sh93

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 251 tot 275 (van in totaal 400)
  • Auteur
    Berichten
  • oke,
    dan is er iets anders aan de hand….

    In reactie op: c-kadett rijders.. #17300163

    @mieke wrote:

    Maar van de week lag hij op z’n rug met 4 voeten in de lucht te slapen en rolde hij bij elke bocht o, dus ondertussen vind hij het wel best geloof ik :D

    hahahha geweldig :jerry

    netjese auto trouwens king: :kewlpics

    In reactie op: alles op een rij: Reviseren #17310422

    is de koppakking van de 2.0 en 2.4 presies het selfde??

    als ik mijn 2e bougie er uitdraai komt er een walm blauwe rook uit.
    en de bougie is nat van de olie… bij de kleppen zoeken???

    de andere 3 zijn ook zwart maar geen rook uit de cilinder en de bougies zijn ook niet nat… ontsteking afstellen ???

    ok bedankt,

    ik heb alles ook goed in de oliegesmeerd voor dat hij inelkaar ging.
    maar hij heeft al weer een tijdje gelopen.. het zal nu tog wel bijna verbrand zijn..
    morgen maar even testen. bedankt eerst :thumb

    klepseals zijn ook nieuw,
    kleppen opnieuw ingeslepen.

    nieuwe pakkingen keeringen alles….
    ik snap het niet.

    zal morgen even compressie meten.

    dat was tog ontsteking ontkoppelen.
    in 1 van je bogie gaten draaien en stuk of 10 keer in de ronte laten draaien?
    als ikk het goed heb?

    In reactie op: Kabelboom 2.0E #17903490

    heb je de aanvoer van je benzine wel goed om?
    die fout had ik de eerste keer ook.
    de retour leiding komt vanaf je drukregelaar
    aanvoer op de 3 splitsing das de onderste aansluiting

    dit heb ik mij laten vertellen. bij mij werkt het wel :D

    en de toeren teller is, bij de kabelboom van de handbak, het stekertjer dat voor je computer er uitkomt (is groen)
    aansluiten op de groene van de bobine.

    heb je de kabelboom van een automaatbak dan zit deze draag in een stekkerblokje.
    in dit zelfde stekkerblokje zitten ook de draden voor, contact , start signaal , benzine pomp , en dus de groene van de toeren teller

    sucses :thumb

    zijn er meer opties wat het kan zijn?
    als je gas geeft staat het echt wel heel erg blauw achter de auto… :(

    @mr-turbo wrote:

    een simpele en snelle methode om te kijken of de nokkenastiming klopt (bij standaard spul) is als de motor op bdp staat, dat de inlaat en uitlaat lift zo goed als gelijk moet zijn, een tand te vroeg of te laat kan je op die manier snel herkennen :thumb

    wil de motor wel lopen als je hem een tand verkeerd hebt staan?
    en als die dan wel wil lopen, rookt hij dan ook erg blauw???

    gaat het daarna over?? :shock:
    als dat het is valt het reuze mee.. king:
    welke olie kan ik er het beste in gooien?

    In reactie op: Prachtige C kadett gekocht! Extra kadett gekocht! #17663418

    al bezig met je bak??
    ik heb de mijne van de week weer inelkaar gekregen.
    als je iets weten moet, stuur je maar een pm ofzo :thumb :thumb

    ik haal de ecoo meter er wel uit.
    ik heb ook niet nog een extra pijpje op dat blokje..
    dus kan hem niet eens aansluiten king:
    olie druk meter komt er voor in de plaats :thumb

    ja, daar heb je een punt :D ,

    dan zal ik de kadett zodra hij klaar is even goed alles langs lopen en de rdw bellen voor een afspraak!
    :thumb

    :thumb hartstikke bedankt
    morgen gelijk even bezig!!

    ja ik heb hydrostoters.
    die moest ik eerst op 0.3 stellen en daarna met draaiende motor.

    hmm…
    dat vierkante blokje met dat dunne pijpje waar jij het over hebt.
    die heb ik ook op mijn (net gereviseerde) 2.4 cih
    maar ik heb deze dus met de ene kant op mijn injectie buis, en op de andere kant komt mijn slag die naar de omloop klep gaat.
    en op dat dunne pijpje komt mijn benzine druk regelaar….. :shock:

    heb ik dit wel goed aangesloten????

    ik heb ook even een vraagje,
    wat is de basis afstelling nou van een c24ne??

    kleppen is meende ik 0.3mm op in en uitlaat?
    en de ontsteking?? kan deze er op 1 manier in of op meerdere??
    en hoet moet de ontsteking ongeveer staan??
    ontstekings volgorde is meende ik 1-3-2-4 ?

    kan iemand me helpen? hij loopt echt heel erg beroerd :(

    In reactie op: Henk-400 diverse projecten #17971166

    waneer denk je dat de kadett terug is??
    ben erg benieuwd king: king:
    :thumb lekker bezig :thumb

    ahaa,, dank u!!

    ja klopt ja, denk dan ik er ook maar een olie druk meter in zet….
    bedankt voor de info :thumb

    denk dat ik dit topic maar ga gebruiken voor de manta :thumb morgen even fotos plaatsen!

    groet sh93

    ah. dankje! zal ik even het inlaatspruitstuk nazien..

    en wat geeft deze meter nou precies aan dan?
    iets met het gebruik?

    toevallig niet ooit gebalanceerd??….
    k zeg ook maar wat hoor, zou kunnen?

    bij mij staat alleen gas/ en 4 pitter op kenteken…
    vermogen en cc staat er niet op??

    is het verstandig om hem om te keuren?
    was orgineel 1600 en is nu dus een 2400 injectie

    groet sh93

    In reactie op: hoe zet je lpg op injectie systeem c24ne?? #18015467

    @2000 wrote:

    Had dat gezegd, heb zo’n ring liggen die van een 2.0e systeem af komt. :shock:

    ooh… shit :(
    jah das baale..

    stuur je even pm

    In reactie op: hoe zet je lpg op injectie systeem c24ne?? #18015465

    nog een vraagje.

    kan ik de zelfde converter gebruiken?

    groet sh93

    In reactie op: hoe zet je lpg op injectie systeem c24ne?? #18015464

    bedankt voor de info! :thumb
    zal gelijk even kijken :D

    groet sh93

    In reactie op: hoe zet je lpg op injectie systeem c24ne?? #18015462

    @Ghanz wrote:

    vij eenvoudig, je weet het reilen en zijlen met een verdamper al.
    je mengring plaatste je in het verleden op of onder je carb.
    maar nu net na je luchmassameter, of voor de gasklep.

    en tadaa op lpg gestookt.

    denk wel aan het uitschakelen van je brandstofpomp en dergelijke, maar ook dat
    was bij een carb uitvoering ook al het een en ander voor verijst

    haha dit klinkt lullig….
    wat bedoel je met: het reilen en zijlen met een verdamper.

    morgen zal ik eens even bekijken hoe ik de mengring moet plaatsen.
    deze kan ik gewoon van de caburateur afhalen en op de injectie plaatsen????

    groet sh93

25 berichten aan het bekijken - 251 tot 275 (van in totaal 400)