Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@manta_sport wrote:
@henk 400rr wrote:
Echte “ruggenbrekers” :D
Dus ik moet ook nog voor een nier gordel gaan kijken ;)
hahaha :thumb
is er nog iemand die hem mat zwart wil maken?? king:
zou ik erg fijn vinden :thumb2 april 2012 om 07:47 In reactie op: Alles op een rij: Pasbout 2,4 bij gebruik Getrag 240, 242, 2 #17309917ok, thanx king:
hey marzaz,
bedankt! :thumb nu heb weet ik hoe het staat bij mijn kadett.
zou iemand hem ook in het matzwart voor me willen maken??
alvast bendankt!! :thumb@chieltjuh wrote:
Denk dat de matzwarte kleur ook prijzig uitvalt..?? Is ook niet zomaar mat lakje ofwel?!
om mijn part haal ik eerst bij de kawij iets op. het gaat me erom dat er eerst even een kleur overheen komt.
maar dan wel een die mij aanstaat king:
het is nu de vla flip. blauw, zwart, geel, groen, rood, grijs zoiets :(
dit is dus ook de reden waarom ik graag een shopje zou willen, kan ik me even voorbeelden hoe het staat op mijn kadett.
maar later wil ik de kleur die er op de foto opzit weer ophebben.. kan ik op het moment niet betalen.
is meende ik een 2kleurige parelmoer kleur als ik me niet vergis? kan zijn dat ik fout zit…1 april 2012 om 20:17 In reactie op: Alles op een rij: Pasbout 2,4 bij gebruik Getrag 240, 242, 2 #17309915zijn alle gaten is de krukas van de 2.4 gelijk?
of is er ook 1 gat bij met een andere draad?is klaar! :thumb
ijlst king: ligt naast sneek
hahaha,
bij mij schiet het aardig op ja, motor zit bijna weer inelkaar.
:thumb zier er allemaal weer piekfijn uit :thumb
doe maar rustig aan.
ben intussen de coupe ook aan het spuiten.heb je nog updates?? :jerry
11 maart 2012 om 20:11 In reactie op: onderblok 2.0 uitvreesen als je 2.4 krukas plaatst??waarom?? #17989699@hillclimber16V wrote:
Waarschijnlijk ergens te vinden hier maar hoe ga je van een cih 2.0 naar een 2.4?
Krukas met grotere slag?
Cilinders opboren?
Zuigers van 2,4 plaatsen?
En kan de cilinderkop van de 2,0 er nog op?Sorry voor de herhaling, altijd al met xe’s bezig geweest aan de binnenkant dan toch.
Ivan
klopt,
zo heb ik het gedaan.
onderblok van 2.0 lichtjes op laten hoonen.
krukas van 2.4 plaatsen.
met de zuigers van de 2.4 met nieuwe veren.
en de kop van de 2.0 er op, ik doe dit omdat deze kop bewerkt is, in en uitlaat poort zijn uitgefreesd en er ligt een snelle nokkenas ik (kop gereviseerd, onderblok ben ik nog mee bezig)
heb de 2.4 van,, 2000 hier op het forum gekocht gekocht :thumb:D dat heb ik ook
test via sony ericsson xperia x10 werkt tot zover goed king:
okeey,
thanks voor jullie reacties,
zal er nog even over na denken!@*Jurgen* wrote:
wat voor 1.2 is dat uit een corsa? Ook 1 met onderliggende nokkenas? Die is hetzelfde als een 1.2n uit de kadett, enige dat je moet doen is gaten boren en tappen voor de motorsteun van de kadett en je oliefilterhouder overzetten van je 1.2 uit de kadett. Ook de koppeling en waarschijnlijk ook het vliegwiel moet je overzetten. En als laatste ook het inlaatspruitstuk met carburateur van je kadett overbouwen op het blok van de corsa.
Als het geen OHV is maar een OHC, dan moet je volgens mij een andere bak pakken, van een manta 1.3 en die zijn behoorlijk zeldzaam.
we wilden er eigenlijk zo’n 1200 ecotec in hangen.
maar dan moet ik dus een 1300 manta bak hebben?kadett c motortjes zijn er vast wel genoeg.
maar wij hebben hier nog zo’n 1200 ecotec staan dus dacht,, als het kan. hangen we die er in ;)
maar daar past denk ik de 1200n bak niet achter ?pm :thumb
23 februari 2012 om 16:02 In reactie op: onderblok 2.0 uitvreesen als je 2.4 krukas plaatst??waarom?? #17989710@McLambo wrote:
Ik heb zelf ook een 2.4 onderblok, dus als ik die 2 naast elkaar houdt, dan zou ik al een eind in de goeie richting kunnen frezen
:thumb
ja zo ben ik het in iedergeval ook van plan king:er staat me iets van bij dat je er ander spul voor moet hebben.
je kunt een spanner krijgen voor dynamo als ik het goed heb.
zal wel even kijken.thanks :thumb
nog ffe een vraagje.
bedoelen ze met de inlaathoek. de graden van de nokkenas??
iemand die mij hier meer info over kan geven?
ben er wel benieuwd naar king:ik heb ook zo’n 1
maar ik heb op het vlakke stukje 5927?? en dan R90 090 582 en dan een driehoekje en op de achterkant staat een u?
er staat ook ergens gm op. weet iemand wat voor nokkenas ik heb??
heb hier helemaal geen verstand van maar ben wel zeer benieuwd wat het is.
heb hem in een 2.0 bewerkte kop zitten op een 2.4 onderblok.net getankt 1.75 :( :( :wtf
18 februari 2012 om 11:02 In reactie op: km/h teller aandrijfing gemaakt getrag 240! met foto’s #17992569@Ghanz wrote:
nee. is je vliegwiel zo 1 2 3 niet geschikt voor.
je kunt je kopp. platen ook los vervangen, en de drukgroep behouden, indien deze nog netjes oogt, en goed is. (soms komt dit financeel wat beter uit)
vergeet je druklager niet te vervangen, evenals je toplager in de krukas.
drukgroep moet ook. ziet er niet zo best meer uit.
hij is op sommige plekken zelfs blauw….. king:
toplager heb ik nieuw liggen, druklager wou ik bij de koppeling bestellen :thumb
bedankt!!okee jammer.. bedankt allemaal.
er staat trouwes ook gm op….
is die dan orgineel? -
AuteurBerichten