Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
meende dat een ketting normaal gesproken een auto leven mee gaat.
nu we het er hier tog over hebben..
weet iemand toevallig ook wat een frontera 3.2 heeft ?? een ketting of een riem? king:@eddepet007 wrote:
lpg idd makkelijk aan te sluiten
bij 2.0 systeem
kun je gewoon kabel boom behoiuden enkel de +kabel van de acu afkomt (met mannetje en vrouwje plug )
die kun je gebruiken als onderbreking legt je hele systeem platneem aan dat je benz start systeem pakt
kan ik ook de plus die van het contact afkomt op mijn schakelaar zetten in de auto?
dat als ik hem op gas zet er geen stroon meer op het injectie gebeuren komt?
lijkt mij de beste manier.okee thanks :thumb
dan draaid als het goed is de pomp ook niet meer?Het schakel systeem heb ik allemaal al in de kadett zitten.
Wil er alleen nog even het injectie systeem bij op zetten.
Ffe via een relais schakelen dacht ik.
Verdamper heb ik liggen. Deze heb ik ook gebruikt op de 2.0 met caburateur.
Gasmeng stuk heb ik ook liggen. Voor tussen lmm en lucht filter.
Moet goedkomen zo dacht ik.Anders hoor ik het graag. Volgende week zaterxdag ga ik er mee beginnen. king:
Het staat al op kenteken vanaf…. iets in 1990
Geen probleem
Apk heeft de kadett ookIk heb onderblok van een 1900 gebruikt.
Daar zit een plaatje op met een pijltje.
Die heb ik aangenhouden.Had ik niet moeten doen.
Ik heb het geprobeert met het gevoel van.. minder kan het nooit worden king:En in de 1e post klopt.
Dat meende ik eerst ook. Heb hem verzet om wat te probeeren.staat momenteel op orgineele manta velgen.
wil er binnen kort wel eens een 13inch sr opzetten.
dan laat ik het je wel even weten :Dik heb op mijn manta voorremmen van een record 2.2
zijn gefentileerde schijfen.kun je er zo op zetten ;)
alle 4 rond de 12 tot 12,5
moet goed zijn :thumbna een paar weken de kadett te hebben laten staan ben ik er afgelopen week weer mee bezig geweest.
nu is hij eindelijk goed.
er wat was het nou.een breuk in de kabelboom.. nu werkt de lmm ook weer goed.
en de distributie stond een tand verkeerd.
waarschijnlijk heb ik een verkeerd 0 punt op het onderblok aangehouden.
dit heb ik goes gezet en ontsteking nog eens op de lamp afgesteld en klaar was het.
nu loopt hij weer goed met zijn vermogen :thumbben blij dat het nu goed is :D
Hahaha
Bedankt voor de reacties.
Dan zal ik deze binnenkort even bestellen. :jerryffe een uitlaat vraagje.
die uitladen van Simons. zijn dit goeie dingen ? aanrader of afrader?
http://www.simons-uitlaten.nl/contents/nl/d883_Simons_Sportuitlaat_Manta.html” onclick=”window.open(this.href);return false;heb helaas niks kunnen vinden.
hij rijd echt beroerd, het wordt steeds minder.
start wel vlot, in de eerst en de 2e versnelling is het beter als de 3,4 en 5e versnelling
maar echt lekker doortrekken valt af.mijn audi a4 trekt hem er makelijk uit. vorige x dat de motor inelkaar zat trok hij veeel beter.
ontsteking in op de lamp afgesteld. dus dit moet goed zijn.
mischien maar een andere benzine druk regelaar probeeren??oke,,
de pakking was dus kapot, de voering was er tussen uit geblazen.helaas maakt dit niks uit.
daarna heb ik een andere lmm geprobeert.
dit scheelt wel aardig. trekt nu veel beter door. alleen zit bij deze de klep er een beetje scheef in.
dit maakt wel iets uit neem ik aan?morgen nog even in het hok zoeken naar een andere lmm. dan maar weer verder zien.
het is dan mischien geen 2012……
maar in 2010 toen ik nog geen reibewijs had,,,ik dacht even mijn kadett c te tanken bij de pomp 200meter van ons huis vandaan…
30 euro benzine en 800 euro boetes…… :( vindt het nog steeds zonde :sweardat waren de boetes voor ,, geen reibewijs en geen verzekering.
had er ook geen apk op, dat was de goedkoopste boete, en die hebben ze me gematst.mijn vrienden zijn het zeker niet. maar ik weet wel dat ik fout zat hahaha king:
:thumbjah doe ik ook wel :D
maar iedereen probeert een nieuwe motor wel eens als hij warm is.en een mooie oliedruk heeft king:
maar het valt me vies af eerlijk gezegt…zal vanavond de in/uitlaat pakking er eens afhalen.
zien of deze nog ok is,, daar komen ook geluiden weg namelijk (lekke uitlaat)nog iets..
vorige keer dat ik de 2.4 inelkaar had,, (toen zoop hij zo’n olie) trok hij veeeeel harder op.
nu heb ik zo’n iritante lekke uitlaat.
wel aardig lek. dit had ik toen niet,, zou het kunnen dat ik hierdoor aardig vermogen verlies heb?????eerder op deze pagina staat inmers dat hij nu goed loopt :thumb
haha ik weet waar je heen wil. :jerry
en zit een bewerkte 2.0 kop op met de 2.4 nokkenas. en dus de 2.0 buis :D2.0 met 5e injector
ik weet niet wat het was.
maar zonet wou hij wel weer :???:
gelijk naar de garage gereden en laten afstellen.
loopt nu goed alleen nog een lekke uitlaat, dat verneem je heel goed kwa vermogen :(zit vol..
okee,, vlogende probleem.
ik zou vanavond even een stukje reiden in de kadett…
nu is het probleem even dat hij alleen stationair wil lopen.
als ik gas geef valt hij uit.
heb er helemaal niks aan veranderd. gister dee hij het goedwaar zou dit aan kunnen legen
benzine leidingen zijn niet verstopt. pomp draait goed. retour leiding afknijpen maakt ook niet uit.
ontsteking veranderen maakt ook niks uit.
andere computer er aan,, ook niet
hmmmmzz.. ik weet het niet.
heb van het weekkend ook alles uitgewisseld, heb wijnig zin om dit weer te doenwat is het meest logisch???
een benzinge probleem?? of een vonk probleem??[youtube:2zds7gax]http://www.youtube.com/watch?v=aOEzo7f2o84[/youtube:2zds7gax]
http://video.nl.msn.com/watch/video/rallycross-jump-gone-wrong/1jhncmclw” onclick=”window.open(this.href);return false;
daar zit je niet graag in :shock:
hij loopt, alles is nu goed, alleen nog afstellen :jerry
het was tog de kabelboom, ik heb nu die van de manta er op..
nu is het dus wel goed.
zal die andere morgen even uit pluizen :thumb -
AuteurBerichten