik zelf ook een g rij. De auto ziet er echt strak uit. Ben jaloers haha.
Wat betreft die zwarte accenten, ik vind het bruut staan!
Nu met een jachtgeweer uit het raam kijken of iemand em niet bekrast. :jerry
o, daar heb ik anders andere ervaring mee. mits je het gebruikt zoals het gebruikt moet worden, blijft de geur echt lang. Ik vind het ook veel sterker dan die ambi pure rommel. Maar dat is persoonlijk.
Die andere ken ik niet.
haha, ja inderdaad. dan krijg je 1 walm. beetje teveel van het goede. Het mooie van dit product is, dat ondanks het er al maanden inzit, krijg je soms uit het niets nog een vlaagje :jerry
arbre magique. Dit vind ik persoonlijk 1 van de beste producten. Is echt sterk en blijft laaangg doorgeuren. Neem die arbre magique vanille. Goed lezen op de verpakking, want je moet het niet in 1 keer eruit halen anders krijg je 1 grote walm van geur haha.
9 april 2014 om 19:43 In reactie op: Astra H 5drs update astra terug gebracht motor problee #18228049Staan aardig wat zaken waar je op moet letten.
Ik weet niet wat accessoires stand is, maar bij werken de ramen pas als ik de sleutel helemaal naar rechts draai(lampjes enzo branden)
Gr.
Als het echt alleen voor de looks doet en je wilt je comfort behouden zou ik voor veren gaan. Die ap veren set rijd heerlijk. Wielkasten opvullen, ligt eraan wat je bedoelt echt zodanig opvullen dat je geen vinger meer tussen krijgt? Want dan is 4cm misschien niet genoeg. Ook dit hangt af van je velg groote en bandenmaat. Heb je gewoon die standaard 17inch opel velgen met 2154017 eronder? 40/30mm zal zeker weten al mooi staan.
Turbootje reed ook eerst opveren, volgensmij beviel het hem ook aardig?
Ap schroefset hoor ik wel wat goede verhalen over. Heb alleen zelf geen ervaring mee. Zo een set kost al gauw 400euro volgensmij.
Met schroefset verlies je zowizo comfort. Vooral in combinatie met 17inch of zelfs 18inch. Ik reed eerst op standaar schokdempers en veren met 16inch heerlijk comfort, toen heb ik gereden op ap verlagingsveren40/30mm icm standaard schokdempers 16 inch. Comfort was zeker nog aanwezig iets stugger maar niet veel. Toen kwamen er 17inches onder met 2054017. Comfort ging achteruit.
Uiteindelijk rij ik nu met ta technix schroefset met 17inch. Comfort is ver te zoeken :jerry aardig stug, meer hobbels en kuiltjes waarneembaar, rammelende interieur delen :puke
Wegliggin is top! En het staat mooi uiteraard. Ong 6 7cm lager als standaard astra
Ik weet niet of je puur voor de looks doet en je gesteld bent op je comfort? Dan zou ik echt voor verlagingsveren alleen gaan, zorg er dan wel voor dat je dempers nog in goede staat zijn. Niet meer als 40nemen met standaard schokdempers.
Boeit die comfort je niet, dan gewoon schroefset pakken. Kun je het lekker zelf verstellen hoe jij het wilt.
Trillen in het stuur tijdens remmen, kunnen duiden op kromme remschijven. Heb je een noodstop gemaakt? En vervolgens op je rem blijven staan.
Mij overkwam het ook. Moest hard op de rem staan maar bleef pedaal ingedrukt houden, stom want nu zijn ze krom getrokken.
Heb je remschijven of trommels achter?
Ok, ja dat scheelt als je het zelf kan. Ik denk dat die koopwijzer toch wel het meeste aangeeft.
Misschien dat er nog iemand wat aan toevoegt.
Succes morgen.
Advies: laten staan!! Die roest is veeeel erger dan het eruit ziet. De mijne zag er niet eens zo uit en er was na het wegslijpen al een hele gat. Het probleem is dat roest in de meeste gevallen van binnenuit komt. Dus tussen de 2 plaatdelen(binnenwielrand en buitenrand). Je kunt dit plamuren tot je een ons weegt, dit zal blijven terug komen. Enige wat je kunt doen is een nieuw rand in laten lassen. Afhankelijk van welke garage kost dit al gauw 350 euro exc. Btw. De mijne wordt binnenkort gedaan. Ik had de mijne ook eerst laten plamuren, binnen 1 maand kwam het er al weer doorheen.
Ik zou er echt niet aanbeginnen, die fout heb ik ook gemaakt, tenzij je niet zoveel geeft om het uiterlijk en er maar paar jaar mee wilt rijden. Grote kans dat de andere kant ook al iets vertoont!
Gr.
Hier staan de meeste dingen wel.
Bij roest! Laten staan. Alleen maar hoop kosten.
@pixels66 wrote:
@Shane_Astra_g wrote:
Ik rij geen astra h, maar is die gtc van jou niet standaard al lager? Dus als je verlagingsveren zet, dat dan de verlaging minder laag uitkomt?
Eibach niks voor jou. Volgens mij rijden er veel astra h rijders ermee rond hier op het forum. Zijn echt kwaliteits veren
Eibach niks voor mij omdat het kwaliteitsveren zijn? Of snap ik het niet goed? Ik koop alleen maar kwaliteit voor die wagen, haha!
Ik bestel dan veren voor de GTC, zodat de verlaging inderdaad niet minder uitvalt..
Haha,
Ik bedoelde “is eibach niks voor jou?” Verkopen ze ook speciaal voor gtc dan. Ze gaan toch altijd van standaard astra h uit.
-
AuteurBerichten