Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
als je ze even een mailtjestuurt en vraagt of ze een achterruit rubber van kadett c coupe hebben
dan weet je het.http://www.copeparts.nl/nl/shop/kadett_c/sub,3/gid,29″ onclick=”window.open(this.href);return false;
deze mischien
nee helaas niet.
wil t.z.t. er wel een in hebben :D
tuurlijk wel,,
maar als ik niet weet hoe dit eruit ziet kan ik het tog best even vragen?
anders blijf je ook maar aan het zoeken..maar iig bedankt :thumb
bedankt voor de reacties :thumb
en hoe kun je aan een diff ziet dan het sper is ??
@Ghanz wrote:
@The_Undertaker wrote:
Maarre, Friezen en schappelijke prijzen? :hmmz
:jerry
:jerry :jerry
ffe rustig he… :shock:
gefeleciteerd :thumb top man!!
nieuwe koppeling en koppaking besteld bij krause (DE) :thumb
kan ik eerst nog even het electisch netjes maken.ohjaa :jerry tuurlijk nooit bij stilgestaan king:
dankje :thumbweet iemand dit,,
bij een 2.4 heb je in het gat van het onderblok (bij het merkteken van je vliegwiel) een pennetje er uitsteken.
bij een 1900 is die een plaatje met een pijltje (zit verder naar links)
wat moet ik aanhouden? de manier van de 2.4 of de manier van de 1900?????alvast erg bedankt wat ik kom er niet uit king:
maar weer even een update.

het blokje is mooi opgeboord naar de maat van de zuigers. en even door de wasmachine geweest.

rechts is het 1900 onderblok. daarnaast licht het ouwe onderblok, en daar weer naast hangt mijn ouwe 2L
moest een andere aanzuigbuis hebben (ouwe was krom) en een andere carterpan, in de ouwe zit een scheur.
het ziet er nu allemaal tig keer beter uit als eerst :thumb (dan bedoel ik niet kwa verf o.d.)
en een nieuw ketting is er omheen gekomen :thumbup
nu wacht ik nog op mijn koppaking en nog wat ander klein spul.
ook moet ik nog een nieuwe koppeling hebben, 8.5inch + drukgroep en druklager.
als iemand nog iets heeft, een pm is altijd welkom :D18 juni 2012 om 21:29 In reactie op: Alles op een rij: Ombouwen 2,4E motor in Manta / Ascona / …e #17310137jah das ook zo,
heb er nog een gevonden, mischien meerdere geintreseert..
http://www.krause-rennsporttechnik.de/shop/Motorenbereich/CIH/Kupplung-%2B-Schwungrad/8%2C5-Zoll-4-Punkt-Kupplungssatz-Serie?source=2&refertype=1&referid=85″ onclick=”window.open(this.href);return false;
-offtopic soo,, wat een lange link.. hoe kan ik die hier korter kijgen??
18 juni 2012 om 20:54 In reactie op: Alles op een rij: Ombouwen 2,4E motor in Manta / Ascona / …e #17310135heb er 1. zat ik al een tijdje naar te kijken…. maar is deze niet wat erg duur??
of is dit normaal?http://www.copeparts.nl/nl/shop/overstijgend/sub,2/pid,1918″ onclick=”window.open(this.href);return false;
18 juni 2012 om 20:51 In reactie op: Alles op een rij: Ombouwen 2,4E motor in Manta / Ascona / …e #17310134hahaha, okee bedankt :thumb
dan zal ik even zoeken naar een plaatje drukgroep en druklager.
:thumb18 juni 2012 om 20:40 In reactie op: Alles op een rij: Ombouwen 2,4E motor in Manta / Ascona / …e #173101322L vliegwiel met 8,5 inch koppelingsplaat en drukgroep..
goed te doen met een 2.4? gtrag 240 komt er achter.of kan ik beter maar gaan zoeken naar een compleete 9inch set?
:thumb dankje, dan is dat pitje stuk o.i.d.
netjes :thumb
waar heb je die stickers weg als ik vragen mag?? :wubhelaas moet je de bak uitelkaar haalen :(
sucses :thumb2 seconden. heb ik ook gehad.
was ik vergeten mijn toeren teller aan te sluiten. daarna was t klaar.@Slevin wrote:
Ik kom er niet uit met mijn inbouw, er wordt niet ingespoten. De injectoren zijn goed, zitten op 13 ohm, de ecu krijgt voeding, en massa, de brandstofdruk is goed, maar nog steeds wordt er niks ingespoten.
Ik twijfel zelf aan het toerental signaal vanaf de bobine. Dit moet, neem ik aan, een puls zijn geschakeld naar massa. Maar er staat 12V op.
Verder zit ik met de 3-polige stekker, deze moet geschakelde voeding krijgen, 12V vanaf de startmotor en voeding voor de benzine pomp, toch?
zwart is, geschakelde + van contact slot.
zwart rood is, startsignaal. heb ik bij mijn startmotor er op gezet. bij de onderste aansluiting op. ouwe stekertje er af knippen draden inelkaar draaien en nieuwe er op knijpen.dan heb je nog 1 draad over. deze is voor je benzine pomp.
p.s. draait je pomp wel? of draait hij de pompt kant wel op??en controleer je massa eens. leg anders voor de zekerhijd een extra draad van je accu naar de injectiebuis.
op de achter kant van de buis kun je hem met een m6 boutje mooi vast zetten. (heb ik ook)sucses :thumb
de toevoer moet NIET op de drukregelaar maar op de 3 SPLITSING!!!
de druk die het systeem teveel krijgt gaat via de drukregelaar terug.
zo is het mij verteldheb je het anders om, dan krijg je hem nooit een x aan de praat!
zit hij ook vast??
kun je hem niet naar links of rechts drukken???ga eens met je vinger in het gat, en voel eens of dat tandwiel nog wel vast zit.
hoor mee te draaien om de as.ik heb dit ook gehad, bak moest uitelkaar.
mischien heb je er wat aan. :thumbup
-
AuteurBerichten