Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
zal het eens even bekijken
thnx :Ddaar was die al king:
is dat dan niet een slang van de benz. pomp af??
dat die sensor doorgeeft wanneer de pomp ophoudt te pompen??want mijn benz pomp draait continu door.
zoe het topic even opoh ja is ook makelijk om er bij te zetten.
c20ne uit een calibradie vent zij dat hij alles uit een calibra had..
maar ik denk dat ik ook maar een andere pomp zoek.
deze houd er zo nu en dan mee op…
klap er tegen aan en hij gaat weer king:9 december 2011 om 16:26 In reactie op: reviseren.. waneer moeten de lagerschalen vervangen worden? #17956445@henk 400rr wrote:
Als hij dan toch uitelkaar ligt, vervang het dan maar, zo duur is dat spul ook weer niet.
okéé, dankjee! :thumb
@henk 400rr wrote:
HA HA HA HA geweldig zeg, wat ze al niet verzinnen :thumb
maar goed . . . ik neemaan dat er al een electrische pomp onder zat bij de tank, dus de bedrading zaldaar ook wel zitten.
Of is deze nog van die tijd dat er nog een mechanische pomp opzat.Anders via het brandstof relais de blauwe draad opzoeken, dat was altijd de draad voor de pomp.
het is een e kadett uit 1988
orgineel met een 1.3 motor
ik weet zelf niet of die een electriche pomp had.
maar ik vraag me af of de relais er nog wel in zit. welke hoort dat te zijn?? en waar vindt ik die?? king:als iemand me hier een antwoord op kan geven kom ik denk ik weer een heel end :thumb :D
alvast bedankt :thumb
hahaha,
het is idd een risico.
ik dee de kap omhoog.. schrok gewoon….
het waren allemaaaal kabeltjes :shock:
en een houtje naast de accu met 4 relais er op geschroeft… niks aangesloten draden gingen wel de auto in :???: :???:
heb er echt een heel bos uit getrokken king:
maar klaar, de auto is overal nog hard.en hij koste maar 700euro…
andere motor .. draait zeer mooi :D
compleet rondom nieuwe veren :D
z.g.a.n. velgen + banden… en remerij :Dkan het impresiepe ook wel uit. het kost alleen een aantal uurtjes om het GOED te krijgen
oh ja,
ik was vergeten te zeggen.
de kachel moet op stand 2 anders doet de pomp het niet :???: :???:
en hij draait constand door. :wtfje zet hem op contact en hij houd niet meer op tot je hem van contact af zet….. :( :(
en het is een 2.0 ohc injectie motor
komt uit calibra volgens mij.kan iemand mij helpen??
ah ik heb het nog eens 2x grondig door gelezen.
zal het even proberen :D
thx-edit-
het is gelukt !! king:
thxnu weet ik wel hoe ik eenm avatar instaleer..
maar hoe krijg ik een foto in een topic????
heb geen flau idee :(
zou iemand me daarmee kunnen helpen :Dgroetenn
dan moet ik zaterdag maar even naar chaos (de sloop in emeloord!) die heeft meer dan 10 kadettjes staan !!!
even een relais en motor ophalen..bedankt allemaal!! :thumb
je zou zeggen van wel..
andere hendel geprobeert… niks
relais tikt op elke stand (zou je zeggen dat hij goed is)
motor?? maar even 1 erbij zoeken king:5 december 2011 om 20:58 In reactie op: 2.4 cih orgineel vliegwiel koppeling drukgroep.. getrag 240? #17949258ja ;)
heb die topic al even goed doorgelezen :thumb
bedankt :thumbik heb de relai gecontroleerd..
hij tikt op elke stand dat je hem hebt…
wat kan het zijn HELP!!5 december 2011 om 08:31 In reactie op: 2.4 cih orgineel vliegwiel koppeling drukgroep.. getrag 240? #17949267oke dan zet ik er eerst een set op van een 2.0 :D
die heb ik nog liggen.
mocht het niet goed zijn, zoeken we verderbedankt allemaal :thumb
ik was er al even mee naar een revisie bedrijf geweest.
die hebben gecontroleerd of hij vlak was.. er zat iets van 200ste mm zeiden ze.
ze zeiden dat de pakking het op zou pakken.
daarna hebben ze de kleppen er allemaal opnieuw in geslepen en alles mooi schoon gemaakt.
hij is weer als nieuw.bedankt voor d reacties :thumb
ik zal het morgen even proberen.
bedankt voor de reacties! :thumbhij is er uit! :D :D
2 december 2011 om 23:42 In reactie op: 2.4 cih orgineel vliegwiel koppeling drukgroep.. getrag 240? #17949263hallo,
bedankt voor de reacties! :thumbup
ik las dat je wel een 2.0 vliegwiel met koppeling en drukgroep er op kan zetten.
en dan de getrag er achter… maar zou dat niet te licht zijn? dat hij er doorheen slipt?
en over de p bout en draadverschillen heb ik me al even verdiept! ;)
dat moet goed komen! :thumbis dit uberhoubt wel een gewoone rechtse draad ????
iemand?? :(
okee,
dan weet ik wat ik nu ga doen ;)
bedankt allemaal!
oke,
dus even laten controleren bij een motoren revisie bedrijf.bedoelen ze dat je de klep in de kop druk met pasta er tussen, en dan rustig met de boormachine trekken???
oke, bedankt ;)
-
AuteurBerichten