Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ok,
Die is niet standaard al lager, ik zou dan gewoon voor het merk eibach of ap gaan. Je gaat daar zeker geen spijt van krijgen. Jom heb ik geen ervaring mee. Kijk is op carfantasy, daar had ik toendertijd mijn ap 40/30 vandaan.
40mm op standaard schokdempers rijd gewoon heerlijk comfortabel.
Succes
@NoFear1696 wrote:
lang uitgesteld maar vandaag mijn versnelling pook gereviseerd. eerst compleet uitgebouwd,uit elkaar gehaald en ontvet
revisie setje:
opnieuw ingevet en in elkaar gezet.
schakelt weer als nieuw king:
en tijdens het testrijder langs de Firezone gereden :agent
O ja, toen ik eenmaal bezig was gelijk de mid display vervangen voor 1 die maar 2 pixels mist ipv ontelbaar :jerry
Waar heb jij die chrome ding vandaan rondom jou versnellingspook?
Er zijn zoveel verschillende merken. Hier op het forum rijden aardig wat mensen met eibach, dit merk blijkt ook heel goed te zijn. Ap heb ik mee gereden dat reed echt heerlijk. Er zijn merken waar de veren klapperen kling klong geluiden maken.
Als je gesteld bent op comfort, ga dan alleen voor verlagingsveren! Maar ga niet verder dan 40mm.
Trouwens heb je een sportedition 2? Hou ook rekening met het feit dat fabrikanten uitgaan van de standaard astra g die niet van fabriek af verlaagd is! Dus als jij een sportedition 2 hebt en je zet er 40mm verlagingsveren onder, dan zal je auto maar werkelijk 20mm omlaag gaan, omdat de sportedition 2 al standaard 20mm lager is vanuit de fabriek.
Ja hoor, die bandenmaat is standaard voor een astra g. Wil je het perfect doen, neem dan gelijk sportschokdempers. Dan is het geheel gewoon beter afgestemd. Er wordt meestal geadviseerd niet meer dan 40mm te verlagen op standaard schokdempers. Dempers zakken meer in door de kortere veren en het kan na een tijd gaan lekken.
Schroefset is uiteraard ideaal, je kunt zelf de hoogte bepalen. Je comfort gaat wel flink achterruit. Ik zelf vond 40/30 op een gegeven moment niet laag genoeg, toen maar voor een schroefset gegaan. Het rijd wel fijn opzich. Maar comfort is ver te zoeken. Maar dat is mijn mening. De 1 vind het lekker de ander niet.
Aanlopen? Met die bandenmaat zal het echt nooit aanlopen. Ik heb voor mijn schroefset met ap 40/30 veren gereden. Is iets stugger maar comfort is gewoon nog dik aanwezig (icm standaard schokkers.) Kwa looks ga je er zowizo op voorruit. Wegligging word wel wat beter.
Hou er wel rekening mee dat als je standaard schokdempers niet zo fris zijn, dan zullen ze vaker doorslaan bij drempels e.d. of zelfs lekken. Ik heb wel gewoon jaartje of 2 met plezier gereden.
Ik raad je het merk ap 40/30 aan! Had het bij carfantasy vandaan voor maar 109 euro. Is een bekend merk.
Ja Hoor kwestie van draadjes omwisselen. Volgensmij moest ik ze wel knippen. Maar is klusje van niks.
Zoals wim zegt, juist omdat je hardwarematig eerst hebt aangepakt ga je meer winst pakken bij het chippen. Vooral met zo een mantzel inlaat ga je er flink op vooruit.
Check is bij unlimited tuning, voor een chip op maat.
Ik kwam ook nog deze topic tegen:
Ik moest inderdaad plus en min omzetten, anders werkt het niet.
Dat weet ik niet uit me hoofd. Op ebay wordt het gelijk aangegeven.
Heb je wel paypal? Voor beide heb je paypal nodig.
Ik heb het daar gehaald ja. Ik doe vaak genoeg aankopen in engeland. Gewoonweg omdat het soms veel goedkoper is, zelfs incl. verzending!
Uiteraard kun je het ook gewoon in nl kopen, maar vaak verkopen ze rotzooi.
Je kunt ook even kijken bij crazyleds in engeland. Ik heb daar verschillende soorten ledverlichting gehaald. Van interieur verlichting tot cockpit tot stadslichten. Veel forumleden halen daar ook hun ledjes
gr.
Ik denk dat je beter 1 kan zoeken die naar boven schijnt. Ik had deze gehaald op ebay. Die is aardig fel! en verlicht het kentekenplaat mooi evenredig.(niet van die lompe stippen op je kenteken plaat.
http://www.ebay.nl/itm/1x-Opel-Astra-G-2-2-207-R5W-9-LED-White-Number-Plate-Bulb-Upgrade-Licence-Light-/231104458239?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item35cee62dff&_uhb=1″ onclick=”window.open(this.href);return false;
29 augustus 2014 om 07:05 In reactie op: Astra G Devil eyes/DRL koplampen ervaringen en meningen. #18250414Die tweede link had mijn vader. 1 van de ledbalken was binnen 1jaar en 2 maanden kapot. Soms aan soms bleef ie uit. Maarja dat betekend verder niet dat ze allemaal zo zijn. Condens had hij geen last van. Mits je uiteraard die rubberen kap achterop altijd goed terug plaatst.
