Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@bladluis wrote:
Dan ga ik toch opzoek voor een 5deurs interieur dat lijkt me wel mooier dan
opel astra g 2003
Wat voor interieur je kan gebruiken is de volgende.
5deurs hb.
5deurs sedan.
Station.Deze passen zonder aanpassingen. En ziet er ook origineel uit in een 5deurs hb.


Als je een 70 AH accu plaats en de accu bak niet wil aanpassen dan kan je een accu bak van een diesel gebruiken deze hebben namelijk rond de 70/75 AH

Zo heb ik het, gsi luchthappers verwerkt in me motorkap.
Is gewoon passend te maken,
Ik heb hem ook op me opc bumper. En bij de opc bumpers zijn de zijkanten ook lager.@bladluis wrote:
Die hendeltjes van een 3deurs vind ik niet zo erg die kun je er afhalen.
Idd mooiste is van een 5deurs maar probeer die maar is tevinden overal afgezocht
Station kan ook.
Als je een 3 deurs interieur plaats lijkt het niet meer origineel in een 5 deurs omdat je de panelen niet mee veranderd.
@bladluis wrote:
En zou het passen een interieur van een Cabiro astra g?
Na mij weten de voor stoelen wel. De achterbank weer niet.
Panelen ook niet@bladluis wrote:
Daar heb je gelijk in het moet wel gelijk goed zijn
Maar of het van een 3deurs is of 5 deurs maakt nie zoveel uit
Je moet maar net voor een 5deurs panelen kunnen vinden die vind je bijna nergens.
Het is wel het mooiste natuurlijkMaar interieur van een 3 deurs zonder panelen zal wel staan toch?
Heb nu lichtgrijs stof van me panelen en wil zwart interieur
Mij vraag zou dat staan?Opel astra g 2003
Als je een 3deurs interieur gaat gebruiken zit je wel met 2 hendeltjes aan de stoelen, de deurpanelen die kan je opnieuw bekleden,
Mooiste is om een interieur van een 5 deurs of station te gebruiken.
@marijnl1988 wrote:
Reageer ook even…
Ik bezit een opel astra g 3 deurs…
deze heeft inderdaad een 3e gordel middenin
heb besloten om een interieur setje te kopen van een coupe
dit past gewoon zonder aanpassingen op de panelen naar
gelukkig wou ik zelf geen panelen die bekleed zijn in het leer want die vind ik gewoon weg niet mooi
3e hordel middenin is ook gewoon niet mooi ( mijn mening )
dus je hoeft als je dit niet wilt geen 3e gordel te plaatsen gewoon 2 achterin dit is meest strakke aanzicht…owja voor de mensen die beweren dat je verplicht bent 5 zits auto hier ook 5 gordels in te hebben, hebben het dus mis
want je mag je 3e hordel achterin gewoon weg laten ( middelste gordel dus )
je mag alleen geen 3 mensen achterin meer vervoeren..Daar heb je helemaal gelijk in. Maar ik had het voor de zekerheid erbij gezegd. Want ik weet namelijk niet hoeveel mensen bij hem in de auto zitten
3gordels is inderdaad niet verplicht. Ik had het ook al nagevraad bij de keurmeester.
@RISL wrote:
@shaktibiharie wrote:
3deurs is ook niet verstandig, dan kunnen de voorste stoelen geklapt worden. Zelfde geld ook bij de coupe
Kun je wel lange ladingen vervoeren met de passagiersstoel naar voren geklapt. Het heeft dus wel voordelen.
Ja daar heb je gelijk in. Maar of het mooi staat zo een hendeltje in een 5 deurs??
@bladluis wrote:
Dus ik neem aan
van een coupe past ook en astra g 3deurs behalve de deur panelen niet?
Inderdaad,
Van een coupe moet je niet nemen. Of je moet een extra gordel gaan plaatsen.
Hb heeft 5 zitplaatsen. Coupe maar 4
3deurs is ook niet verstandig, dan kunnen de voorste stoelen geklapt worden. Zelfde geld ook bij de coupe
Beste oplossing is een station of 5 deurs. Dat past zonder aanpassingen.
Beetje onduidelijk voor de mensen die jou niet kennen.
Ik weet namelijk niet wat voor astra jij in bezit heb.Astra F? Astra G? Astra H? Astra J?
@Erwin_Astra wrote:
Iemand enig idee wat voor een achterspoiler dit is??
in de midden bij je ruitenwisser zit ook nog een soort van “steun” alleen raakt die dus net niet de achterklep.

Wat voor spoiler het is weet ik niet. Maar ziet er echt gaaf uit. Alleen ik denk dat de steun in het midden aan de achterklep bevestigd moet worden.
Bij iemand die in het bezit is van een opcom of tech 2
Of
Gewoon langs de dealer.
@Opeltje17 wrote:
@Astra-H wrote:
Mooi werk! Staat precies goed zo. Misschien spot ik je nog wel ;)
Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
Thanks :thumb verlaging gaat er wss weer af(niet mee te rijden op drempels etc) dacht dat het wel te doen was maar niet dus.
Als de veren er onder uit gehaald gaat worden.. stuur mij dan een pm. Ik heb er wel interesse in.
Beetje laat maar zie pm. (Ab printplaat)
Mijn astra g










Ja inderdaad parkers.
Wel eerst van te voren gaatjes boren en dan pas in schroeven. Anders kan er scheuren ontstaan in je lak.
Begin sowieso in de midden met bevestigen. Omdat je de lip op het einde wat moet gaan inkorten links en rechts. Gebruik hiervoor een kleine ijzer zaag
Beste is om eerst je lip te monteren en dan pas de bumper aan de auto. Scheelt je een hoop gekloot.
Ik heb ze met schroeven en moertjes bevestigd. Op deze manier kan de bumperlip er ook weer gemakkelijk af. Kitten raad ik je af. Een maat heeft dat zo gedaan maar de lip trekt terug naar zijn oorspronkelijke vorm wat niet moet gebeuren anders ziet het er echt niet meer uit. Gebruik voldoende schroeven en moeren om de juiste vorm te krijgen.
Ingevuld
Het beste resultaat zou toch zijn om het opnieuw te gaan bekleden dat ben ik ook verplan bij mijn astra g. Andere optie is om een andere interieur te plaatsen
@ramon851 wrote:
[IMG]http://img.tapatalk.com/d/14/05/20/esezapeg.jpg[/IMG
ff wat onzin gedaan neon gele ruitenwis spoilers xpSent from my GT-N7100 using Tapatalk

Foto zichtbaar gemaakt! Hij deed het niet :jerry
De lip is officieel van seat. je kunt hem echt beter bij seat halen, ik had er volgens mij 40 euro voor betaald voor een originele seat lip. Deze is de mijne, een originele seat lip van de seat dealer.

-
AuteurBerichten






