Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Dit is afhankelijk van wat je wilt. Als je echt alleen dat sierstukje wilt verplaatsen naar het midden van de auto zullen de kosten wel meevallen. Nmparts en kce zijn de goedkopere plekken. Pm performance is aardig aan de prijs, maar ik hoor dan weer verhalen dat ze zeer netjes werken.
Mocht je je gehele uitlaatlijn willen aanpakken, dan zou ik als ik jou was gewoon is een mailtje sturen naar hun.
Ikzelf heb een rvs middendemper en einddemper plus de daarbij horende pijp laten zetten. Bij nmparts was ik voor de achterdemper ong. 200 kwijt inc. Sierstuk en later heb ik een middendemper laten zetten bij little exhaust met pijp, ik was toen 175kwijt.
Mbt tot je sierstuk vraag. Je kan bij zaken terecht waar ze uitlaten op maat maken(rvs)
Bedrijven zoals:
Nmparts
Pmperformance
Little exhaust
Kce sportuitlaat
Maxiperformance.Ik heb alleen ervaring met little exhaust, nmparts en kce. Ik zie dat je uit zoetermeer komt dan is nmparts of kce het dichtsbij.
Helaas is het zo dat bij grijze auto’s het kleurverschil sneller opvalt. Bij mijn grijze astrag is het techterachterscherm opnieuw gespoten. In daglicht geen kleurverschil, maar in het donker is het duidelijk donderder. Dit heeft te maken met het blanke lak, vertelde de schadehersteller. Ze hebben bij mij uit laten nevelen(als ik het goed zeg) helaas blijft het duidelijk zichtbaar.
Volgensmij is het bij grijze auto’s bijna onmogelijk om zonder kleurverschil te spuiten. Vooral bij wat oudere auto’s.
Alleen buitenrand vervangen heeft echt geen zin. Roest zit 100% tussen de 2 plaatdelen. Oftewel ook de binnenrand. Behandel je alleen de buitenkant, dan komt roest er binnen notime weer doorheen. Als je het aanpakt pak het dan goed aan, anders blijf je bezig.
Paar jaar geleden zag de mijne er niet zo heel slecht uit. Wat loszittend lak e.d. Na het wegschuren kwam een grote gat tevoorschijn. Aan jou foto te zien, ziet het er slecht aan aan de buitenkant. Ik garandeer je dat als ze de lak wegschuren het veeel erger is. Ik had het toen eerst laten plamuren(goedkoper!) bleek achteraf duurkoop. Binnen een maand kwam het er weer doorheen. Nu heb ik het hele stuk erruit laten slijpen nieuw stuk erin, zowel binnen als buitenrand, achterscherm opnieuw gespoten, 4 maanden verder is alles nog goed. Geen roest te zien en ik verwacht het ook niet meer terug.
Laatst de mijne nog gedaan. Gedeelte van de rand was helemaal weggerot. Beste oplossing is nieuwe stuk inlassen. Buitenstewielrand plus binnenste halen en naar een schadehersteller gaan. Reken maar op een aanzienlijk bedrag. Ik was bij alacar 496 euro kwijt en dit is nog aardig goedkoop, meeste bedrijven rekenen veel meer.
Roest komt tussen de 2 plaatdelen heen. Ga ermaar van uit dat het veel erger is dan het lijkt. Wil je maar paar jaartjes rijden, dan zou ik gewoon alles ontroesten en wat bijspuiten(tijd rekken), zal niet mooi zijn maar in ieder geval stuk goedkoper.
Lichtbeeld is zeer netjes. Ik heb ook de zelfde koplampen. Xenon in standaard koplampen is echt een big no. Ik word constant verblind door gasten die dit doen :fy1
En los van het lichtbeeld ziet het er gewoon 20x beter uit.
Standaard 17inch maat is 2151740. 205 rijd inderdaad vrij grof, ik heb er zelf ook op gereden(g hatchback). 215 is al een stuk beter. Wil je een hogere banden maat neem dan 205 45 17.
Als goed is is de afwijking nu zeer minimaal, omdat er op de coupe ook 16inch zit 2055016(standaard maat) vergelijk je dit met 205 45 17 dan is de afwijking maar 0,8%
In vergelijking tot de standaard 17inch bandenmaat2154017 dan is de af
Wijking tov 2054517 2%. Dat is een stuk beter dan de 2055017Niet vergeten dat wat jij wilt 205 50 17 ook niet bepaald mooi staat. Hoge wang, dan lijkt je velg klein. En wat eerder vermeld is, de snelheids afwijking wordt zeer groot
Ja, dat is altijd vervelend. Feit is natuurlijk wel dat jou foto’s open en bloot op het internet staan. Gelukkig heeft die verkoper wel je kenteken afgeschermd!
Gyeon wetcoat.