Mijn pa heeft toen deze gehaald.
http://www.ebay.nl/itm/SCHEINWERFER-SET-in-SCHWARZ-mit-LED-TAGFAHRLICHT-OPTIK-fur-OPEL-ASTRA-G-alle-/131274842820?pt=DE_Autoteile&hash=item1e909722c4&_uhb=1″ onclick=”window.open(this.href);return false;Gm heeft ze ook maar zijn veel duurder!
Deze koplamp heeft meer leds in de ledbalk en zijn feller! En het is van het merk depo. De bouwkwaliteit ligt veel hoger dan die van je tweede link. Op de foto zien ze er niet zo mooi uit maar op de auto van me pa(zilvere coupe) stond het echt strak
Hij rijd nu bijna 2 jaar zonder problemen mee rond.
Ja, helaas hebben heel veel astra g’s dit probleem. Bij sommige is het zo erg dat de koplamp vol met water loopt. Ik heb de mijne gewoon vervangen voor depo projector, staat super strak en zijn echt niet duur.
Je kunt het ook laten Polijsten, maar als je het niet goed nabehandeld is het binnen no time weer dof.
Of Anders gewoon 2 nette van mp kopen?
Koplampen zijn hetzelde inderdaad, alleen de achterlampen verschillen. Ga je nieuwe halen of tweedehands?
Persoonlijk vind ik de depo projectors het mooiste (xenon). Die kun je halen bij gm tuningparts of van ebay waar ze goedkoper zijn. Veel leden op het forum rijden ermee rond.
Neem wel de plug and play versie
Als je de richting oploopt hoe je auto staat. Dan gelijk aan de rechterkant op de hoek.
@Silver wrote:
@Shane_Astra_g wrote:

Silver gespot :afro
haha leuk man, wat doe jij in pernis??
Hondenoppas zit daar op de hoek. :afro
Is de bestuurder
15pk extra opleverd
die het van
Tjoening bumper gemonteerd
Ziet er goed uit! Maar hoe maak jij het dan open vanuit buiten de auto? Afstandbediening ofzo? En kan jij nog wel gewoon die knop indrukken(normale manier van openen)
Misschien een tip. Zoek is of er sterkere gasveren tekoop zijn. Zodat als je de klep ontgrendelt de klep automatisch omhoog schiet. Net zoals in dit filmpje(1:00)
[youtube]https://m.youtube.com/watch?v=AoHfC4fTg7Q[/youtube]
@marijnl1988 wrote:
we stukje update aan me astra g

doe een gok waarvoor :jerry
het ziet er uit als 1 of ander slot? Lijkt op die van de achterklep? Is je planning je achterklep te kunnen opgooien op afstand? Zo ja? dan ben ik heel benieuwd hoe je dat gaat doen. Ik wil dat ook graag nog zetten op me astra :jerry
.
@TedMechanic wrote:
@wim-v6 wrote:
Als je auto moeite heeft met het wegdek met bijvoorbeeld 120km/u.
Zou het dan niet verstandig zijn dan 90 a 100km/u te gaan rijden.Scheelt al een heel stuk waarneembaarheid op dr gatanradar.
Willem
verstuurd door WIM-V6 met Tapatalk
Ik ben het hier mee eens. Als je ergens rijdt waar je niet bekend bent en je voelt je onzeker door de hobbels in het wegdek, wat is er dan mis met snelheid minderen? Oke, het is natuurlijk niet cool om toe te geven dat je onzeker bent, maar als het voor je eigen veiligheid is? (Of nog beter: de veiligheid van je bijrijders).
Als de maximum snelheid 120 is, betekent dat niet perse dat dat daar ook moet of uberhaubt kán. In Nederland is dat misschien vaak zo, maar in het buitenland niet altijd.
In Frankrijk bijvoorbeeld mag je over iedere weg buiten de bebouwde kom 90. Ook op wegen waarbij je met je rechterwielen door de berm moet om de tegenliggers te laten passeren. Denk maar niet dat ik daar 90 ga rijden! Iemand die de weg kent zal dat misschien doen, maar ik niet. En dan kan het mij eerlijk gezegd niks schelen hoeveel boze Fransozen er achter mij zitten.
In België is dat hetzelfde. Als je iedere dag op dezelfde snelweg rijdt, dan zul je alle hobbels en gaten wel kennen, dus dan kun je daar wel 120 rijden, maar als je daar maar 1x per jaar komt, dan hoef je je heus niet te schamen als je daar gewoon lekker 100 rijdt. Dan rij je veel ontspannender, minder opgefokt en hoef je je minder zorgen te maken dat je je auto (of jezelf) aan gort rijdt.
Zeker weten ted, Ik weet niet of je mijn reacties hebt gelezen. Ik reed in belgie ook onder de maximale snelheid, maar niet vervelend langzaam. In 1 van mijn reacties zei ik ook al dat als je vaker in een bepaald gebied rijd je de gaten onderhand wel weet. Helaas ken ik belgie nog niet goed genoeg om grotendeels van de gaten te kunnen ontwijken.
gr.
Als je even de moeite doet mijn andere teksten te lezen, dan snap je ook wel dat ik nergens over hoef na te denken. Waarom reageer je eigenlijk? Jij bent wel de laatste die ik nog serieus neem. Het gaat mij niet om het feit of het hard aan komt of niet. Je had gerust je mening kunnen geven(op een normale manier) ik vraag ook naar ervaringen, niet of iemand mij kan vertellen of ik niet kan rijden.
Dus meneertje doe mij een plezier en ga jij lekker in je auto de geweldige rijder uithangen!
Fijna avond.
-
AuteurBerichten










