Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
En kan het kwaad als de 2e accu meer ampère heeft dan de de 1e
Volgens mij heeft de sport edition ll wel een inzitten, tenminste bij mij zit hij er gewoon in heb ook de sport edition ll maar dan enjoy versie volgens kenteken, het kan zo zijn dat ze het hebben weg gelaten was bij mij ook gebeurt toen ik voor schade had aan de astra maar volgens mij hoort hij er gewoon in te zitten weet het niet zeker maar in alle astra die ik heb gezien zat hij er wel in
@Fearless wrote:
Optima accus zijn speciaal voor dikke stroomtrekkers. zijn er in 3 soorten. Yellow en red voor in de auto. Kost wel wat. Maar dan heb je een beer van een accu die veel langer meegaat dan een standaard accu..
Ik neem een yellowtop. Ga met 2 zware versterkers plus een paar elecktronische dingetjes spelen.Okee ik zal even opzoek gaan naar een, ik was namelijk naar de dealer geweest en hun zeiden dat er ook een zwaardere accu in de astra j ligten ik die accu ook zou kunnen gebruiken , (weet iemand of dit waar is)
@Vannos wrote:
probleem nummer 1 van knipperende lampen, leg eens een flinke massa kabel er bij . vaak zie je mega dikke pluskabels en wat vergeten ze de massa kabel .. daar gaat even veel doorheen als de plus kabel
Ik zal morgen even naar kijken , de audio is namelijk niet door mij gebouwd zal morgen een dikkere kabel aanleggen
@johanhummer9 wrote:
misschien een zwaardere dynamo nemen
Kan de originele dynamo geen extra accu aan om het te opladen ?
@PyroNiels wrote:
Ja, wel voor en achter de plus afzekeren ;)
En van je voorste accu ook een dikkere massa naar de carrosserie leggen.In je kofferbak 1 centraal massapunt maken op de carrosserie waar je ook de massa’s van de versterkers heen legt.
Zou ik gewoon die draad kunnen gebruiken die naar de verster gaat dat dikke rode draad om de extra accu mee aan te kunnen sluiten
@Fearless wrote:
Red je het niet met een enkele yelow top accu?
Ik heb nu een standaard accu zitten van opel maar met een versterker gaat de verlichting al knipperen
En mij bedoeling is nu 2 extra versterkers aan te sluiten maar dan houd de accu het helemaal niet meer dus vandaar ik een extra accu wil aansluiten de accu die ik wil gaan aan sluiten kom uit een astra j en is vrij nieuw van bj 9-12, maar hoe zit dat met dat yelow accu ? Is dat een sterkere accu dan standaard wat er in zit?@johanhummer9 wrote:
Gewoon plus op plus en min op min
Je hebt denk ik je ice zooi achter in je kofferbak dus loopt daar ook een dikke plus heen , die plus doe je op de de tweede accu en de min van die tweede accu doe je aan de carroserie , volgens mij , weet het bijna wel zekerWordt dan ook de 2e accu opgeladen tijdens lopende motor?
Iemand enig idee ?
@dion87 wrote:
er vanuit gaande dat je een OPC1 lip bedoelt.. die zijn er best veel maar allemaal van poly, en dat wil je niet op je auto hebben.
Okee als het van poly is wil ik het inderdaad niet hebben nee
@Silence wrote:
Goed zoeken op marktplaats of ebay.
Bij de dealer of bij original carparts.Kan wel een opc bumper vinden maar geen onderlip
@HarrieAstra wrote:
Bedoel je nu de gehele OPC voorbumper of enkel een (onder lip)?
Alleen een onderlip ,
Dat heb ik geprobeerd.. maar de schakel pook blijft er op zitten
@midnight black wrote:
Als er niks afgebroken is dan kun je het mechanisme misschien nog repareren: zit een metalen pinnetje wat door sleuven aan de zijkant van je asbak glijd, als dit pinnetje scheef gebogen is dan werkt het niet meer.
Ja die is er uit , maar die krijg je niet makkelijk terug er in
@midnight black wrote:
En boven de asbak hoef je maar 2 schroeven los te draaien, die andere 2 zijn van de middenconsole.
Let trouwens wel op met het er uit trekken van de asbak: er zit een mechanisme aan de linkse kant voor het openen en sluiten wat nogal gevoelig is.DIe Mechanische werkt niet vandaar dat ik hem er uit wil hebben en op de sloop de zelfde kleur wil halen
@g-astraa wrote:
als het goed is heb jij voor je versnellingspook ook nog een strip zitten waar je tc knop in zit als je die er uit wipt zitten daar ook nog 2 bouten losdraaien en asbak uit nemen. :thumb
Bedankt voor de info
zal morgen even naar kijkenOeps… vergeten bij te zetten gaat om de binnenkant
Plastic dip is ook een optie maar heb liever de kleur van me auto
@StinG wrote:
ik zelf had hem niet opgeschuurd, omdat ik dat “grovere” motief wel mooi vond
Zelf had ik de middenconsole wel paar x goed ontvet, plastic primer, primer en toen de lak en blanke lak.Vergeet idd de plastic primer niet, anders is je lak er zo vanaf
Heb je toevallig een foto van? Ik wil ook dat grover kant er op blijft
@Buscavidas wrote:
als het plastic van je console een beetje ruw is.
dan moet je het glad schuren meerdere malen tot het glad is ontvetten en primen een paar lagen, en dan goed laten uitharden en dan de gewenste kleur spuiten.
voorbereiding is belangrijk, anders heb je de kans dat de lak n iet aan de primer hecht of de primer aan het plastic dat de lak gaat brokkelen/ bladeren.Bedankt voor het info hoeveel korrel moet me schuur papier zijn
Denk dat ik de zelfde probleem heb als martijn die dat heeft gehad
Had namelijk ook te zware sub ,Denk dat die van mij naar de grofvuil kan bij speakers losmaken blijft het maar branden
Morgen even kijken naar plus en min kabelIk heb precies de zelfde probleem bij aanzetten 2 seconden spelen en dan slaat versterker uit
En gaat een rood lampje branden -
AuteurBerichten