Ik heb ook is opgezocht wat het is. Veel youtube films gezien en goede reacties. Ik ben toch wel verbaast dat het gewoon werkt! Normaal ben ik super lang bezig met het aanbrengen van collinite wax met de hand. Maar dit is gewoon bizar. Vraag me echt af hoe het werkt. Binnenkort maar is aanschaffen :jerry
Gmtuningparts of op ebay daar is het een stuk goedkoper. Zoeken op astra g depo scheinwerfer(duits)
Het moeten de plug en play versie zijn.
Nogmaals, ik zou als ik jou was je echt niet druk maken om die 10% afwijking. Er rijden voldoende coupe rijders hier met een grotere afwijking. wellicht dat er meer mensen dit zullen bevestigen.
18 inch past gewoon. echter weet ik niet of je je auto verlaagd hebt en wat de bandenmaat is op de18inch velgen.
Et 35 past wel. Ik vermoed dat het voorrop aardig gelijk met de wielkast komt. Ik zou me niet druk maken om die max. Afwijking. De meeste hier rijden met een aardige afwijking. Ik zelf heb op me hatchback achter et40 met spoorverbreders 1.5cm oftewel et25. Nooit problemen gehad met wiellagers.
Ze zeggen dat je de wiellagers inderdaad meer belast. Maar ik heb nog nooit iemand horen klagen erover.
Als jij op standaard veren rijd, geen verlaging dan zal het nooit schrapen. Ervan uit gaan dat je normale bandenmaat hebt
Edit: hoeveel inch zijn die andere velgen eigenlijk?? En welke breedte
Interieur filter verstopt? Misschien aan vervanging toe.
22 november 2014 om 21:56 In reactie op: Calibra als eerste auto afkomstig van de eerste eigenaresse. #18261943Welkom,
Mooie calibra heb je daar. Interieur ziet er ook smetteloos uit. Je bent inderdaad aardig uniek met zo een strakke calibra.
Wees er zuinig op :jerry
Aha, ok then i will just leave it disconnected. Thank you
Hi,
I was talking about the airbags in the seats. Yes, i dont have airbags in the door. There is a cable comming trough the floor(yellow cable) wich i can connect to the seat. So your saying that wont work?
In the previous seat the yellow cabble was not connected. Why is the cable there if it is not possible to connenct it
22 november 2014 om 20:03 In reactie op: opzoek naar led tellerverlichtings lampjes astra g coupe #18261928Heb al heel mijn interieur verander met ledjes van crazyleds, zijn goede felle leds(quad leds). Nooit problemen met hun gehad. Er zijn ook vele andere leden die hier hebben gehaald :thumbup
Ik weet niet exact hoelang het duurde, maar ik denk ong. 3a 4 werkdagen voordat ik het binnen had.
Haal ook direct voor de raamknoppen en verlichtingsknop
Ja. Dit was onderhand wrl duidelijk. Haha.
Aha ok, weer wat geleerd :jerry
Anders je bertone logos eraf peuteren haha
Haha, vager kan niet. Zo krom dat ze overal bertone logo plakken maar de uitvoering is standaard.
Hebben die coupes met uitvoering bertone ook zo een plaatje met een nummer dan? Net zoals de opc uitvoering nr. Xxxx
O ok, ik dacht dat die bertone gewoon te maken had met die italiaanse designer ofzo.
Ook krom dat ze overal bertone op plakken terwijl niet allemaal die uitvoering hebben.
Alle astra g coupes zijn toch bertone? Die zijn gewoon geleverd tot 2006.
18 november 2014 om 19:45 In reactie op: Astra G 1.6 8V Licht bedienings paneel verlichting #18261107Ik kan de foto’s van mijn unit niet meer vinden. het was verder geen speciale oplossing ofzo. Ik moest gewoon het ledje in serie met de weerstand er tussen solderen.
Je geeft aan geen 12 volt te meten op de contacten van het ledje als je de draaiknop draait. Dit betekend tochj echt dat iets geen contact maakt. Controleer die draaiknop nog is goed, ergens moeten 2 banen contact maken met elkaar op moment van draaien.
18 november 2014 om 19:16 In reactie op: Astra G 1.6 8V Licht bedienings paneel verlichting #18261105Als jij 12 volt meet op de pinnen bij het ledje(dus gewoon meten over het ledje heen),wanneer de draaiknop gedraaid is. Dan is toch dat ledje niet goed. Had je nog geprobeerd het ledje om te draaien. En zoals andere zeggen volgensmij hoort er inderdaad een weerstand voor te zitten. Ik kan me dit nog vaag herrineren toen ik een ander ledje in had gesoldeerd.
Als je helemaal geen 12 volt meet over het ledje wanneer de draaiknop gedraaid is , dan is er misschien iets dat geen goed contact maakt. Ik had toendertijd het probleem dat als ik de knop erruit trek om de binnenverlichting aan te doen niet werkte, de contact was verbogen waardoor de banen geen contact maakte.
Kijk dan eve naar de draaiknop hoe de banen lopen, ergens moet het contact maken met de baan van het ledje.
-
AuteurBerichten